Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

No jos joku laittaa videon kuvaukseen vaikka että, maailman kovin NHL tappelu ja videosta löytyykin joku random nappulaliigan no-name pelaajien yhteenotto, niin on sillä jotain väliä

e. laitetaan video niin ei mene paskanjauhannaksi.
http://www.youtube.com/watch?v=ld-jzeVs4aA&feature=player_embedded
Moonwalk yeah yeah!

Paskanjauhamisesta puheen ollen, niin päätit sitten toista kertaa postata samaa vanhaa tähän triidiin, joka on ilmiönä melko ennennäkemätön :eek:

P.S. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2687354&postcount=16169

9654f6bb559f9d8d2b58cd1d786f6660.jpg

Hyvä kommentti :thumbs: Olen tietoinen että toi on vapaaottelua eikä nyrkkeilyä, pointti oli ettei toi ole ufc:ssa tapahtunut ottelu

Se on UFC:tä, joten se miten se ei ole tapahtunut UFC:ssä? En ymmärrä. Tiedän kyllä, koska katon aina UFC:n jimiltä.

En ois mitenkään varma, että erotat UFC:tä nyrkkeilystä sun kommenttien perusteella.

Affliction on vaatemerkki. Tarkoitat varmaan Affliction Entertainmentia joka on jo lopettanut mma-promootorina.

Alkuperäinen viesti oli ihan huumoria, enkä uskonut, että kukaan ottaa sitä vakavasti.
Powder kruunaa kaiken tällä epäonnistuneella pätemis-yrityksellä.

Ja itse tyrmäys oli Legens of Fightining tapahtumasta Tyler Brianin ja Shawn Parkerin välisestä ottelusta.

Alkuperäinen viesti oli ihan huumoria, enkä uskonut, että kukaan ottaa sitä vakavasti.

:offtopic: Tai sitten opiskelit asiaa pikaisella googletuksella ja tulit korjaamaan tyhmyytesi sanomalla että se oli vitsi. Ei paljon hymiöitä sun viesteissäsi näy ja aloit vielä inttämäänkin asiasta.

Sen verran voit mun postauksia seurata että mä en ole postannut yhtäkää viestiä mihinkään MMA-ketjuun, ENKÄ seuraa kamppailulajeja millään tavalla, en ole kuin vilkaissut muutaman KO:n youtubesta. Eli aivan vierasta asiaa mulle, mutta pitihän se sulle päteä kun itse näytät tietävän asiasta vielä vähemmän kuin minä, sitäkin tosin yritit vierittää mulle tolla entertainment sanalla vaikka tyhmäkin tietää mitä tarkoitin mutta tietämätön nussii pilkkua. Pysyttelehän niissä piirretyissä aamusin nii ei nämä asiat sekota sun päätäs yhtään enempää.

Viimeksi muokattu:
siis tuohan on läppä, jotkut pöllömmät kaverit varmaan luulee että tuo pyörä tippuu tosta koneesta, vaikka se heitetään ton aidan yli :D

siis tuohan on läppä, jotkut pöllömmät kaverit varmaan luulee että tuo pyörä tippuu tosta koneesta, vaikka se heitetään ton aidan yli :D
No nyt tuossa on jo jotain järkeä, luulin että se muuten vaan yrittää heittää lentokonetta renkaalla:lol2:

TODELLA hieno tuototon dokumentti vieläpä hyvällä kuvanlaadulla ihan youtubesta, kannataa katsoa!
linkki

Juu :D Se varmaan pomppis vähän kovempaa jos ois tosta lentsikasta tippunu :D LoL

Back
Ylös Bottom