Joo onnistuitte vakuuttaa mut :D Alan viikonlopusta lähtien vetää tällä ohjelmalla joka toinen pvä!![]()
eli reeni - lepo - reeni - lepo - reeni - lepo - lepo
--> 3 x viikossa, se riittää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo onnistuitte vakuuttaa mut :D Alan viikonlopusta lähtien vetää tällä ohjelmalla joka toinen pvä!![]()
Joo, lähen yleensä tolla "joka toinen päivä" asenteella, koska viikossa usein käy niin, että saunavuorot tai muut menot menevät reenin päälle, niin sitä päivää voi sitten pitää lepopäivänä.eli reeni - lepo - reeni - lepo - reeni - lepo - lepo
--> 3 x viikossa, se riittää
Ja minkäs ihmeen takia kyykky ekana? Itellä ainakin kyykkytreenin jälkeen jalat aikas väsyneitä, ja paineen alla hieman "tärisee". Tämä asia vaikeuttaa melko paljon rivetystä/mavetusta. Mutta jos on noin kuin rippetoe sanoi niin mikäs siinä, eihän siinä oikeasti kauheasti väliä ole?
Lämmittelysarjatkin löytyvät aloitusviestistä, nuo ylempänä mainitut ovat mielestäni vääränlaiset.
Ideana järjestyksessä on se, että koko ohjelma on kyykyn varassa, joten tärkein tehdään ensin. Ylävartaloliikkeen tekeminen keskimmäisenä antaa sitten jaloille, hanurille ja koko miehelle hetken lepoa ennen sitä viimeistä niittiä, joka on rinnalle- tai maastaveto.Ja minkäs ihmeen takia kyykky ekana? Itellä ainakin kyykkytreenin jälkeen jalat aikas väsyneitä, ja paineen alla hieman "tärisee". Tämä asia vaikeuttaa melko paljon rivetystä/mavetusta.

Kyllä melkein ottaisin vaan painoa hiukan pois ensi kerralla. Voi koittaa myös niin, että ottaa viimeisenä lämmittely/totuttelusarjana ykkösen sillä sarjapainolla. En tiedä onko toi fiksua, mutta mulla toi on auttanut.Mitä tehdä jos saa esim. maastavedossa kaikki 5 toistoa, mutta tekniikka on huono? Otanko seuraavalla kerralla saman painon uudestaan? Tänään vika lämmittelysarja, 2x120kg, tuntui helpolta myötäotteella, ja tekniikka tuntui erittäin hyvältä. Sitten sain kyllä tavoitellun 5x140kg, mutta tunsin selän pyöristyvän hieman sarjan aikana. Ilman tätä pyöristymistä en olisi saanut tankoa ylös. Jotenkin mulla on mave aina selästä kiinni, eikä niinkään jaloista kuten kyykky. Normaalia?
jotenkin on paremmin hereillä sitten siinä varsinaisessa työsarjassa.Mitä tehdä jos saa esim. maastavedossa kaikki 5 toistoa, mutta tekniikka on huono? Otanko seuraavalla kerralla saman painon uudestaan? Tänään vika lämmittelysarja, 2x120kg, tuntui helpolta myötäotteella, ja tekniikka tuntui erittäin hyvältä. Sitten sain kyllä tavoitellun 5x140kg, mutta tunsin selän pyöristyvän hieman sarjan aikana. Ilman tätä pyöristymistä en olisi saanut tankoa ylös. Jotenkin mulla on mave aina selästä kiinni, eikä niinkään jaloista kuten kyykky. Normaalia?
Itse laittaisin lisää painoa tankoon kun kerta nousi ja keskittyisin kunnolla pitämään tekniikan kasassa.Mitä tehdä jos saa esim. maastavedossa kaikki 5 toistoa, mutta tekniikka on huono? Otanko seuraavalla kerralla saman painon uudestaan? Tänään vika lämmittelysarja, 2x120kg, tuntui helpolta myötäotteella, ja tekniikka tuntui erittäin hyvältä. Sitten sain kyllä tavoitellun 5x140kg, mutta tunsin selän pyöristyvän hieman sarjan aikana. Ilman tätä pyöristymistä en olisi saanut tankoa ylös. Jotenkin mulla on mave aina selästä kiinni, eikä niinkään jaloista kuten kyykky. Normaalia?
mistä kohti se pyöristy? ylä- vai alaselästä?
Vaihtoehtoisesti alat syömään kunnolla....Ja siis homman nimi on nyt se, että tuskin kauhean kauaa pystyn enää tekemään tätä ohjelmaa, koska käy sen verran vaikeaksi lisätä painoa muissakin liikkeissä, vaikka käytän pieniä lisäyksiä yms.
Mitä tehdä jos saa esim. maastavedossa kaikki 5 toistoa, mutta tekniikka on huono? Otanko seuraavalla kerralla saman painon uudestaan? Tänään vika lämmittelysarja, 2x120kg, tuntui helpolta myötäotteella, ja tekniikka tuntui erittäin hyvältä. Sitten sain kyllä tavoitellun 5x140kg, mutta tunsin selän pyöristyvän hieman sarjan aikana. Ilman tätä pyöristymistä en olisi saanut tankoa ylös. Jotenkin mulla on mave aina selästä kiinni, eikä niinkään jaloista kuten kyykky. Normaalia?
Vaihtoehtoisesti alat syömään kunnolla.
No mutta kun mulla on tälläkin hetkellä kasvanut lähinnä mahanympärys. :( Voimaa on kyllä tullut lisää, ei siinä mitään.