Paskimman makuinen pulveri?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jussi76
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä on pahimman makuista proteiinijauhoa mitä ootte maistanee? Mun mielestä voiton vie nutriplussan vaniljan makuinen hera :urjo:

Wrangen uusi, kieltämättä aika halpa, riisiproteiini on aikamoista scheissea. Maistuu joltain helvetin pontikalta tai vastaavalta. Semmoselta perunakellarilta tai jotain.. ei osaa selittää... mutta maistakaa vain äärimmäisessä rahanpuutteessa..
(kyllähän siihenkin tottuu, mutta tuon kohdalla tulee jo mieleen, että kaikkeen ei tarvitse tottua)
:urjo:

Tuli tossa puolisen vuotta sitten ostettua Fastin soija 92:sta.. 30 minsaa mulla oli se säkki ja sen jälkee soitto kaverille "haluutko ostaa protskuu" :D :jahas:

:urjo:

Itse kammoksuin tuota joskus ostamaani SF-Proteinin Soija 9200 good mixiä. Ensimmäisellä kerralla sekoitin sitä sellaisenaan veteen ja maku oli sanoinkuvaamattoman kamala :urjo: kovana jätkänä :jahas: toki vedin sen kaiken, mutta toista kertaa tuota en mene ostamaan :rolleyes:

Mitä ihmeen neitejä täällä oikein ollaan :david:
Okei, ymmärrän, että ihmiset on tietysti erilaisia jne.
Mutta täytyy ihan rehellisesti sanoa, että ihmettelen hieman tätä tilannetta, että olenko joku friikki vai mitä...
Nimittäin omasta mielestäni mikään protsku tai muu lisäravinne ei oo ollu pahaa. Soijakin menee ihan helposti, samoin mikä tahansa hera, kaseiini tms. ihan pelkältäänkin.

rollerghost sanoi:
Mutta täytyy ihan rehellisesti sanoa, että ihmettelen hieman tätä tilannetta, että olenko joku friikki vai mitä...
Nimittäin omasta mielestäni mikään protsku tai muu lisäravinne ei oo ollu pahaa. Soijakin menee ihan helposti, samoin mikä tahansa hera, kaseiini tms. ihan pelkältäänkin.

olet.

rollerghost sanoi:

Ei se ole kovan jätkän perusta, että syö naama irvessä jotain perseenmakuista. Joku vain haluaa että se protskukin maistuu hyvältä. Vähän sama ko Ladamies huutelis Mersumiehelle "Ihme neiti ku tommoisella ajat, kovat jätkät ajaa Ladoilla, tässä mitään hienostelua kaipaa".

Muutenkin alkoi ainakin itellä kypsyttämään kun vuosia veteli jotain mukamas neutraalinmakuista. Kerran koitin MLO:n Muscle zymeä ja siitä lähtien olen tiennyt että protskukin voi olla hyvää, nyt menee sitten Pure wheytä aina.

rollerghost sanoi:

eihän ne varsinaisesti maistukaan pahalta, mutta en näe syytä miksi nauttisin välipalat/palautusjuomat pahvinmakuisena, kun niitä saa oikein maukkaanakin :thumbs:

Joskus kersana kun muka vähän punttasin, ostin Cittarista Body-soijaa. Peittoaa salettiin pahanmakuisuudessaan nuo teidänkin ehdokit... Kokeilkaa, tulette yllättymään.

Onkos lisäkseni kukaan muu tällä palstalla vielä maistanut tuota riisiproteiinia?

Se Wrangen soijaproteiini on ihan järjettömän pahaa, tuli sitä säkki joskus ostettua ja kärsin siitä sitten pitkään kun ei malttanut roskiinkaan nakata...se ei mee sekasin kun järjettömän suureen vesimäärään suhteessa jauhoon ja sauvasekottimella ja sittenkin pitää lastata kaakaojauhoa että ei :urjo: lennä. Älkää koskeko pitkällä tikullakaan!! Jos joku nyt ees harkitsis...

En yhtään ihmettele, että riiisiproteiini maistuu paskalta kun äsken kattelin shampoopullon koostumusta niin siellä oli mm. riisiproteiini :kuola:

Kyllä se mun kohdalla oli hera85 kylmään maustamattomana...oli niin yrjö maku kun olla ja vaan voi...tosin en pidä mistään maustamattomasta protskusta.

Force sanoi:
FAST Whey, siinä on jonkin verran pistävä se maku. En ole kyllä kovin montaa jauhoa edes maistanut..

Ekan kerran kun kyseistä protskua sekoitin maltoon ja veteen, niin juomatta jäi. Oli pakko tulla salilta nopeesti kotiin lisäämään "mausteita". Silti jauhe tuntuu toimivan vaikka maku ei toimi.

Tonza sanoi:
Onkos lisäkseni kukaan muu tällä palstalla vielä maistanut tuota riisiproteiinia?
Jep minä olen... Vielä on n.kilo jäljellä säkistä ja kun se loppuu niin lissee tulloo!!Jooo kyllähän se aika paha maku oli aluks, mut nyt oon tykästynyt siihen...
Alkuperäiseen kysymykseen: Fastin hera85 on heikoinlenkki maun suhteen

Back
Ylös Bottom