Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kun muutama viikko sitten aloitin uuden treeniohjelman, 2-jakoinen 2krt viikossa läpi. Vielä en ole korispelien ja sairasteluiden takia kertaakaan onnistunut neljää kertaa viikossa treenaamaan.

Vittu, mikä siinä on, ettei osata sulkea niitä puhelimia elokuvateattereissa? Onko se tosiaan niin jumalattoman vaikeaa? Jumalauta, oikeasti. Ja sitten kun se puhelin soi, niin ei siihen pidä vastata että "joo mä oon nyt elokuvissa... joo... soitan myöhemmin", vaan silloin painetaan aika äkäsesti sitä punaista luurin kuvaa.

Kyllä pienet asiat voivat aiheuttaa yhteisvaikutuksella kunnon vitutuksen:

-Aamulla koomassa lähtiessä hissi on alimmassa kerroksessa ja minä ylimmässä, odottelua.
-Alas päästyä huomaan, että paperit jäi ja samalla joku kutsui hissin takas ylimpään, lisää odottelua.

Mulla oli sama vitutuksen aihe lähes joka päivä edellisessä kämpässä. Asuin ylimmässä kerroksessa (8. kerros) ja talo oli täynnä mummoja, jotka ottivat hissin ensimmäiseenkin kerrokseen. Siinä oli aamuisin kiireessä kiva arpoa että onko nopeampaa ottaa portaat vai hissi :jahas:
Nyt asun onneksi ekassa kerroksessa eikä talossa edes ole hissiä.

Mua ei nyt taida vituttaa oikeastaan mikään. Tai ehkä ihan hiukan se et joudun huomenna ajamaan lähes 100km entiseen kotikaupunkiin viemään autoa korjaukseen. En yhtään tykkää ajaa pitkiä matkoja yksin, se on niin tylsää.

Vituttaa kun seksiä tulee jokapuolelta vastaan.

Ennen seksi oli sellanen kahden ihmisen välinen juttu, sitä ei ollut esillä jokapuolella jatkuvasti joten se oli aina jännää ja ihan ku uus juttu joka kerta.

Nyt tulee telkkarista joka päivä jotain dokkareita, leffoja, sarjoja etc missä ihannoidaan paljasta pintaa ja muulla ei väliä. Tämä on jo itsellä aiheuttanut sen ettei oikein seksi edes maistu enää niin usein. Siitä on tullut niin..jokapäiväinen juttu.

Tänäänkin kadulla huomasin kuinka n.10 vuotiaat tytöt puhuivat avoimesti seksistä keskenään ja heidän poikaystävistään ja mitä tekivät edellisenä iltana heidän kanssaan. Siis wtf. Ehkä olen vanhoillinen ja huono muuntautumaan tähän nykymenoon, mutta silti.

Koko touhu on johtanut osittain myös omalla kohdallani edellä mainitun lisäksi siihen, että en todellakaan ala hommiin ellei vastakkainen puoli ole lähestulkoon täydellinen. Muutoin olen mieluummin ilman.

Vituttaa yläkerran juoppo pariskunta, hirvee saatanan möykkääminen koko ajan ja välillä ambulanssi paikalle kun se muija vollottaa kovaan ääneen keskellä yötä. Ja jos vielä kerran löydän rikkinäisiä viinapulloja rappukäytävästä niin syötän ne sirpaleet niille vitun spurguille. Ei oo kiva jos menee koiralle tassuun.

Ei tarvita kuin kaks sossupummia niin koko taloyhtiön rauha kärsii. Saatanan alkoholistit pitäis kaikki viedä lähimpään rantaan ja hukuttaa. :curs:

Vituttaa ku Raision Gigastoren avajaisissa ois ollu vaikka mitä jännää huippuhalvalla, mutta luin mainoksen vasta klo 8.55 ja avajaiset klo 9. On siellä mahtanu olla taas ryysis.

Toisaalta, ois siellä ryysiksessäki mahtanu hermo menna. :)

Vituttaa ku Raision Gigastoren avajaisissa ois ollu vaikka mitä jännää huippuhalvalla, mutta luin mainoksen vasta klo 8.55 ja avajaiset klo 9. On siellä mahtanu olla taas ryysis.

Toisaalta, ois siellä ryysiksessäki mahtanu hermo menna. :)

Miniläppäri oli tuolta tarkoitus hakea. Menin paikalle vähän ennen yhdeksää vain todetakseni, että siellä oli oikeasti kilometrin pituinen jono. Jep jep, jos menis iltapäivällä uudestaan.

