Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Oletko katsonut Harpers Islandia? Vaikka harvoin katson TV:tä, niin tätä sarjaa on pakko ollut katsoa. Todella hyvä, paitsi että illalla pimeässä odottaa milloin se Wakefield sieltä nurkan takaa iskee.

Oletko miettinyt skidin tekemistä? Olisi muutakin hommaa kuin nostaa itsesi jalustalle ja huutaa: "Tuokaa miekka ja valtikka!"

Oletko miettinyt skidin tekemistä? Olisi muutakin hommaa kuin nostaa itsesi jalustalle ja huutaa: "Tuokaa miekka ja valtikka!"

Sähän Mike tunnut aiheuttavan tietyissä ihmisissä enemmän pahennusta kun tietyt poliitikot ja USAn entinen pressa :D

En todellakaan.
Sähän Mike tunnut aiheuttavan tietyissä ihmisissä enemmän pahennusta kun tietyt poliitikot ja USAn entinen pressa :D
Joo, kumma juttu, mutta kaikilla ei ole elämää ja se sitten oireilee semmoisena, että kytätään yhden ihmisen elämää ja vedellään herneitä.

Suomessa niin normi hommaa toi paskan jauhaminen selän takana että ei mitään rajaa, jos vähänkin joku menestyy jollakin tapaa niin alkaa loka lentämään. Haistattaa paskat sellasille tyypeille ja naureskelee vaan, sehän se on paras tapa vastata anonyymeille runkkareille, silleen saa vaan porukan kiehumaan enemmän ja itselleen lisää hauskaa:D

Tämä nyt ei ollut mitään paskan jauhamista, kuten valitettavasti jotkut teistä sen niin tuntuivat käsittävän. Kyse oli läpästä, mutta ilmeisesti kohde oli huono, sillä eihän tietyistä ihmisistä saa sellaista heittää, mutta päinvastoin asia onkin sitten ihan eri juttu. LOL!

Suomessa niin normi hommaa toi paskan jauhaminen selän takana että ei mitään rajaa, jos vähänkin joku menestyy jollakin tapaa niin alkaa loka lentämään. Haistattaa paskat sellasille tyypeille ja naureskelee vaan, sehän se on paras tapa vastata anonyymeille runkkareille, silleen saa vaan porukan kiehumaan enemmän ja itselleen lisää hauskaa:D

Mutta ei kai siellä kukaan selän takana mitään jauha? Kaikkihan sen tietävät että Mike käy ne lukemassa ja olihan sillä muistaakseni nimimerkkikin siellä olemassa?

Mutta ei kai siellä kukaan selän takana mitään jauha? Kaikkihan sen tietävät että Mike käy ne lukemassa ja olihan sillä muistaakseni nimimerkkikin siellä olemassa?
No sehän on tosi miehekästä sitten kun Mike käy lukemassa.

Olisko yhtä miehekästä kuin täällä moderaattoreiden sensurointi ja varoitusten lähettely kun vastaa pääaukomiseen?

Ja esimerkkejä kiitoksia, voit puhua paskaa Suomi24:llä, mutta täällä saat perustellakin.
vaikee perustella kun on ne pari viestiä poistettu...lähinnä japi78 viestiin viittasin jim-tv poliisit-ketjun viestiin..

Originally Posted by Japi78
Kyllä lähtee... ei vittu että repesin..

Tuo kyseinen lauseesi on paradoksi.. miten voit uskoa poliisia muttet poliisia?

AAAHAAAHHAAA! Älä ny nosta modeja niin korkeaan asemaan, että kaikki kiinnostais tietää teidän siviiliammatit.

Mut tää ny tuntuu osuneen kauheen herkkään moderaattorihermoon, kun joku ei olekaan välittömästi samaa mieltä teidän kanssa.

Uskon tuttua poliisia ennemmin kuin Sumua.

Jokatapauksessa toi modejen alentuva asenne on melko naurettavaa. Olettaen, että siellä kuitenkin aikuiset miehet kirjottelee.

Tähän siis viittasin. Veikkaan et japi ei saanut varoitusta :)

Ja nyt kun kaivoit yhden viestiketjun, niin silläkö sitten perustelet noin 400 ketjua(joo niitä on noin paljon) mitä meikästä on muualla. Oikeasti, olen ihan varma, että jopa sinä ymmärrät oikeasti asian laidan, kunhan haluat kiukutella.

Jopa modet vetää joskus ylitse, ei voi mitään.

Onko miehekästä haukkua täällä suomi24.fi:n kirjoittajia ja puhua heidän elämien tyhjyydestä?
He ovat anonyymejä, ketä siis haukun?

Huomaatteko miten Pakkiksella yksi heittää jotain negaa, niin kivenkoloista uskaltautuu 10 muuta vetämään samaa läppää. Samaan aikaan kuitenkin kirjoittavat muualla, ettei Pakkotoistolla saa kuin nuolla persettä, unohtaen, että juuri tekivät päinvastoin.

Kestää varmaan 5min kun joku itkee tästä Suomi24:llä.

Ja nyt kun kaivoit yhden viestiketjun, niin silläkö sitten perustelet noin 400 ketjua(joo niitä on noin paljon) mitä meikästä on muualla. Oikeasti, olen ihan varma, että jopa sinä ymmärrät oikeasti asian laidan, kunhan haluat kiukutella.

Jopa modet vetää joskus ylitse, ei voi mitään.
Mä en nyt tiedä, että oliks tää mulle vai ei mut here goes nothing...

Mä en perustele mitään ketjuja susta millään, mun viesti ei liittynyt susta jauhettuun skeidaan mitenkään vaan miehekkyyteen, tarkemmin ottaen moderaatoreiden miehekkyyteen (josta voisin sanoa että MissEvilEve tuntuu olevan "munakkain")...köykäsellä aasinsillalla. Tuohon susta jauhettuun paskaan mulla ei oo muuta sanottavaa ku että se on pikkusieluista, säälittävää ja täysin käsittämätöntä.

Ja viimeiseen lauseeseen: näin näyttäisi tapahtuneen.

Back
Ylös Bottom