Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Missä vitun lapissa maksaa katsastus yli 100€? Täällä joensuussa katsastaa auton 19-29e(sisältää pakokaasutestit) riippuen siitä onko diesel vai bensa-auto.

Ikävää että autoparka on ollut noin huonolla pidolla ja päästetty noin paskaan kuntoon. Tuollaista ei kyllä kannata enää ruveta korjaamaan, tulee kalliimmaks ku auto ite.

Pitää nyt kattoa mitä tolle tekee. Tuo auto on ollut kuiteskin useammalla omistajalla ennen minua. Pitää pyytää tarjousta joltai korjaus firmalta, ja jotakin hommia pystyy tekemään kavereiden kanssa, kuten jarrupalojen.

Vittu kun meinaa närästää joka päivä. Perin ikävän tuntusta, kun aina syömisen päälle rupeaa polttelemaan. :(

Joensuussa on suomen halvimmat katsastukset, kuten kiiwi sanokin. Kuopiossa toisiks, muistaakseen 20€. Molemmat ovat siis tämän kyseisen Q-katsastuksen konttoreita. Harmi vaan, että kyseisen firman konttorit ei oo viel levinny muualle suomeen ;<

ja jottei aivan offiks menis, niin oma kokemus konttoreista. Eka paikassa jäi jarruista kiinni, muista ei sanonu mitään. Muistaakseen jopa heitti, että ompa ihmeen hyvässä kunnossa etupää näinkin vanhaks autoks. No sitten pakottavista syistä en päässyt käyttää samassa paikassa uusiks, niin koko paska maksaa uusiks, mutta en niin ressannu kun luulin että menee läpi kun käytin pajalla jarrujen takia. No tällä kertaa tää uus katsastus mies sitte sanoo että yläpallonivel väljä, vaihtoon ja tuu uusiks. Jotenki tuntuu, että noi ettii iha tahallaan jonkun vian jos o yli 10v vanha kiesi tms... :rock:

:offtopic:
Tuli noista katsastusasemista mieleen, että niitä muuten on moneen junaan. Nimittäin aikoinaan ostin mopon, jolla ed. omistaja oli jäänyt virityksistä kiinni ja oli siis kilvetön ja piti laittaa kuntoon, vakioks ja katsastaa. Moposta puuttui mm. mittari, vilkut, eikä valot ja moni muukaan juttu pelannut ja oli aika lailla laittamista (kyseessä siis tällainen 2000-luvun enduromopo). Laitoin vempeleen kuntoon, tosin en käyttänyt "alkuperäisiä" osia (mm. digimittari alkuperäsen tilalla yms.), vempele kuitenkin kulki 43km/h ja oli muutenkin mun mielestä täysin lainmukanen.

No, menin katsastusasemalle ja ilmoittauduin sisällä, tiskiltä pyydettiin odottamaan pihalla mopon kanssa. No, kun ks. katsastusmies tuli niin näin jo sen naamasta ennen kuin avas suutaan että kilpiä ei tuu, sen verran oli naama vituillaan miehellä. Ja mieshän oli todellakin kuin perseeseen ammuttu karhu, latas mulle aivan käsittämättömän vikalistan (sisältäen n. 30-40 vikakohtaa), johon se merkkas aivan kaiken. Alkaen siitä että mittari ei ollu alkuperänen siihen että maahan oli jostain tippunut pari tippaa öljyä. Tämä oli hänen mielestään vakava öljyvuoto. No, tarkkaan en enää muista mitä kaikkea se siihen lappuun merkkas, suurin osa aivan käsittämättömiä juttuja. Niin, kuulemma tarvikevilkut ei kelpaa (vaikka oli e-hyväksytyt), koska kuulemma MOPOSSA pitää olla KAIKEN alkuperäisiä (tai siis varaosina alkuperäisosia) osia. Valitti siis suurinpiirtein siitäkin että oli eri väriseks maalattu kun otteessa (en nyt tarkkaan muista valittiko se tästä, mutta tällasista asioista..). Myöskin rekisterikilven telineen olisi pitänyt olla alkuperäinen, vaikka itse tekemässäni kilven kulma olisi ollut täysin laillinen ja alkuperäistä vastaava. Vaan ei niin ei.:david:

