Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Rahaa tuntuu olevan rutkasti ylimääräistä...

off topic
Jotenkin erikoiselta tuntuu tuo thorsin avoimuuden linja, kun edes rkp:n nettisivuja ei saa suomeksi, jotta voisi tarkemmin perehtyä puolueen periaatteisiin...
Ei kannata käyttää aikaa kääntämiseen, koska niitä periaatteita ei ole. RKP:han antaa vetää perseeseen mielin määrin, kunhan hallituspaikka säilyy.

Ellei sitten nämä ole niitä periaatteita:
Vuonna 1906 perustettu Ruotsalainen kansanpuolue istuu hallituksessa kuin tatti. Mutta kuka tietää, mitä se tavoittelee. Mikä on RKP:n rooli suomalaisessa politiikassa, puheenjohtaja Stefan Wallin?

- Toimia maamme ainoana liberaalipuolueena suvaitsevaisuuden, monikulttuurisuuden, liberaalisten arvojen ja kaksikielisyyden puolesta.

http://www.sttk.fi/fi-FI/sttklehti/stefanwallin/

Tiedätkö mikä on mediaani?

Toki. Siksi kirjoitin, että "täytyy tietysti selvitellä lisää ennen kuin tuomitsee Halla-ahon kirjoittaneen virheellisesti." Mutta kuten mainitsin, epäilen jo nyt, että Halla-ahon kirjoittama mustien nettotulot eivät ole alle kymmenesosa valkoisten vastaavista. Katsotaan miten käy!

Noh noh Rankkuri, eikö liberaaliset arvot iske vai? :D

Mun on paha lähtee dissaamaan ruotsinkielistä kansanosaa, koska mun lapsetkin on kaksikielisiä... Mutta toi Thors, kuinka helvetisti vihamiehiä se oikein haluaa kerätä? Ihme touhua.

Noh noh Rankkuri, eikö liberaaliset arvot iske vai? :D

Mun on paha lähtee dissaamaan ruotsinkielistä kansanosaa, koska mun lapsetkin on kaksikielisiä... Mutta toi Thors, kuinka helvetisti vihamiehiä se oikein haluaa kerätä? Ihme touhua.
Mähän oon Mr. Liberal itse :D

Ei se kaksikielisyys velvoita mihinkään. Mäkin oon suomenruotsalainen ja RKP:n touhu vituttaa ja sylettää yli kaiken. Antaa mennä vaan. Tai siis, eihän tässä kaksikielisiä tarvi dissaa vaan RKP:ta.

Lisäämällä mamujen määrää ja nuolemalla niiden persettä joka käänteessä RKP toivoo näiden tulevien kunniakansalaisten äänetstävän jatkossa RKP:ta ja paikkaavan näin jatkuvasti pienenevää äänestäjäkuntaansa.

Muistakaapi sitten äänestää jotain sellasta puoluetta/edustajaa vaaleissa, jonka äänestämisellä saisi jotain vaikutusta näihin mamumeininkeihin :)

Tässä hieman lisää tietoa, mutta etsitäänpä vielä lisää, ettei vahingossa tule tehtyä vääriä johtopäätöksiä:
Researchers at Harvard University's Initiative for Global Health and its School of Public Health divided the US into eight "Americas" based on factors including race, location, population density, income and homicide rates:

Asians, 10.4 million popuulation, $21,566 average income, life expectancy 84.9 years;
Northland low-income rural whites, 3.6 million population, $17,758 average income, life expectancy 79 years;
Middle Americans, 214 million population, $24,640 average income, life expectancy 77.9 years;
Low-income whites in Appalachia and Mississippi, 16.6 million population, $16,390 average income, life expectancy 75 years;
Western Native American, 1 million, $10,029 average income, life expectancy 72.7 years;
Black middle America, 23.4 million population, $15,412 average income, life expectancy 72.9 years;
Southern, rural, low-income black, 5.8 million population, $10,463 average income, life expectancy 71.2 years; and
High-risk urban black, 7.5 million population, $14,800 average income, life expectancy 71.1 years.

http://health.dailynewscentral.com/content/view/0002418/42/

Eli? En tykkää populisteista.
Mikä on sun mielestä populisti ja miten se näkyy sun mielestä PS:n tavassa tehdä politiikkaa?

PS:hän ei varsinaisesti tee politiikkaa (harva populisti tekee), koska populistille ei ole hyväksi joutua valtaan. Soini kyllä älyää tämän, hänhän vaati viime eduskuntavaalien jälkeen kahta ministeripaikkaa ehtona hallituspaikasta = ei varmasti käy laatuun. Joten PS pääsi pälkähästä.

Mäkin oon suomenruotsalainen ja RKP:n touhu vituttaa ja sylettää yli kaiken.
Nyt kyllä huijaat! Aivan oikeesti vai? Tota en olis kyllä arvannut.

Eikös jokainen puolue koita nostaa omia kannatuksiaan tavalla tai toisella?
Joo, mutta populistien keinot on jotenki halpoja. Liian yksinkertaista settiä toimiakseen. En ala väittämään (koska tiedän että se ei tässä tredissä johda pitkälle :D) mutta tuo on mun mielipide toistaiseksi.

Jos valkoisten mediaani on mustien ja aasialaisten välissä, mutta valkoisten keskiarvoiset tulot 10 kertaa mustien tulot, niin lienee selvää kenellä on pääoma usassa. Muutenhan tuo Sturmannin laittama linkki kertonee aika hyvin siitä miten eri kansalaisuudet yleisesti ottaen pärjäävät länsimaissa.

Back
Ylös Bottom