Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vituttaa että naiset ei halua kanssani seksiä kun penikseni on liian kookas. No eipä täällä maalla naisia ookkaan.
Ja sitten se että pitää tehdä kandityösuunnitelma.
Kerran jotkut tyypit tuli tänne kolkuttelemaan ikkunaan yöllä kun olin nukkumassa ennen tenttiä. Kome huppupäistä miestä. Tunkivat sisään kun olin jättäny oven auki. Otin lattialampun, käänsin ympäri ja löin ensimmäistä joka ovenkarmin ylitti. Muut häipy. Tämä vituttaa.
Vituttaa viden viikon treenamattomuus nuolemalla saadun bakteerin takia ja kun en jaksa siivota vaikka ois kohteliasta siivota kun on vieraita. Sanon et ei vaan¨napannu.
Laitetaan nyt nääki tähän. Pojista miehiä:
http://www.youtube.com/watch?v=tM9bgFvNQwQ
http://www.youtube.com/watch?v=0aEEHoSqNLY&feature=related
Vittu maito kaatu ja viis viikkoa treenaamatta. Leipäveitsi on niin tylsä, että sillä ei saa edes nahkaa leikattua.
Paljonki takkiin?Vitun pokeri ja pelaajat jotka ei vaan osaa!
Paljonki takkiin?
Vitusti liikaa. Kävi semmonen pikku juttu, että vihu sai isolla blindillä käteensä 4 ja 5 ja minä en tietenkään tajunnut juuri sillä kierroksella ässä kasilla reissuttaa joten 4 5 pääsi peliin checkillä ja floppiin tuli 6 7 ja 8 enkä todellakaan odottanu, että kukaan idiootti lähtis noilla korteilla pelaamaan. Oma mokahan tuo, mutta vituttaa se silti.
Pitää muuten sanoa, että 26senttinen tulee jyrinällä foorumille. Onko sinusta paikkaamaan iloisen hylkeen jättämää aukkoa? Pidätkö alkoholista?
En minä teidä...
....purkutua...
Mä ainakin laitan lukot ihan sen takia kun toinen (aina sama) puoli lähtee aina pikkasen liukumaan, jolloin toiselle puolelle kohdistuu enemmän painoa, ja toinen käsi jo valmiiksi aivan liian paljon heikompi kun toinen.Jälleen salikomediaa Saksasta. Porukalla on täällä aina tapana lukita painot tankoon penkkipunnerrusta tehdessä. Harva kuitenkaan pystyy lataamaan tankoon niin paljon kiekkoa että todellisuudessa olisi vaaraa siitä että ne putoaa kesken sarjan. Salilla on näitä varsinaisia lukkoja sekä jousiklipsejä. Eilen sit eräs tyyppi pisti kympin levyt+lukot+klipsit. Pysyypähän painot varmasti paikallaan...:thumbs:
Mutta se mikä eniten ärsyttää on se, että kukaan ei pura painoja pois tangoilta, eikä palauta käsipainoja paikoilleen. Siinä sit purat tangot+lukot+klipisit ensitöiksesi pois edellisen jäljiltä ennenkuin pääset itse aloittamaan.