No, menin himaan ja rupesin miettimään että ei vittu jos tää pitää paikkansa niin en rupea laittamaan tätä vempelettä kuukausitolkulla vaan myyn eteenpäin vaikka tai jotain. Päätin kuitenkin käydä vielä toisella asemalla kokeilemassa, mitä ovat mieltä, että oliko tää nyt ihan asiallista toimintaa. Menin kilpailevalle asemalle, tekemättä MITÄÄN muutoksia ks. mopediin vaan vein sen seuraavan aamuna ihan samassa kunnossa. Katsastusmies hääräs pari minuuttia sen kimpussa, niin kysäisin että mites niiden kilpien laita niin vastaus oli että no ilman muuta saat, ei tässä mitään vikaa ole:thumbs: Tässä vaiheessa sitten aloin kertomaan ihan avoimesti näistä asioista, joista ed. päivänä toisella asemalla hylättiin (en kuitenkaan maininnut tästä hylsystä), tyyliin "niin mulla on toi digimittari kun alkuperänen on sikahintanen", johon katsastusmies totes että "no toihan on huomattavasti sitä tarkempi, paljon parempi näin". No kävi se koittamas, anto hyväksytyn lapun ilman mitään vikamerkintöjä ja toivotti hyvää päivänjatkoa.

Ja jos joku nyt miettii, niin jälkeenpäin (jo mopon eteenpäin myytyäni ja muihin värkkeihin siirtyneenä), selvittelin ja toi "vikalista" oli ihan täyttä huuhaata. Eipä tuolloin vaan tajunnut että tollasesta kohtelusta vois vaikka valittaa jonnekin, no, äänestän jaloillani. Oli muuten eräs lähisukulaiseni käynyt tolla asemalla autonsa kanssa ja saanut aika samantyyppistä palvelua ja kuulemma aika tylyn hylsyn autonsa kanssa. Käskin menemään toiselle asemalle:lol2:

Vitutuksen aihe kysymyksen muodossa:

Miksi joillakin ihmisillä on tarve pitää kulisseja esimerkiksi nyt taloudellisesta asemastaan, kun taas toisella suunnilleen samoissa lähtökohdissa ja samantien kulkeneella ei ole tätä tarvetta?

Ihan uskomattomia kulissin vetäjiä pyörii ympärillä. Eräskin kaveri on aivan totaalisen konkurssissa ja kulissi vaan jatkuu. Toinen on samassa tilanteessa ja puhuu siitä avoimesti. Kulissin vetäjä eroaa avoimesta kaverista viljelemällä omaa rappiotilaansa ympäristöön.

Minäkuva / itsetunto perustuu lompakon paksuuteen ja se ajattelee että ihmiset hylkää sen jos se kertoo rahaongelmistaan? Osa ei myöskään halua toisilta mitään "almuja",

Minäkuva / itsetunto perustuu lompakon paksuuteen ja se ajattelee että ihmiset hylkää sen jos se kertoo rahaongelmistaan? Osa ei myöskään halua toisilta mitään "almuja",

Varteenotettava teoria kyllä.

Kulissin vetäjä saattaa kuitenkin olla myös henkilö joka ei todellisuudessa ole ikinä saavuttanut mitään, mutta on jossain kohtaa päättänyt mikä on hänen ihanne minänsä tai minkä kuvan hän muilla haluaa itsestään olevan ja vetää tämän mukaista teatteria. Kahdella kaverilla teatteri jatkunut liki 10 vuotta ja se perustuu yleensä hienoihin (katteettomiin) visioihin, bisneksiin joista sanaillaan todellisuutta hienompia ja velkapääoman käyttöön. Kun velkapääoman otto on kussut omille nilkoille ja luottoa ei enää heru, painotus siirtyy paskan puhumisen puolelle entistäkin enemmän.

Mikä mahtaa olla perimmäinen syy siiihen, että tällainen kuva halutaan ulospäin antaa...

