Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

kuvia siitä mahtimelasta ja sassiin, ei täällä muuten uskota!

SurfPaddle.jpg

Vituttaa että naiset ei halua kanssani seksiä kun penikseni on liian kookas. No eipä täällä maalla naisia ookkaan.

Ja sitten se että pitää tehdä kandityösuunnitelma.

Kerran jotkut tyypit tuli tänne kolkuttelemaan ikkunaan yöllä kun olin nukkumassa ennen tenttiä. Kome huppupäistä miestä. Tunkivat sisään kun olin jättäny oven auki. Otin lattialampun, käänsin ympäri ja löin ensimmäistä joka ovenkarmin ylitti. Muut häipy. Tämä vituttaa.

Vituttaa viden viikon treenamattomuus nuolemalla saadun bakteerin takia ja kun en jaksa siivota vaikka ois kohteliasta siivota kun on vieraita. Sanon et ei vaan¨napannu.

Laitetaan nyt nääki tähän. Pojista miehiä:

http://www.youtube.com/watch?v=tM9bgFvNQwQ

http://www.youtube.com/watch?v=0aEEHoSqNLY&feature=related

Buah........

....HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vitun idiootti.

Kerran jotkut tyypit tuli tänne kolkuttelemaan ikkunaan yöllä kun olin nukkumassa ennen tenttiä. Kome huppupäistä miestä. Tunkivat sisään kun olin jättäny oven auki. Otin lattialampun, käänsin ympäri ja löin ensimmäistä joka ovenkarmin ylitti. Muut häipy. Tämä vituttaa.

Vituttaa viden viikon treenamattomuus nuolemalla saadun bakteerin takia ja kun en jaksa siivota vaikka ois kohteliasta siivota kun on vieraita. Sanon et ei vaan¨napannu.

Laitetaan nyt nääki tähän. Pojista miehiä:

http://www.youtube.com/watch?v=tM9bgFvNQwQ

http://www.youtube.com/watch?v=0aEEHoSqNLY&feature=related
7390.jpg

Vittu maito kaatu ja viis viikkoa treenaamatta. Leipäveitsi on niin tylsä, että sillä ei saa edes nahkaa leikattua.

Pitää muuten sanoa, että 26senttinen tulee jyrinällä foorumille. Onko sinusta paikkaamaan iloisen hylkeen jättämää aukkoa? Pidätkö alkoholista?

Jos "jyrinällä" tarkoittaa samaa kuin "törmäämään seinään, koska kaikki mitä hän sanoo on aivan uskomatonta paskaa", niin olen samaa mieltä kanssasi.

Vitun pokeri ja pelaajat jotka ei vaan osaa!

Paljonki takkiin?

Vitusti liikaa. Kävi semmonen pikku juttu, että vihu sai isolla blindillä käteensä 4 ja 5 ja minä en tietenkään tajunnut juuri sillä kierroksella ässä kasilla reissuttaa joten 4 5 pääsi peliin checkillä ja floppiin tuli 6 7 ja 8 enkä todellakaan odottanu, että kukaan idiootti lähtis noilla korteilla pelaamaan. Oma mokahan tuo, mutta vituttaa se silti.

Vitusti liikaa. Kävi semmonen pikku juttu, että vihu sai isolla blindillä käteensä 4 ja 5 ja minä en tietenkään tajunnut juuri sillä kierroksella ässä kasilla reissuttaa joten 4 5 pääsi peliin checkillä ja floppiin tuli 6 7 ja 8 enkä todellakaan odottanu, että kukaan idiootti lähtis noilla korteilla pelaamaan. Oma mokahan tuo, mutta vituttaa se silti.

Onneks pitkällä aika välillä toi ei tee tappioo koska paskat kortit(pidän 45(jos suittari) hyvänä)) harvoin siihen floppiin nuin osuu.(tarkotan showdown valuee)

Edit: mielenkiinnolla kyselen, millä saitilla pelailet?

Ei jumalauta tää foorumi alkaa olla täynnä jotain identiteettikriisin omaavia teinejä tai muuten vain sekopäitä. Näille kyseisille sankareille kysymys, uskotteko itse jonkun nielevän tuota paskaa mitä oikein suollatte ja mitä tuosta hyödytte?

En minä teidä, nieleekö joku sitä. Ei se ole se pointti tässä ketjussa. Tänne voi purkutua, jos on ollut viisi viikkoa sairaana. Ihan sama, nieleekö joku tätä.

Vituttaa, että en jaksanut odottaa puolta tuntia tableti syömisen jälkeen ennen ku söin.

Ehtoota. Mitäs tänne?

edit. No nyt on liian monta miestä vahvempaa kierrossa, kun näin pahasti klikkasin Yöthreadista ohi :arvi: Sovitaan, että se vituttaa nyt ankarasti.

En tiedä onko tää nyt ilonen vai vittumainen asia. Mutta nyt kun on kaljuksi leikannut niin aina yöelämässä saa kuulla kuinka näyttää ihan elastiselta :D Eilenkin taas 2 eri porukkaa tuli sanomaan suoraan...

Niin ja NAISET vituttaa tällä hetkellä ihan huolella.

Se, että olin maailman hirveimmillä treffeillä eilen: s

YÄÄÄH!

Mulla menee usko ihan kaikkeen jo: D

Jälleen salikomediaa Saksasta. Porukalla on täällä aina tapana lukita painot tankoon penkkipunnerrusta tehdessä. Harva kuitenkaan pystyy lataamaan tankoon niin paljon kiekkoa että todellisuudessa olisi vaaraa siitä että ne putoaa kesken sarjan. Salilla on näitä varsinaisia lukkoja sekä jousiklipsejä. Eilen sit eräs tyyppi pisti kympin levyt+lukot+klipsit. Pysyypähän painot varmasti paikallaan...:thumbs:

Mutta se mikä eniten ärsyttää on se, että kukaan ei pura painoja pois tangoilta, eikä palauta käsipainoja paikoilleen. Siinä sit purat tangot+lukot+klipisit ensitöiksesi pois edellisen jäljiltä ennenkuin pääset itse aloittamaan.

Jälleen salikomediaa Saksasta. Porukalla on täällä aina tapana lukita painot tankoon penkkipunnerrusta tehdessä. Harva kuitenkaan pystyy lataamaan tankoon niin paljon kiekkoa että todellisuudessa olisi vaaraa siitä että ne putoaa kesken sarjan. Salilla on näitä varsinaisia lukkoja sekä jousiklipsejä. Eilen sit eräs tyyppi pisti kympin levyt+lukot+klipsit. Pysyypähän painot varmasti paikallaan...:thumbs:

Mutta se mikä eniten ärsyttää on se, että kukaan ei pura painoja pois tangoilta, eikä palauta käsipainoja paikoilleen. Siinä sit purat tangot+lukot+klipisit ensitöiksesi pois edellisen jäljiltä ennenkuin pääset itse aloittamaan.
Mä ainakin laitan lukot ihan sen takia kun toinen (aina sama) puoli lähtee aina pikkasen liukumaan, jolloin toiselle puolelle kohdistuu enemmän painoa, ja toinen käsi jo valmiiksi aivan liian paljon heikompi kun toinen.

Back
Ylös Bottom