Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

1 löyty :D. Mutta ei tästä thredistä :evil:

:rolleyes:
:offtopic: Tai sitten opiskelit asiaa pikaisella googletuksella ja tulit korjaamaan tyhmyytesi sanomalla että se oli vitsi. Ei paljon hymiöitä sun viesteissäsi näy ja aloit vielä inttämäänkin asiasta.

Eli aivan vierasta asiaa mulle, mutta pitihän se sulle päteä kun itse näytät tietävän asiasta vielä vähemmän kuin minä, sitäkin tosin yritit vierittää mulle tolla entertainment sanalla vaikka tyhmäkin tietää mitä tarkoitin mutta tietämätön nussii pilkkua. Pysyttelehän niissä piirretyissä aamusin nii ei nämä asiat sekota sun päätäs yhtään enempää.

Oot oikeessa. Luulin, että UFC=mma, mutta onneks tulit valistaan mua Afflictionilla.

Tähän niitä hymiöitä, ettet missaa mitään tällä kertaa::hyper::hyvä::dance::dance2:

Oikeesti joittenkin viesteille saa repeillä ihan huolella, kun tullaan valistaan asioista mistä ei mitään tiedetä.Perus nettisensei. En mäkään tuu selittään mistään bodauksesta kun oon nähny Arnoldin joskus Youtubessa.

Tässä lenkkipolku aamuaerobisille (El Caminito del Rey, The King's little pathway):
http://www.youtube.com/watch?v=ZmDhRvvs5Xw

Kuvaajalla toisessa kädessä kamera, ei turvavaijeria.

Katotaan kuinka kauan menee ku joku idiootti tulee muna pystyssä laittaa muumioiden kuvia...

Toi on joka kerta yhtä pelottava video, ja ihan kiva nähdä aina sillointällöin. En menis tohon reitille vaikka mikä olis. :D

Katotaan kuinka kauan menee ku joku idiootti tulee muna pystyssä laittaa muumioiden kuvia...

Toi on joka kerta yhtä pelottava video, ja ihan kiva nähdä aina sillointällöin. En menis tohon reitille vaikka mikä olis. :D
Pahoittelen erehdystä. Ei ainakaan täsmälleen samaa videota ollut haun mukaan tässä ketjussa. Tuossa 1:20 kohdalla ajattelin, että nyt ei pysty enää menemään pidemmälle...

Pahoittelen erehdystä. Ei ainakaan täsmälleen samaa videota ollut haun mukaan tässä ketjussa. Tuossa 1:20 kohdalla ajattelin, että nyt ei pysty enää menemään pidemmälle...

Ei tarvi mun puolesta pahotella, vaikka olis ollu tismalleen samakin täällä ennen.

Back
Ylös Bottom