Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Saisko kuvia tuosta ns. makkaratalosta ja Stora Enson pääkonttorista? :D

edit. Pistin solut työskentelyyn ja käytin Googlea. On saatana rumia puljuja. Miksi ihmeessä on pitänyt purkaa tieltä tuo ns. "Norrménin palatsi" ?

Mike, olin yhen kämpän esittelyssä Tampereella Olkahisissa. Siellä oli raameissa aivan sun näkönen jätkä. Sulla tais olla punanen paita ja jonku muijan kanssa olit siinä kuvassa. Jotain 10v vanha kuva. Voiko olla mahdollista, että olit sää? :D

Nyt ei kyllä osaa sanoa miten siellä oli kämppä myynnissä, olen niin kujalla sukulaisista. Mutta olisko ollut tästä setistä kuva?

photo-2-3.webp

Toi letti on muuten aika hirvee. Oisit mielummin ajanu kaikki pois.
Kalju on persoonattomin ikinä, tylsintä tylsille ihmisille. Meikä vetää teknostylee, jee jee. Muut saa olla kuin intissä, eli mennää just samoilla kledjuilla kun muut ja ei vahingossakaan poiketa massasta.

:dance::dance::dance:

Miksei allekirjoituksessa ole blogiin linkkiä vaan pelkkä osoite?

Kalju on persoonattomin ikinä, tylsintä tylsille ihmisille. Meikä vetää teknostylee, jee jee. Muut saa olla kuin intissä, eli mennää just samoilla kledjuilla kun muut ja ei vahingossakaan poiketa massasta.

:dance::dance::dance:

Ai mä oon vaan tylsä ja persoonaton ihminen :dance:

Joskus saa vähän kiusaa. On noi mustat hiukset varmasti ihan kivat kun ne hetken vaan on sun päässä ja saa vähän elämää alle.

Back
Ylös Bottom