Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenna pitäis tehdä paluu koulun penkille kosteen alkuviikon jälkeen. Mahtaakohan kehdata?

Älä mee. Ei siellä mitään kivaa kuitenkaan ole.

Älä mee. Ei siellä mitään kivaa kuitenkaan ole.
Tuskin oliskaan. Mutta olis se nyt joskus hyvä siellä käydä edes kääntymässä. Tosin nyt päätin jo, että ainakin klo 8-10 luennot
jää väliin. Ei jaksa herätä niin aikasin. Jos menis aamulla ärrältä hakeen pullon jaffaa ja istuis seuraavat luennot jossain takarivissä puhaltelemassa huppu päässä. Sen verran kovaa meni taas, että voi sanomista tulla... :D

Tuskin oliskaan. Mutta olis se nyt joskus hyvä siellä käydä edes kääntymässä. Tosin nyt päätin jo, että ainakin klo 8-10 luennot
jää väliin. Ei jaksa herätä niin aikasin. Jos menis aamulla ärrältä hakeen pullon jaffaa ja istuis seuraavat luennot jossain takarivissä puhaltelemassa huppu päässä. Sen verran kovaa meni taas, että voi sanomista tulla... :D

Pah, kyllä sä ne jutut osaat muutenkin!
Ja voihan siellä aina vaikka nukkua niin ei joudu kohtaamaan ketään. Mä olin lukiossa tunnettu siitä et vietin lähes kaikki tylsät tunnit nukkuen silleen et makasin puoliksi pöydän päällä pää käsien välissä :D Olin onneksi sen verran hyvä oppilas ja opettajien suosikki ettei mulle jaksettu edes valittaa :D

Mjaha..mitä tekis, ei viiti oikee enempi ottaa kaljaa ku huomen pitää kyetä töihinki :D

Ota ny yks vielä.

Kamlaa kun mä houkuttelen teitä poikia pahoille teille täällä!

Mitäs helvettiä täällä riehutaan?! Aijjaa, ei riehutakkaan.

Kuka löytää ekana sen kolmannen vaihtoehdon? ;)
Eli kiikarit, pakarit ja mikä vielä? :wtf:

Olen aina katsonut, että tuossa kuvassa on Raoul Duke by Johnny Depp. Sanotaan, että asioiden tulkinta kertoo tulkitsijasta paljon, varsinkin kuvan tulkitsijasta. Sissus. Ehkä se höyhenkevyt assosioitui Raoul-hahmon leffassa pukemaan sulkahattuun?

Siksi, koska talvi on paras vuodenaika ja silloin pitää olla lunta!

Nukkumaan tos 18h tunnin pääst, saikul on vaan niin kiva dataa.

Back
Ylös Bottom