Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaihdetaan Imuri nimeltä Luongo
eihän sille mee mikään...tulikohan 50 laukausta viimesessä pelissä. Tosin eipä tuo mun viimestely kovin tehokasta olekaan.
Lavastettu tilanne, yhtä järjestettyä kuin Ovien vedot pelissä. Ei naurata.Oviella käy flaksi pakkisliigan ulkopuolellakin:
![]()
:D
Mitenkäs pleijarit menee, jos joukkueita on vaan seittemän?
Rupeeks kaikilla oleen jo pelit pelattu ? itellä ois viellä 3 jäljellä...

Mulla enää yks peli jälellä. Miks Hcq on poistunut liigasta?:(
Onko kellään ideoita mikä on vialla, ku ei Jhhi:n kanssa pystytä pelaa noita liigapelejä toisiamme vastaan? Ollaan kokeiltu haastaa toisiamme, tuloksetta. Eli kutsu kyllä lähtee/saapuu. Siinä joukkueiden "valinta" kohdalle jää tilttiin.
Jos ei keksitä mitään maata mullistavaa niin mä eroan liigasta, että saadaan playoffit käyntiin.
Tää ongelma taitaa olla Jhhi:n päässä, nimittäin meillä oli samaa ongelmaa aikoinaan, pari viime peliä on kuitenkin onnistunut oikein hyvin.Onko kellään ideoita mikä on vialla, ku ei Jhhi:n kanssa pystytä pelaa noita liigapelejä toisiamme vastaan? Ollaan kokeiltu haastaa toisiamme, tuloksetta. Eli kutsu kyllä lähtee/saapuu. Siinä joukkueiden "valinta" kohdalle jää tilttiin.
Jos ei keksitä mitään maata mullistavaa niin mä eroan liigasta, että saadaan playoffit käyntiin.