Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisiko kaupunkirusakkoja syödä? Sellainenhan kuitenkin syö kasvikuntaan kuuluvia asioita kuten moni muukin riistaeläin ja on lienee jonkinsortin jäniksen sukulainen. Ovat niin lihavia ja makoisan näköisiä...
Miten pitkään alkoholi säilyy avattuna? Esim. likööri tai salmari?

Ei, vaan sinne alas metrolaitureille ja kompassiaukiolle.Ei kai toi steissin tulva vaikuta mitenkään City Centerin Ufs:ään?
Huomaa, miten usein mä käyn keskustassa.. ;D
Kuinka paljon esim. TTY:llä tai TKK:lla konetekniikassa opetusmateriaali on englanniksi ihan suomenkielisessä koulutusohjelmassa? Tuttu puhui, että kuulemma monisteet ja mahdollisesti kirjatkin olis englanniksi, mutta itse en löytänyt mitään todisteita siitä. Lähinnä englanti olisi suuri etu ainakin itselleni, koska saisi petrattua sitä melkoisesti viiden vuoden aikanakin, jos aineisto olisi sillä kielellä.
Kaikki on englanniksi tai ruotsiksi. Meet opiskeleen äidinkieltä niin se on suomeks. Hyvä vaan, ettei mikään oo suomeks. Muuten ei tajuis mitään kun sanaston joutuu opetteleen kahdella kielellä. Koita googlettaa renkaanvaihtoohjeet englanniks. Ymmärrätkö edes niistä hevon helvettiä?Kuinka paljon esim. TTY:llä tai TKK:lla konetekniikassa opetusmateriaali on englanniksi ihan suomenkielisessä koulutusohjelmassa? Tuttu puhui, että kuulemma monisteet ja mahdollisesti kirjatkin olis englanniksi, mutta itse en löytänyt mitään todisteita siitä. Lähinnä englanti olisi suuri etu ainakin itselleni, koska saisi petrattua sitä melkoisesti viiden vuoden aikanakin, jos aineisto olisi sillä kielellä.

Mistä johtuu et tasapainoaisti on päin vittua kun herään? Toinen kerta 2 viikon sisällä kun tää tapahtuu, menee ohi vaan nukkumalla.