Deleted member 65498
Be careful out here.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan maanantaina tulee jos tänään laittoivat postiin mut jos vasta maanantaina menee postii niin tod.näk. keskiviikkona saat senIltaa! Kauan ufs:tä kestää paketin tulo, jos sen tänään laitto tilaukseen?
tää ehkä kuuluis vitutus ketjuun mut siis... klo on 0:30 perjantai yönä ja eilen tuli ekan kerran 4-5 vuotee murtuma... reidet on katkeillu paljo ja nyt meni KÄSI täysin odottamatta penassa eikä ees varotellu etukäteen...
helvetin kauan oon ollu hyväs kunnos, lukio alkanu, reenit kulkenu hyvi, elämä jees ja käsi napsahtaa...
4-6 viikkoa ortoosi sen jälkee vähitellen kuormittamista ja EHKÄ kuukausien päästä käsi kunnos JOS luu luutunu oikein..
Oon valmiiks jo suurimmaks osaks pyörätuolis ja nyt meni vielä OIKEE käsi, ei pysty ees stna kirjottaa ja saliki oli ainut asia millä kompensoin kaikkee muuta paskaa...
ei ees vituta vaan helvetin surullinen fiilis, koko lapsuuden saanu kärsiä ja monta vuotta hyväs kunnos ja sit KÄSI katkee ekaa kertaa tehdessä jtn mitä rakastan yli kaiken.. ihmiset stna mussuttaa kuinka auton korjaus oli 50e kalliimpi ku luuli ja nilkka kipee ja bensa maksaa... en vaan tajua, ehkä on stna tärkeempiäki asioita ja siitä tulee aina helvetin ankara muistutus ku tätä paskaa taas tapahtuu.
mulla on osteogenesis imperfecta btw, en jaksa selittää ku kirjotan stna vasurilla..
Nyt sänkyyn nukkuun josko tää itkuraivokohtaus menis veke..
Yritätkö masentaa minua tahallasi? :(aamuja :D