Tekisi joka kerta mieli tirvaista nekkuun ku tietyt kaverit tulee esitteleen hienoja visioitaan joihin mun pitäs lähtee rahallisesti panostaan. Eli siis kun omat rahat on pelattu, niin sitten aletaan systemaattisesti hakemaan kaikkia mahdollisuuksia pelata muiden rahoilla. Saatanan Turmiolan Tommit vittu että vituttaa :curs:

Periaatteessa sama ilmiö saatta olla vaikka perheidyllin onnelisuutta koskeva. Joku on voinut päättää, että meillä on onnellinen perhe ja kaikkien muidenkin pitää se tietää, olkoonkin sitten silmä mustana tätä tarinaa kertoessa.

Miksi, miksi tällaiseen paskan puhumiseen ajaudutaan. Onko siellä taustalla joku kireä pipo juttu vai mikä.

Mua vituttaa/surettaa tällä hetkellä aivan suunnattomasti ihmiskunnan raadollisuus ja ihmisten ilkeys.
Miksi ihmiset haluaa tietentahtoen aiheuttaa muille pahaa mieltä? Tuleeko ne oikeasti itse siitä paremmalle mielelle, katoaako niiden ongelmat siitä?

Oikeasti, melkein tekis mieli karsia kaikki ilkeät ihmiset pois kaveripiiristä, ettei vain itse tule samanlaiseksi. Olen välillä ilkeä "salassa", seläntakana, mutta en mene laukomaan vittumaisuuksia päin naamaa tarkoituksen pahoittaa toisen mieli.

Toiseksi vituttaa ihmiset, jotka vaan hyväksikäyttää koko ajan mun ystävyyttä. Aina halutaan jotain, ei koskaan mun seuraa. Kyytiä, rahaa lainaksi, apua jossain.. Ei siinä mitään, jos itse saisi joskus jotain takaisin, mutta ehei, turha luulo.
Oon liian kiltti, oon sen huomannut. Nyt saa linja muuttua.

Kolmanneksi, ihmiset, jotka on epäluuloisia kaikkea kohtaan ja on järkytttävän suvaitsemattomia. Huh huh! Vihataan KAIKKIA maahanmuuttajia, homoja, sivareita, uskovaisia, vammaisia, listaa voi jatkaa...
Usein ilman perusteita. Unohdetaan, että ne kaikki on IHMISIÄ, helvetti.

Oon väsynyt ja maailman pahuus melkein itkettää.

Haluaisin kirjoittaa noista aiheista ylevän ja pohtivan tekstin, mutta oon liian vittuuntunut.

No kyllä tuollainen turhanpäiväinen skeida vituttaa.
Ihan niinku joku saatanan BB. Ihan sama jos sitä skeidaa tulis vaan sieltä telkkarista omasta ohjelmastaan mutta kun sitä paskaa pitää työntää joka suunnasta.

On toki mutta jotenki koomista, että silloin ku niitä isompia huolia ei oo jotka työntää nää turhanpäiväset jutut pois tärkeysjärjestyksestä nii pitää keksii just jtn tällasia vitutuksen aiheita:D

On toki mutta jotenki koomista, että silloin ku niitä isompia huolia ei oo jotka työntää nää turhanpäiväset jutut pois tärkeysjärjestyksestä nii pitää keksii just jtn tällasia vitutuksen aiheita:D
Jossei vituta ni pitää keksii jotaa et saa sen vitutuksen :D

Painoa tullu tasan 10 kg lisää vuoden 2008 kesästä :( Sillon siis 156cm ja 42kg, nyt 156 ja 53kg :( Noh, ompahan tavotetta ens kesäksi.. perkeleeeeeeeeee!!!

Vittu mitä paskaa. Matkakorvausten haku on sellasta vittuilua sähköisessä muodossa ettei ole tosikaan. Suomalaista vittuilua a'la Tietoenator. Vetäkää vittu päähänne, saatana!

Jättäisin ne hakematta kokonaan jos en ois näin köyhä... :itku:

Miten paljon se ampumisaika lyheni?

Joidenkin ilotulitteiden kieltämisellähän ei ole mitään merkitystä. Kyseinen kieltohan tuli jo muutama vuosi sitten. Kissanpierut muuttuivat katinpieruiksi yms, nimi vaihtui, tuote ei.
Tänä vuonna myydään vanhat erät noita ja ens vuonna vaihdetaan nimet.

e: ahaa, kahteen lyhenee. No eipä tuolla ole mitään merkitystä, onpahan jännempää ampua vaikka ei sais:dance:

Back
Ylös Bottom