Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ketä yllättää tekijöiden naamanväri...
SKY
"Rikkihappoisku tuhosi nuoren mallin kasvot
Maanantai 19.10.2009 klo 09.48
Mustasukkainen poikaystävä raiskasi ensin Katien. Tämän jälkeen poikaystävän kaveri tuhosi Katien kasvot hapolla.
Malli Katie Piperin elämä muutti täysin maaliskuussa 2008, kun Piperin mustasukkainen poikaystävä Daniel Lynch hakkasi ja raiskasi tämän lontoolaisessa hotellissa. Tämän jälkeen Lynchin kaveri Stefan Sylvestre heitti rikkihappoa kotiinsa kävelleen Piperin kasvoille Lynchin pyynnöstä.
Syövyttävä rikkihappo söi neljä ihokerrosta 26-vuotiaan mallin kasvoista ja kaulasta. Hänen toinen silmänsä sokeutui ja hänelle piti tehdä 30 leikkausta. Katie käyttää nyt kasvojensa suojana muovista painenaamiota 23 tunnin ajan päivässä. Naamio pitää ihon kosteana ja madaltaa ihoon jääneitä arpia.
Katie kertoi tarinansa auttaakseen muita samanlaisen iskun uhreiksi joutuneita.
- Päätin kertoa tarinani, jotta ihmiset tietäisivät mitä nämä miehet tekivät minulle.
Lynch ja Sylvestre saivat teostaan elinkautisen vankeustuomiot."
Tilastoja rikollisuudesta

Miten vittu mihinkään voi saada muutosta jos kaikki ministerit ja kansanedustajat on sitä mieltä että maahanmuttajat on rikkautta eikä niistä saa puhua pahaa? Ilmiselvät haitat on jo näkyvissä, eikä varmaan mene enää kauan että asiat on kuin Köpiksessä tai Malmössä. Vituttaa tämmönen.
Ruotsista ei aina kannata ottaa esimerkkiä, uskoo arkkipiispa Leo. Ortodoksisen kirkon isän mielestä uskonnonopetuksen korvaaminen uskontotiedolla on johtanut länsinaapurissa vakaviin yhteiskunnallisiin ongelmiin.
- Uskonnon opetuksesta luopuminen on osasyy siellä roihahtaneisiin rasistisiin nuorisomellakoihin, arkkipiispa uskoo.
Leon mielestä Ruotsissa näkyy, kuinka hatarat tiedot omasta uskonnosta johtavat juurettomuuden tunteeseen ja henkiseen pahoinvointiin.
rasistisiin nuorisomellakoihin
No huh, onneks löytyi se syy sieltä. Tuo kun osataan välttää niin ei oo hätäpäivää meillä.:hyvä:Noniin, te perkeleelliset rassistit!
Kuunnelkaas kun Arkkipiispa Leo suomentaa teille:
Tuossahan se ongelma selvästi on eikä missään muussa.
Itse olen sitä mieltä että kaikki suomen pakolaiset pitäisi asettaa Helsinkiin.