Olenko väärässä vai onko UFS tuotteiden hintataso pudonnut nyt vähälle aikaa?
Tuntuvat ainakin paljon halvemmilta.
Tuntuvat ainakin paljon halvemmilta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihinkän Phase 3 palkkari on kadonnut, P-storessa oli aikoinaan mutta UFC:ssä ei näytä olevan myynnissä?
Siis mitä helvettiä!!??
Siis mitä helvettiä!!??
"Pakkiksen Miken seuranta ja analysointi-thread"...
ja ensimmäinen kommentti:
"tällaista ketjua olen odottanut jo pitkään"
uskomatonta....:hyvä:
Luulin että mulla ei ole elämää mutta kyllä nuo tyypit on aivan omaa luokkaansa.Kysyn nyt tässä samalla kun ei viitti tonne storen puolelle ketjua tehdä, onko koska tulossa noita hehkutettuja Silver starin kledjuja?
On tulossa ja toivottavasti Volcomikin.
Joko hanska mitattu? Vai meneekö yli viikon kierrolla?Mittaan ens käsitreenin päälle.

Mitä, mitä? Onko pakkiksen puolijumasta tullut RHP? Mitä nyt kaikki Miken perskärpäset tekevät kun ovat vuosia parjanneet ja nauraneet näille jampoille jotka eivät koskaan treenaa jalkojaan. Pitäisköhän sun Mike avata tuo "salikomediaa" -threadin editointimahdollisuus jotta RHP:n dissaajat voisivat editoida pahat puheensa pois...Jalkoja en ole treenannut, eikä kiinnosta,
Mitäs tämä quiz on tehnyt, jonka ketjussa mainitset?http://keskustelu.suomi24.fi/node/8593802
Hihihi, katotaas mitä tuosta taas tulee. Nuo mun ketjut ovat aina ihan sikasuosittuja.
Mitä, mitä? Onko pakkiksen puolijumasta tullut RHP? Mitä nyt kaikki Miken perskärpäset tekevät kun ovat vuosia parjanneet ja nauraneet näille jampoille jotka eivät koskaan treenaa jalkojaan. Pitäisköhän sun Mike avata tuo "salikomediaa" -threadin editointimahdollisuus jotta RHP:n dissaajat voisivat editoida pahat puheensa pois...