Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Kissa karkas (tossa vierellä menee messukyläntie, aika vilkas iso tie), oli tunnin matkoilla. Ei siis oo ikinä käynykkää pihalla muutaku narussa joskus. Onneks tuli takas.

Possunuha(?) alkaa viimeinkin hellittää. Jospa sitä jo huomenna tai ylihuomenna pääsis (joutuis) kouluun ja keskiviikkona salille..

Lisää ilonaiheita tuli, sain viime koeviikon kokeet takasi ja nehän meni niin hyvin ettei varmaan ole mulla kertaakaan aikasemmin koeviikko mennyt niin putkeen :) Ruotsi meni vähä heikommin mutta sitähän ei lasketa :D

Nivea ja serlat jo esillä ? :)

Vaparivalmentaja tokaisi eilen että, "sä pärjäisit varmasti hyvin kisoissa jos tipauttaisit painoa vaan vähän, sun pysty taidoillas voisit tyrmätä helpostikkin vastustajan" , sinäänsä lämmitti sydäntä, mutta ite oon niin vitu kriittine itteäni kohtaa että kisoihin en lähde ennenku potkin ku crocop ja painin ku emelianenko :D

Pääsin pitkästä aikaa treenaamaan kuumeen ja flunssan jälkeen. Eihän se samalla tavalla kulkenut ku aikasemmin (oli melkein 2 viikon tauko tältä osin, oli siis selkätreeni), mutta hyvä tuntuma tuli lihaksiin ja hyvä fiilis treenin jälkeen. Jospa ne menetetyt kolme kiloa tässä tulis takaisin kohta puoliin :)

Jännittää ! Tänään hakemaan staffinpentua Porista :)

Mä näin viime yönä niin ihania seksiunia että oli kyllä makeat unet pitkään aikaan.
Aamulla kun heräsin, niin olin ihan hölmistynyt, että oliko se vaan unta. Mutta hymyssä suin tänään oltu, kun vielä muistelen viime yön villejä unia.. heh

Back
Ylös Bottom