Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en tajuat et miks iiriksen pitää olla niin kylmä helille.Muuten heittikö miika saran sinne jordaniin vai mitä siinä kävi.Ainakin se oli melko vaitonainen kun osteri ossi piikitteli sitä.

Ja toi on toi Sampo kans yks ärsyttävä saatanan vajakki. Jauhaa ja selittää koko ajan jostain perheen perustamisesta, vaikka se on ollu alusta asti selvää, että se on jonku muun aikaansaannoksia koko Pepin raskaus. Ja kehtaa vielä vetää herneen nenään, kun Peppi HÄNELTÄ kysymättä menikin tekemään abortin! Kukas sitä vetelis turpaan, kun Kartsanki mielenkiinto taitaa olla ton Miron kouluttamisessa...?

No niin, ihmeen kauanhan siihen menikin, että Heli pääs taas Ranskan-römpsän makuun! En voi kyllä käsittää tota Heliä, ite en edes heterona koittas pitkällä tikullakaan tota Montanaa, mutta Heli on ihan pöksyt märkänä. Hyi vittu, ikäeroakin varmaan 70 vuotta. On kyllä Pariisi sekottanu ja pahasti.

Voi muuten Pannarille ruveta taas kohta viski maistumaan, kun saa tietää missä oma akka huitelee ja kenen kanssa.

Joo kyllä sampo aika nopeesti kyhäs omassa päässään sen ajatuksen siitä perheestä.Kehtas vielä morkata peppiä vaikka sillä ei ollut mitään tekemistä koko jutun kaa.No täytyy nyt toivoa että se saa elämänsä raiteilleen ja löytää jonkun kivan miehen.
Tuo vähän mietityttää kun oona jäi sinisenä tuijottamaan miroa siinä lopussa,ne 2 kyllä kuuluu yhteen imo.

Joo kyllä sampo aika nopeesti kyhäs omassa päässään sen ajatuksen siitä perheestä.Kehtas vielä morkata peppiä vaikka sillä ei ollut mitään tekemistä koko jutun kaa.No täytyy nyt toivoa että se saa elämänsä raiteilleen ja löytää jonkun kivan miehen.
Tuo vähän mietityttää kun oona jäi sinisenä tuijottamaan miroa siinä lopussa,ne 2 kyllä kuuluu yhteen imo.
Täysin samaa mieltä.

Kyllä mä luulen, että Oona ja Miro vielä palaa yhteen. Mutta se luottamuksen rakentaminen voi viedä aikaa tollasen episodin jälkeen. Enemmän mua huolestuttaa Oonan ja Pepin välit. Olis aika kurjaa, jos ne ei pystyis enää sopimaan. Ja sitäpaitsi ei Oonakaan tohon tilanteeseen ihan syytön ole, sehän lähti mitään ilmottamatta sinne Australiaan kun ei tykännyt Miron työkiireistä. Aika itsekästä mun mielestä tuollanen, että ei voi tukea toista sen uralla.

Salla on kyllä ollu viime aikoina vielä tavallistakin ärsyttävämpi. Toivottavasti Ippe heivaa sen pihalle ja vaihtaa tohon uuteen kissaan, kun sieltä suunnalta olis ihan selvästi saantiin mahkuja. Vois myös pyyhkästä turpaan samalla. Sallaa siis.

:)

Ismo_vitun_paska.jpg

Ippe teki väärin jättäessään Sallan noin. Hänen olisi pitänyt vetää sitä lättyyn ensin kunnolla ja lähteä vasta sitten. Oi niitä aikoja kun ipen nyrkit jakoivat vielä oikeutta lapsille, äideille, homoille, papeille jne. Aika tää ei koskaan palaa. :itku:

Hyvä Ismo!

Vaikka monet, myös minä, olisi varmaan halunnut nähdä Ismon lyövän Sallaa, niin ehkä se on kuitenkin Ismon kannalta parempi, että pystyi hillitsemään itsensä. Eipähän Sallakaan sitten pääse taas esittämään marttyyria. Ja Ippe voi nyt aloittaa puhtaalta pöydältä. Hyvällä tuurilla pääsee vielä jyystämään tota Cindyä. :thumbs:

Nato-Lassestahan on tullut oikein Pihlajakadun Sherlock Holmes. Jännä nähdä, mitä Heli vastaa sen uteluihin.

Oona oli kyllä mun mielestä vähän kohtuuton Pepille. Ymmärtäähän sen tietysti, mutta kyllä sen enemmän pitäis olla Mirolle vihainen kuin Pepille. Toivottavasti ne saa vielä välinsä kuntoon. On niin sydäntäsärkevää nähdä Peppi onnettomana. :itku: :haart:

Back
Ylös Bottom