Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Asiallinen loppu :lol2: miro busted.
Joo siis voi vittu kun tuo Isabella osaa kanssa välillä olla daiju! Ei sitten viittinyt yhtään miettiä, kenelle kaikille menee möläyttämään tollasta. Alkanu kyllä vituttaa koko ämmä. Vähän aikaa sitten oli se Helenan sieppauskeissi, joka meni jo aivan liian pitkälle, ja nyt se taas normaaliin tapaansa tunkee sitä elastista nokkaansa asioihin, jotka ei sille kuulu. Tissit on ainoa syy, minkä takia ylipäänsä jaksan enää katsella koko ämmää.

Aivan varmasti käy juuri näin. Ja Sara ei tietenkään kuole vaan palaa myöhemmin kostamaan, juuri kun sitä vähiten odottaa.
Sara joessa - check
Ruumista ei löytynyt - check
Miika ja Katariina salaa kaiken - check

Eli aika hyvin taisi ennustus osua kohdalleen. :thumbs:

Huh ompas nätti tuo "Cindy"!! :kuola:
Joo ei ollenkaan paha. Ja mikä parasta se aiheuttaa Sallalle vitutusta. Mikään ei tunnu niin hyvältä kuin nähdä sen ärsyttävän norsun kärsivän. :evil:

Ton Cindyn lässytys on kyllä vähän ärsyttävää, mutta ehkä siihen tottuu.

Mikä tuossa toppaliivisessä Ameriikan idiootti-puhisia-läähättäjä Miikassa oikeen viehättää? Jumalauta, vähintään kolme akkaa pyörii ympärillä jatkuvasti! Eikä ees tajua valkata ketään!

No voin näin naisena vastata sulle, että onhan se Miika ihan törkeen hyvännäkönen ja sympaattinen. Niin ja onhan se sitten vielä lääkärikin.

Mikä siitä lääkäristä tekee mielenkiintoisen? Sympaattinen ehkä ja ihan mukavan oloinen kyllä, mutta mun mielestä se näyttää ihan täytetyltä oravalta.

Mikä siitä lääkäristä tekee mielenkiintoisen? Sympaattinen ehkä ja ihan mukavan oloinen kyllä, mutta mun mielestä se näyttää ihan täytetyltä oravalta.

Mun mielestä se on hot ja tuo "puhina" on myös välillä ihan seksikästä. Tosi suloinen tapaus. Ja lääkäri on aika seksikäs ammatti, mikä vaan nostaa Miikan pisteitä entisestään. Mut ois se ihana vaikka se ois Talotaikureilla töissä.

Mun mielestä se on hot ja tuo "puhina" on myös välillä ihan seksikästä. Tosi suloinen tapaus. Ja lääkäri on aika seksikäs ammatti, mikä vaan nostaa Miikan pisteitä entisestään. Mut ois se ihana vaikka se ois Talotaikureilla töissä.
Usko huvikses, me tullaan sekin vielä näkemään. Siis Miika talotaikureilla moppaamassa rappua;)

nii ja telkassa näyttää lihatkin isommilta ku oikeesti.

No tohon en ota kantaa. Ihan hyvässä kuosissa tuo tuntuu olevan. Mutta pituus kyllä hämää.

Oiskohan ollu 19. pv kuluvaa kuuta kun Sami Sarjula on Jyväskylässä juontamassa jotain tapahtumaan. Tuttu sitä järjestelee ja ohimennen tuollasesta mainitsi.

oon nähny samin muutaman kerran livenä ja se on kyllä oikeesti ihan ruikku-reino. näytti joltain maratoonarilta. sen takia ihmettelenkin miten se telkkarissa näyttää kumminkin että olis joskus salilla käyny, tai sit ne on tosi vanhoja kuvauksia ja se on viime keväänä laihtunu kesäkuntoon

oon nähny samin muutaman kerran livenä ja se on kyllä oikeesti ihan ruikku-reino. näytti joltain maratoonarilta. sen takia ihmettelenkin miten se telkkarissa näyttää kumminkin että olis joskus salilla käyny, tai sit ne on tosi vanhoja kuvauksia ja se on viime keväänä laihtunu kesäkuntoon

Olen nähnyt minäkin ja ihan silleen kesävarusteissa. Eli kyllä miehessä lihaa on. Tietty jos vertaat johonkin bodariin niin varmaan voi olla ruikku-reino, mutta takuulla tavalliseen kaduntallaajaan verrattuna suorastaan lihaksikas. Eli on käynyt salilla ja sen näkee.

Fitness expossa sen näin eikä se mikään ruikku-reino ole mutta ei kyllä niin iso kun telkassa näyttää. Eikös se tv tee jotain 20-30% suuremmaksi?

Vittu tuo ssshhsssushusuhisija katariina sais kyllä lähteä vittuun sarjasta. Ärsyttää ihan saatanasti ku se on ruudussa, sitä vaan odottaa milloin se sshushsuhisee sen äshähsähän sieltä taas :wall:

Usko huvikses, me tullaan sekin vielä näkemään. Siis Miika talotaikureilla moppaamassa rappua;)

Niin voihan se olla, että menettää virkansa tuon Sara-jupakan takia.
e: osku, eiku nehän tiputti sen sinne jokeen eivätkä ilmottaneet poliisille. Kyllä tollasesta voi mennä työpaikka alta.

Back
Ylös Bottom