Smoothie Bar Helsinki

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Liitteet

• yrtit-450x337.webp
    yrtit-450x337.webp
    36,2 KB · Katsottu: 1 166
Mua kiinnostais kanssa kuulla mielipiteitä, jos joku on käynyt maistelemassa tuolla :) Itse kävin tänään vaan kääntymässä siinä, piti käydä kurkkaamassa vähän hintoja ja tarjontaa... En kuitenkaan vielä ostanut mitään.

Kuulostaa kivalta paikalta! Täytyy varmaan käydä kokeilemassa, kun liikun pääkaupunkiseudulla. :)

Käytiin Faidra-Kaisan kanssa testaamassa mesta tänään, ja voin kyllä suositella ihan lämpimästi, hyvää oli!

Testattiin tosiaan joku vihersmoothie ja sieltä valikosta yksi niistä voimapirtelöistä. Hyvänmakuisia oli, joskin ei tommoset nyt ikinä mitään jäätelöön tehtyä milkshakea voita mutta onhan niiden funktiokin ihan eri ;)

Ihana idis, mutta mä haistan tässä trendillä ylirahastuksen... :--x Enemmän diggailen varjoon jääneen Enjoy it!:n kotitekoisista pullista, siemenpatukoista, thehuoneen teestä ja smoothieista kuin liiasta raakasuklaavihreämömmö-tuputuksesta. :>

Mieluummin ottaisin Suomeen jonkun yofru-ketjun noitten jädekiskojen tilalle, missä saa siis jugurttijäätelöön lapoa itse jauheita, marjoja, hedelmiä ja kastikkeita (ei vain sitä SpiceIce-karkkimallia), ja veloitetaan painon mukaan.

Tottakai bisnestä tehdään trendeillä, onhan se nyt ihan selvä. Tuskinpa siitä kuitenkaan kellekään on haittaa jos päiväänsä saa ravinnepommin smoothien joukossa. Minusta ainakin fiksummalta tuntuisi sijoittaa se vitonen smoothiee'n kuin vaikka sokeriseen erikoiskahviin jolla haetaan energiaa päivään. Tuhdimpi smoothie korvaa vaikka aamupalan, jos sitä ei muuten tule syötyä (mikä tuntuu olevan harvinaisen yleistä - ei pysty ymmärtämään miten ilman aamupala kykenee toimimaan!) Mutta kukin tyylillään tietysti :)

Gingembre, kiitos noista Enjoy It:n tai Thehuone:en vinkeistä! Täytyy käydä tsekkaamassa, molemmat vaikuttaa ihanilta paikoilta nettisivujen perusteella :)

Kun joku pistäis pystyyn jonkun SNOG:in kaltaisen tänne Suomeen... Lontoossa bongasin tuommoisen jugurttijäätelöpaikan ja oli kyllä hyvää :) Suomalaisethan on intohimoisia jäätelönsyöjiä (ja laihduttajia), luulis tämmöisen menestyvän täällä? http://www.ifancyasnog.com/

Kävin tänään tsekkaamassa myös paikan. Hiukan vaikeahan se oli löytää, kun tarkkaa osoitetta, eikä edes paikan virallista nimeä (Crush Cocktail & Lounge Bar ) ollut muistissa. Piti soittaa 02:een, eetä googletapa kuule smoothiebar Kampista.
Eli baari sijaitsee Kampin keskuksessa, 2.krs. Sisään pääsee myös Urho Kekkosen kadun puolelta.
Otin Power version goji marjoilla ja chilillä. Hyvää oli, täytti sopivasti ja vei pois "heikotuksen". Voitti kyllä täysin välipalakolmioleipä-linjan.

Helpoiten löytää jos tietää missä Tavastia on, Crush on nimittäin sitä vastapäätä.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Enjoy it! siis tarjoaa Thé-huoneen tuotteita, itse myymälä on sit tosiaan erikseen. ;> Mut ihan loistava mesta kun on osattu pistää yhteen mukava ja trendikäs mesta sekä kotitekoisuus ja terveellisyys - unohtamatta sitten sitä herkkupuolta! Paikan cupcaket kyllä voittaa pituuskisassa kaikki weinssien nysäkasvut, ja iloa lisää mm. sunnuntaibrunssi ja pannariperjantai. Mut tavisaamuisin ketä ei houkuttelisi täysjyväcroissantti ja luomujugge, sekä juuri paahdettu kahvi tai vihreä teekannullinen(!) inkiväärillä. Puhumattakaan lounasajasta ;> Tsekatkaa!

Osoite on helppo muistaa: Annankatu, Ruttopuistonkulma.

Enjoy it! siis tarjoaa Thé-huoneen tuotteita, itse myymälä on sit tosiaan erikseen. ;> Mut ihan loistava mesta kun on osattu pistää yhteen mukava ja trendikäs mesta sekä kotitekoisuus ja terveellisyys - unohtamatta sitten sitä herkkupuolta! Paikan cupcaket kyllä voittaa pituuskisassa kaikki weinssien nysäkasvut, ja iloa lisää mm. sunnuntaibrunssi ja pannariperjantai. Mut tavisaamuisin ketä ei houkuttelisi täysjyväcroissantti ja luomujugge, sekä juuri paahdettu kahvi tai vihreä teekannullinen(!) inkiväärillä. Puhumattakaan lounasajasta ;> Tsekatkaa!

Osoite on helppo muistaa: Annankatu, Ruttopuistonkulma.

Tekis mieli joskus maistaa paikan avokadosmoothieta. :) Ehkä joku päivä eksyn.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom