Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ja vielä illalla töiden jälkeen oli 15min myöhässä. Ei varmaan tartte ihmetellä kun se auton osto alkaa kiinnostaa?

Osta se auto. Vihreille luu kurkkuun:D

Itselleni autoton elämä ei ole vaihtoehto. Never. Ei vaan kiinnosta venailla busseja ja junia tuolla populan keskellä. Autoilu on sitä omaa vapautta:)

Mjooh, on sitä itekin aina tullu hangessa oltua bussia ootellessa, talvella on muuten aika helvetillistä.

Mopon saan muutaman kuukauden päästä, pääsee vihdoinkin vapaasti kulkemaan ja haistattamaan vihreille pitkät \o/

Jatkuva syysväsymys, työmotivaation puute ja vielä tulossa kaks aamuvuoroviikkoa. No pääseepähän helpommin treenaamaan, mutta tykkäisin kukkua myöhään illalla hereillä ja se ei oikein sovi yhteen herätyskellon kanssa, joka soi viideltä. Eilen menin nukkumaan jo kaheksan jälkeen.
En tiedä onko siihen joku syy, mutta aamulla nukutut unet rentouttaa paremmin ja olo on levänneempi, jos herää esim yhdeksän-kymmenen aikaan.
Alan laskemaan kohta tj:ta iltavuoroon :D

Normaalisti mulla on vuoroin aamu- ja vuoroin iltaviikko, mutta nyt työvuorosuunnittelu on kussut jotenkin hienosti ja mulla on 4 aamuvuoroviikkoa putkeen. Nyt menossa toinen ja ajattelu jo itsetuhoista.. :D

Suomi ja naiset ottaa kupoliin kovastikki.

Miks en voi aina olla siellä jossain lämpimässä surffaamassa. Kaks viikkoa sitte tullu takas Suomeen ja joka päivä kattelen vaa lentoja ja kuvia ja haaveilen jos sitä vielä tänä vuonna pääsis takas :D
Lauantaina oli tarkotus mennä sukeltamaan merelle mut eiköhän tullu korvakäytäväntulehdus joten seki jää nyt väliin. Täytyy tyytyä rannaltaheittelyyn.
Nyt vois joku lainata muutaman kympin ni pääsen pois täältä.

Vitun jimms pc kusipäävittu store. Tekis nekin jotai muuta ku wowittas kuset housussa. Lähettäs vaikka mun paketin postiin, joka on tilattu jo kuukausi sitten.

Perkeleen läskipersebrasilialaiset! Ette osaa edes banaaneita kasvattaa vaan ne maistuu mullalta. Luuletteko että me riisitautiset ja kalpeat suomalaiset halutaan tämän kaiken muun alennustilan keskellä syödä mullalta maistuvia banaaneita? Keskittykää vaan hikinuljaskat sen kokaiini- ja huorakaupan käymiseen, ei teistä ainakaan viljelijöiksi ole!

Muutenkin noi suomes myytävät banaanit on kaikki oudon makuisia. Ei tuu koskaan ostettua täältä.

No ei muutaku treenaat vasempaa puolta käsipainolla 2kk :hyper::hyper:

Peck deckiin joku säätö et käytät sitä kyynärpäillä? :P

ei hirveesti kyl varmaa nostella mihkää suuntaa kättä parii kk..

eka kerran elämäs meni hyvin ja sit taas tällee.. tätä on vissii mun elämä, +25 isoa murtumaa takana ja saman verran hiusmurtumia.. vittu tän pitää kyl luutua suoraa koska mä kyl suunnittelin penkkaavani vielä +150kg.

Ei vittu! Rispektiä Kappukiinolle! Mulla vitutti äsken koulu ja koko elämä ihan helvetisti, mutta tuo kyllä helpotti omaa oloa...tai ainaki laitto sitä vähän paremmin mittakaavaan.

Tyontekijä soitti ja ilmoitti saaneensa sikaflunssadiagnoosin. Kohta on hemmetti koko porukka kipeänä ja sen tietää mitä se tekee toimiston tulokselle ja siinä samalla mun tienesteille:(

Asiakaspalvelu tuntuu nykyään olevan asiakasvittuilua. Puhelimella jonotat joka paikkaan yli 10minuuttia. Maileihin ei vastaa kukaan ja kun käyt paikalla niin asia luvataan hoitaa ja sen jälkeen se jätetään hoitamatta. PERKELE :curs:

Soittiko ne sulle ees tyylin "joo tähän nyt pitäs laittaa ruostesuojaus, kohta kukkii koko pelti. Pellistä puheen ollen, ei kukaan aja enää peltivanteilla. Se ois vaan 999 €"? :D

Itseasiassa ne soittivat ja arvioivat että 550 töitä ja 500 osia ja toiselle kerralle tilattava osa 350 ja 100 töitä...sekin jo toki vitutti mutta nythän vasta riepookin...

Sitä mäkin mietin...taisi olla viimeisiä merkkihuoltoja missä kävin.

Sanoppas nyt mitä kaikkee sun kaaralle tehtiin tuolla summalla?

Pyysitkö etukäteen arviota laskusta? Nimittäin se lopullinen lasku ei hirveesti saa sitä arviota ylittää, jollei neuvotella asiakkaan (jos sieltä autosta löytyy jotain ylimääräistä) kanssa haluaako hän teettää kaikki maholliset lisätyöt.

Sanoppas nyt mitä kaikkee sun kaaralle tehtiin tuolla summalla?

Pyysitkö etukäteen arviota laskusta? Nimittäin se lopullinen lasku ei hirveesti saa sitä arviota ylittää, jollei neuvotella asiakkaan (jos sieltä autosta löytyy jotain ylimääräistä) kanssa haluaako hän teettää kaikki maholliset lisätyöt.

Perushuolto, palat, alatukivarret, jarruletkut, kannatinkumeja, r-tangon kumeja, todettiin kuskin ajovalonpesurin epäkunto(!), suuntaus, oven ohjausyksikön epäkunto "todettiin" ja tilattiin uusi ja muuta mitä en nyt muista mutta perus kulutusosaa paitsi toi ohjausyksikkö.

Back
Ylös Bottom