Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Kyl mä vielä jaksan uskoa Nyrkki-Ismoon. Salla tulee kuitenkin seuraavassa jaksossa Amandaan, alkaa repiä Cindyä hiuksista ja sit Ismo tulee ja pamauttaa sellasen pommin, että Salla kuolee uudestaan.

Pari juttua:

-Sampo sais VITTU tosiaan löytää jonkun miehen, vaikka itsestään!

-Oona/Miro taistelu: Mirolta ihan valideja pointteja ja sit Oona " vielä panit sen paksuksi! ". Öö, no se kai ainakin oli vahinko :)

- Hyvä Ipe!

- 2x Hyvä Lasse. " Just just" , " Joopa joo" , " Älä selitä " - hyvää settiä!

Ippelle kyllä pointsit eilisestä...

Oon jo meinannut luovuttaa salkkarit tuon Sallan takia, kun tekee niin pahaa jo katsoa sitä... No ehkä nyt alkaa uudet tuulet Ippellä...

Toivottavasti Ippe ei lähe ikinä sarjasta, jos Ippe lähtee niin silloin katkeaa mun ja salkkareiden vuodesta 99 kestänyt yhteistyö.

Ai niin, mutta jos Salla saadaan ruotuun, miten ihmeessä tuo Sampo saadaan?

No faktahan on että salla häipyy parin jakson sisällä.Mut tosiaan tuo muakin vähän härkkii että oona on noin periks antamaton mirolle kun ite kisutteli nooaa ja sit häipy ausseihin sanomatta mitään,ei se miro peppiä ois nussinut ellei oona ois tosta vaan ottanut ja häipynyt ausseihin just kun toinen tulee suomeen.Mun mielestä hyvä että ismo sai hillittyä ittensä,jos se olis piessyt sallan,mikä kyllä olis sille oikein,niin se olis taas saanut sen leiman otsaansa ja masentunut yms vaikka oikein olis tehnytkin.

Roid Rage!

Aika hipin näköne toi kalanaaman broidi.

Roinatan oli oikeen kunnon idiootin näköinen lähtiessään siitä autolta, ei oo vähään aikaan tullu noin kovaa myötähäpeää ton sarjan puolesta:lol2:. Mut sydäntä särkee, kun Peppi on niin yksin et Sampo on ainoo ystävä...:itku::itku::(

Miten Joonatan onnistuu ryssimään aina kaikki? Nytkin ois ehtiny lyömään sitä hippiä monta kertaa tauluun, jos ei ois käyttäny aikaa turhanpäiväseen lässyttämiseen..:(

E. Jos Paula ei ois tullu, ni oltais voitu ehkä nähä Heidi alasti..:(

Back
Ylös Bottom