on se vt ihmeelistä et suomen politiikot ei tajuu jo tossa vaiheessa potkii noita runkkuja vittuun täältä ku porukka käy kiinni ihmisiin jo vtokeskuksissa huh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tästä nyt edes jonkinlaista faktaa? Tuossa uutisessa ei tainnut olla mainintaa alueista tai uskonnoista. Mutta kerro ihmeessä, mikäli sinulla tietoa on!
Mitä jos kerrankin todistaisit oman kantasi oikeaksi etkä aina puolustautuisi kyselemällä typeriä?Toi oli rankkuri ehkä paras kommentti mitä olen sulta ikinä kuullut, repesin meinaan aivan vitusti:hyvä::lol2:Toi on just paha ku nois nokikolarin hommissa sitä nokee menee just tonne esarin alle vitusti ja sit on pakko käydä lastenaltaassa pesulla.
. Jos näen sut joskus kapakissa, lupaan tarjota bissen:kippis1:Tattis, mulle kyllä maistuu :kippis1:Toi oli rankkuri ehkä paras kommentti mitä olen sulta ikinä kuullut, repesin meinaan aivan vitusti:hyvä::lol2:. Jos näen sut joskus kapakissa, lupaan tarjota bissen:kippis1:
). Nyky-ajan mediassa tuo alkaa olemaan synonyyminä lähi-itäläiselle tai somalille.
COBRA, tuo on aika idioottimainen asenne. Hitler oli italialainen koska sä et voi todistaa että se ei ollut italialainen? Ei kukaan tuollaisia oikeasti voi todistaa.
Ei mua tajuu kovin moni muukaan :DEn tajuu tuota Rankkuria miten se jaksaa sun kanssa aina vääntää, luulis olevan turhauttavaa kun on oikeessa ja toinen on niin pässi ettei ikinä tajua olevansa vitun kujalla.
Itseasiassa et ole. Sturmann vastasi ainakin mun kysymyksiin tällä tapaa:Johan mä oon saanu sen myöntämään täällä että se kannattaa
lapsiavioliittoja :lol2:
Sturmann sanoi:Eivät missään.Dragon sanoi:Sitten lisäkysymyksinä voisin esittää:
Quote:
1. Ovatko lapsiavioliitot mielestäsi hyväksyttäviä suomessa tai muissa maissa?
Sturmann sanoi:Ei.Dragon sanoi:2. Onko aviomiehellä, minkä ikäisellä tahansa, oikeus harrastaa seksiä lapsivaimonsa kanssa?
Asia hyvä jos näin tapahtuu, mutta tuo vitun ei-suomalainen voitais lennättää vittuun täältä suomesta!Astridilla tainnut tulla paskat housuun. Vittu mikä takkia kääntävä lehmä. http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/162354.shtml
Lueskelin tota uutista aamulla ,ja rupesin miettii että kohta ne rupee pakkosijoittaa somaleja ihmisten asuntoihin.Itekkin asun yksin 3h k ja kylppäri asunossa,neliöitä on 80.