Mä en kyllä vieläkään ymmärrä, mikä siinä olisi niin kauheata, jos muslimit rakentaisivat moskeijoihinsa torneja myös Suomessa ja Helsingissä. Ei kai joku arkkitehtuurin yksityiskohta nyt voi olla noin tärkeä juttu. Mitään viidesti päivässä 125dB voimakkuudella kuuluvia rukouskutsujahan kukaan ei ole aloittamassa, eivätkä ne liity tähän kysymykseen millään tavalla. Kyse on pelkästään arkkitehtonisesta yksityiskohdasta. Ettei vaan olisi käynyt niin, että se teidän yleinen negatiivinen suhtautuminen islaminuskoa kohtaan (josta mä olen ihan samaa mieltä, paskaa se on niin kuin kaikki uskonnot) aiheuttaa ihan tarpeetonta herneitten vetämistä nenään aivan mitättömästä jutusta.
Yksi syy lisää miksi sodan syttyessä en tätä maata jäisi puolustamaan. Sotaa ei silloin ammoin käyty sen takia, että tänne kustannetaan neekerit, muslimit, minareetit ja moskeijat. Suomi on munaton maa. Suomea voi verrata laivaan joka seilaa merellä, alakannella on matkustajat (kansa) huutamassa ohjeita ja hätähuutoja, komentosillalla on miehistö joka syyttelee toisiaan ja kukaan ei vittu osaa tarttua siihen ruoriin ja ohjata laivaa satamaan, vaan pyöritään ympyrää kansan kustannuksella. Jos on paska kapteeni niin se saa potkut, politiikka on siitä niin kummallista, että sieltä ei saa ketään pois, tai muutoksia paitsi Stalinin malliin.