Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Hyvin vähän. Jos jotain takapakkia tulee, niin se tulee hukauksessa takaisin.

Hmm, helpottava kuulla. Kauhee pelko et vatsalihakset jotenki yhtakkia katoais vaikkapa: D

Hirveä sikabulkki päällä ja paino nousee kohisten. Läskiä ei paljoakaan ole tullut vyötärölle, siis tuota löysää materiaa mistä tarttua. Sen sijaan tuntuu että maha turpoaa hirveetä vauhtia. Tollainen kiinteä pömppö ja kasvaa vaan. Kuin olisi pahemmanlaatuista turvotusta. Mitä helvettiä toi nyt on olevinaan, olen aina ollut kukkakeppi ja luullut että se läski olisi enemmänkin sellaista höttöä tuossa ihon alla? Pelkkää nahkaa jää pihdeillä käteen vatsan kohdalta mutta pömppö senkuin kasvaa:hyper:

Tää on varmaan silkkaa kusetusta?

"Hello ***** ********!
I am Jake from ContactVIP.com and I have noticed
you were looking for Peter Andre's contact address
on our website.

We have Peter Andre's contact details in our
database, but it seems you were unable to access
it because you did not finish the registration
process.

To become a ContactVIP.com member and find the
contact information for Peter Andre please visit
this URL:

P.S. Please remember that reliable celebrity
contact information cannot be found on free
websites. We have a research team working each day
to locate celebrity addresses and this is why we
require a small registration fee.

Regards!
Jake"

Hirveä sikabulkki päällä ja paino nousee kohisten. Läskiä ei paljoakaan ole tullut vyötärölle, siis tuota löysää materiaa mistä tarttua. Sen sijaan tuntuu että maha turpoaa hirveetä vauhtia. Tollainen kiinteä pömppö ja kasvaa vaan. Kuin olisi pahemmanlaatuista turvotusta. Mitä helvettiä toi nyt on olevinaan, olen aina ollut kukkakeppi ja luullut että se läski olisi enemmänkin sellaista höttöä tuossa ihon alla? Pelkkää nahkaa jää pihdeillä käteen vatsan kohdalta mutta pömppö senkuin kasvaa:hyper:

Mulla on täysin identtinen tilanne.
Olen ns. "syntymälaiha" ja kun vedän painoa ylös niin kädet/jalat jäävät ohueksi mutta maha kasvaa.
Se mikä tekee tilanteesta omalaatuisen on juuri se että mahan päältä ei saa sormien väliin kuin nahkaa, mutta pömppö vaan kasvaa, ihan kuin vatsalaukku turpoisi ilmasta.

Se mikä tekee tilanteesta omalaatuisen on juuri se että mahan päältä ei saa sormien väliin kuin nahkaa, mutta pömppö vaan kasvaa, ihan kuin vatsalaukku turpoisi ilmasta.

Tietenkin kun syö paljon ja jatkuvasti niin vatsa ja suolisto on koko ajan täynnä, mikä lisää pömpötystä paljon. Tästä ei kannata huolestua.

Se mistä kannattaa huolestua on jos rasva alkaakin kertyä viskeraaliseksi, eli vatsaonteloon sisäelinten ympärille. In-Body -mittaus ainakin yrittää mitata viskeraalirasvan osuutta, tarkkuudesta en osaa sanoa mitään. Muutenhan tuota ei juuri saa selville kuin avaamalla...

Mutta jos ulkomailta kerran voi tilata, ei tässä ole enää mitään epäselvää ja etsin nettikaupan, joka toimittaa Suomeen.

Se ei ole ihan noin suoraviivaista. Ulkomailta saa toki tilata, mutta myyjä ei saa toimittaa tavaraa Suomeen vaan se pitäisi itse noutaa/noudattaa myyjäliikkeestä.

S-S kiertää tätä niin, että saat sähköpostissa linkin lomakkeeseen, jonka täyttämällä "tilaat itse" kuriirin hakemaan lähetyksesi ja toimittamaan sen kotiisi. Ainakaan minulla ja tutuilla, joiden tiedän tuolta tilanneen, ei ole jäänyt koskaan lähetys tulliin.

Kannattaa tarkistaa nettikauppasi selosteesta toimitustapa.

Tää on varmaan silkkaa kusetusta?

"Hello ***** ********!
I am Jake from ContactVIP.com and I have noticed
you were looking for Peter Andre's contact address
on our website.

We have Peter Andre's contact details in our
database, but it seems you were unable to access
it because you did not finish the registration
process.

To become a ContactVIP.com member and find the
contact information for Peter Andre please visit
this URL:

P.S. Please remember that reliable celebrity
contact information cannot be found on free
websites. We have a research team working each day
to locate celebrity addresses and this is why we
require a small registration fee.

Regards!
Jake"
Mites sun Peter Andren stalkkaus noin muuten on mennyt? Ei ilmeisesti kovin hyvin, jos osoitekaan ei ole tiedossa?

Mites sun Peter Andren stalkkaus noin muuten on mennyt? Ei ilmeisesti kovin hyvin, jos osoitekaan ei ole tiedossa?

No sen verran tiedän, että Jordan on sitä yrittänyt nyt vongata takas. Peter EI SAA antaa periks ja ottaa sitä kamalaa akkaa taas! Lähetin sille sillon kirjeen, kun ne eros, mutta yllättäen en saanut siihen mitään vaustausta. Se meni suoraan siihen samaan osoitteeseen minne kaikki muukin faniposti, joten Peter ei oo varmaan ees lukenu sitä. Nyt haluaisin tietää sen oikean osoitteen, että menis kirje sinne minne pitääkin.

Miks välillä Mountain Dew on sellasta oudon keltasta ja maistuu vedelle?
Juotko sä sitä oikeasti lasista?:wtf: Eikös se ole sitä mitä myydään siinä vihreässä muovipullossa? Varmaan olettavat ettei kukaan huomaa jos väri välillä vähän vaihtelee, koska suurin osa juo tuon varmaan suoraan pullosta.:D Laaduntarkkailussa varmaan muutakin vikaa jos makukin puuttuu..

Mikä on se Hectorin biisi missä laulettiin maailman tilasta ja jostain sodasta. EI ollut mikään taiteilijaveisu vaan soinut radiossa ja kuulosti jopa "hitiltä". Taisi olla vielä kohtuu uusikin? Meinaa mistään löytyä kun tiedä mikä se oli..:curs:

Back
Ylös Bottom