Sanoinhan. Lue se mun viesti ja miellään viimeinen kappale. Tää on just nyt sitä vänkäämistä.
Joo kiitos valaisevasta inputista:
Ja sanoa saa mitä tahansa, kunhan osaa sanoa sen "oikein". Mun mielestä aggressiivinen ja toisia haukkuva keskustelutapa ei ole "oikeanlaista"
Kyllä tolla opastuksella saadaan sitä "oikeaa" keskustelua aikaseks, mikä suakin miellyttää.
Ja lue sen jälkeen foorumin keskusteluohjeet (ja varsinkin Miken ekan viestin tummennettu kohta):
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=22459
Ne on kyllä luettu.
Voi Rankkuri, ehkä mun mielipiteet eivät ole tässä ketjussa
sinun mielestäsi oikeanlaista keskustelua.
Pysytään totuudessa. SINÄ motkotit siitä, että täällä ei keskustella "oikein", en minä.
Täytyy sitten oikein pyytää anteeksi, kun en osaa keskustella enkä sanoa mitään mielipiteitä, vaikka pyrin tekemään senpalstan sääntöjen puitteissa.
Palstan säännöt ei tietääkseni estä ottamasta kantaa taikka kertomasta muille sitä, mikä on sinun mielestäsi sitä "oikeaa" keskustelua. Tosin sen jo teitkin. Oikea keskustelu on sitä, että osaa sanoa asiansa "oikein". Kiitos tästä.
Ehkä sun tarttee kertoa mulle, mikä on oikeaa keskustelua.
Jotta pysytään taaskin totuudessa, niin SINÄ olit se, jolla oli tarvetta puuttua muiden "oikein keskustelemiseen".
Ehkä mun tarttee olla sun kanssa samaa mieltä ja huudella neekeriä. Tai sitten sä voit jatkaa itse tätä keskustelua.
Ole mitä mieltä tahansa, kunhan olet jotain mieltä ja tunnustat jotain väriä ennekuin nostat itsesi jalustalle ja huutelet muille väärin keskustelemisesta. Ja sanasta "naapuri". Sana itsessään ei ole loukkaava, kuten tässä annat olettaa vaan sanaan liittyvä mielikuva ja sanaan liittyvän mielikuvan luovat "neekerit" itse. Hyvänä esimerkkinä sana "mustalainen" tai "manne" tai "somali", kaikkiin liittyy paska saundi, joka ei johdu sanasta itsestään vaan siihen liitettävästä mielikuvasta.
Sorge nyt vaan, mut mä en jaksa provosoitua