Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa ihan saatanasti ihmiset jotka eivät osaa pitää koiriaan kurissa. Vituttaa jos edessä kävelee joku koiransa kanssa hitaasti ja sitte ku itse oman koiran kanssa siitä menee ohi niin tää takana oleva sitte päästää koirasa hihnan niin pitkälle kuin voi ja rupeaa kävelemään nopeammin ja antaa koiransa riehua tossa mun koiran perseessä kiinni. Ja sitte myös nää jotka tuleevat jokaisen eteen tulevan koiran kanssa tekee "tuttavuutta", vittu ei mua kiinnosta jokasen koiran kohalla jäähä haistelemaan. Ens kerralla potkasen kuonoon niistä piskejä jotka päästetään riehumaan miten sattuu, vittu!

Reilu kaks vkoa asuttu täällä ja lähes joka aamu heränny siihen, ko alakerran emäntä huutaa kurkku suorana kakaroilleen :curs: Tömistely, paiskominen ja huutaminen jatkuu aamusta iltaan....huomenna aion soittaa siitä!
On se vittu kumma...pitäs ne haarat kii, jos on noin saatanan vaikeeta sitte pitää kuria tai hermojaan kasassa!

Vituttaa ihan saatanasti ihmiset jotka eivät osaa pitää koiriaan kurissa. Vituttaa jos edessä kävelee joku koiransa kanssa hitaasti ja sitte ku itse oman koiran kanssa siitä menee ohi niin tää takana oleva sitte päästää koirasa hihnan niin pitkälle kuin voi ja rupeaa kävelemään nopeammin ja antaa koiransa riehua tossa mun koiran perseessä kiinni. Ja sitte myös nää jotka tuleevat jokaisen eteen tulevan koiran kanssa tekee "tuttavuutta", vittu ei mua kiinnosta jokasen koiran kohalla jäähä haistelemaan. Ens kerralla potkasen kuonoon niistä piskejä jotka päästetään riehumaan miten sattuu, vittu!

Älä ihmeessä koiriin käy käsiksi! Annat kuulua omistajille vaan :)

vittuuu kahvinkeitin hajos :curs: Olin keittämässä kahvia ja kun laitoin töpselin seinään ja painoin virran päälle niin mitään ei tapahdu. Onhan toi jo vanha paska ja uuden osto oli kyllä tiedostetavissa, mutta kun tekis just mieli kahvia..

Voithan sä keittää vettä kattilassa ja kaataa veden suodattimen läpi pannuun.. ei se nyt ihan sama asia ole mut kyllä se kahvista menee.

Perus sunnuntai vitutus yhdistettynä krapulaan ja jälki on mitä mainioin. Kaikki vaan tuntuu yhtä paskalta tällä hetkellä ja näyttää että ei se tästä kyllä paranekkaan yhtään.

Back
Ylös Bottom