Tässä on nyt oltu melkein syyskuun alusta tähän päivään saakka pienessä flunssassa, ehkä parin päivän tauko on ollut aina ennen uuden taudin iskemistä, ei jeesuksen vittu että vihaan tätä maata ja tätä kusista ilmastoa jossa saa sairastaa aina 8 kk vuodesta.
Vihaan myös patriootteja jotka käskevät muuttamaan sitten pois täältä.

Tuo on niiiiiiin totta. Aina jos arvostelet tätä maata jotenkin niin tietty ihmistyyppi tulee ja väläyttää "rajat on auki" "mikset muuta pois":david:.
Ottaa aina ihan hitosti päähän kun osa ihmisistä kuvittelee että tämä maa on juurikin täydellinen eikä sitä saa arvostella. Täällä ON kallis asua, tämä maa sortaa työläistä, ilma on välillä ihan perseestä ympäri vuoden, ihmiset on nyrpeitä, maahanmuuttajat riehuu, tällä maalla on ongelmia mutta niistä ei saa puhua.
Kohta kai tähänkin joku laittaa että "no muuta pois jos on vaikeaa":david:

Mikä vittu parikymppisiin jätkiin menee baarissa kun pitää esittää jotain helvetin vin dieseliä ja olla niin "kovaa". Eikä tollasten kanssa voi muuta tehä kun yrittää olla kuuntelematta sitä suunsoittoa.

Tässä on nyt oltu melkein syyskuun alusta tähän päivään saakka pienessä flunssassa, ehkä parin päivän tauko on ollut aina ennen uuden taudin iskemistä, ei jeesuksen vittu että vihaan tätä maata ja tätä kusista ilmastoa jossa saa sairastaa aina 8 kk vuodesta.

Jaa, sekö on ilmaston vika jos sairastaa. Jännä homma kun itse en oo ollu vuoteen sairaana. Ei mitään vittuilua, mutta kyllä sitä paskalla immuniteetilla tulee sairaaksi jokasessa kusisessa ilmastossa.

Ja ettei ois off-topiccia niin sanotaan nyt vaikka että vituttaa kun ihmiset syyttää kylmää säätä omista nuhistaan :)

Vituttaa, että eräs ihminen sai netissä tietää oikean henkilöllisyyteni. Voi vittu nyt se ei jätä live-elämässä rauhaan:S Ja tulin avautuneeksi aivan vääristä asioista.

Vittu miks ihmisen pitää olla niin tyhmä.

vihaan tätä maata ja tätä kusista ilmastoa jossa saa sairastaa aina 8 kk vuodesta.
Ottaa aina ihan hitosti päähän kun osa ihmisistä kuvittelee että tämä maa on juurikin täydellinen eikä sitä saa arvostella. Täällä ON kallis asua, tämä maa sortaa työläistä, ilma on välillä ihan perseestä ympäri vuoden...
Minuakin vituttaa ettei hallitus edes yritä tehdä mitään tälle Suomen kolealle ilmastolle, päinvastoin yrittävät vielä estää ilmaston lämpenemistä!! :rolleyes:

Minua vituttaa myös se että aina pontevanpirteät kokoomusjugendilaiset isämmmmaanpuollustajat naamioivat patriotisminsa nokkelaksi sarkasmiksi. Anteeksi kun pilkkasin isämmmmmaata enkä ole bodarein hengessä kantanut kunnolla vastuuta itsestäni.

vittuuu kahvinkeitin hajos :curs: Olin keittämässä kahvia ja kun laitoin töpselin seinään ja painoin virran päälle niin mitään ei tapahdu. Onhan toi jo vanha paska ja uuden osto oli kyllä tiedostetavissa, mutta kun tekis just mieli kahvia..

Minua vituttaa myös se että aina pontevanpirteät kokoomusjugendilaiset isämmmmaanpuollustajat naamioivat patriotisminsa nokkelaksi sarkasmiksi. Anteeksi kun pilkkasin isämmmmmaata enkä ole bodarein hengessä kantanut kunnolla vastuuta itsestäni.
Vielä enemmän sinua mahtaisi vituttaa jos sarkasmin takana oleva henkilö paljastuisikin keskustalaiseksi. :kippis1:

Itse asiassa minua vituttaa tällä hetkellä se, että kaikki puolueet tuntuvat jollain tavalla ärsyttäviltä eikä ole hajuakaan ketä/mitä äänestäisi seuraavissa vaaleissa.

nimim. viime vaaleissa ensimmäisen (ja viimeisen) kerran kokoomuslaista äänestänyt entinen keskustan kannattaja.

Back
Ylös Bottom