Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Onkohan toi Camel ostamisen arvoista? Oliko toi camel saman hintaista ku muutkin nuuskat? Kai sitä pitää ostaa kokeiluun pari purkkia, vaikka muistelisin että joku tais sitä haukkua tällä pakkiksella..
Minä pidin kyllä camelin Withe protionista minusta siinä on miellytävä makeahko ja pehmeä tazi . hyvää vaihtelua normeille onyxeille . ostan kyseistä pussia kyllä siinä muiden ohella. :david:

Pakko kai ainakin pari purkkia Camelia ostaa kokeiluun. Voin sitten sanoa oman mielipiteeni siitä paskasta. Varmaan ihan hyvää vaihtelua perusnuuskille.

Mulla nää nettiostoskokeilut tökkii siinä mielessä että löössiä menee purkki 2-3 päivässä "off-seasonilla". En helvetissä ala maksaa yli 4€ purkista. Sillon alkaa 4mg nicoretten jauhaminen tai punanen mallu.
Eli pakko hoidella valmiiksi satseja, pikkupakkaseen mahtuu tosin vaan 13 tornia, mutta pitää ajatella asiat vaan pidemmällä tähtäimellä. Pakkasessa onneksi säilyy hyvin ja toi 13 torniahan tarkottaa normikulutuksella 5-8kk...

Mulla nää nettiostoskokeilut tökkii siinä mielessä että löössiä menee purkki 2-3 päivässä "off-seasonilla". En helvetissä ala maksaa yli 4€ purkista. Sillon alkaa 4mg nicoretten jauhaminen tai punanen mallu.
Eli pakko hoidella valmiiksi satseja, pikkupakkaseen mahtuu tosin vaan 13 tornia, mutta pitää ajatella asiat vaan pidemmällä tähtäimellä. Pakkasessa onneksi säilyy hyvin ja toi 13 torniahan tarkottaa normikulutuksella 5-8kk...

No ala sitte ihmeessä ainakaan ikinä muuta ruotsiin. Ruotsissa nimittäin nuuskakiekko maksaa ~4e. Juuri hain esim röödaa ja hintaa tuli 450sekkiä tornille. Ja onko sitten helpompi vetää se 4e maksava aski mallua päivässä jolloin 3päivässä sulla menee 12e?

Ostin Camelin white portionin laivalta viime viikolla, ja bäst före: 20100128 ja joku tuotenumero 236053. Eli koska toi menee vanhaks, ei voi olla 20.10.01????

No ala sitte ihmeessä ainakaan ikinä muuta ruotsiin. Ruotsissa nimittäin nuuskakiekko maksaa ~4e. Juuri hain esim röödaa ja hintaa tuli 450sekkiä tornille. Ja onko sitten helpompi vetää se 4e maksava aski mallua päivässä jolloin 3päivässä sulla menee 12e?
Jos se aski mallua menee siinä 2-3 päivässä? Ei toi mun kirjotus ollut tarkoitettu mitenkään leijumiseen määrillä, kuka vitun spede tässä asiassa semmosta edes harrastais?
Ruotsiin en muuta jonku nuuskan hinnan takia, se maksaa sielläkin sen 4€/prk.
Tax-free on ainoot siedettävät hinnat nykyään, ja neki kipurajoilla.
Ei tästä tarvi enää paljoo hintojen nousta ku tää jätkä luovuttaa asian suhteen kannattamattomana. Alan vetää vaikka inhalaattoria ja noita purkkia.
Jokainen tietenkin puntaroi asiat omalla kohdallaan.

Jos se aski mallua menee siinä 2-3 päivässä? Ei toi mun kirjotus ollut tarkoitettu mitenkään leijumiseen määrillä, kuka vitun spede tässä asiassa semmosta edes harrastais?
Ruotsiin en muuta jonku nuuskan hinnan takia, se maksaa sielläkin sen 4€/prk.
Tax-free on ainoot siedettävät hinnat nykyään, ja neki kipurajoilla.
Ei tästä tarvi enää paljoo hintojen nousta ku tää jätkä luovuttaa asian suhteen kannattamattomana. Alan vetää vaikka inhalaattoria ja noita purkkia.
Jokainen tietenkin puntaroi asiat omalla kohdallaan.

Ennemmin kysysin että miten joku ton voisi ymmärtää määrillä leijumisena? Itellä ei ainakaan käyny mielessäkään. Kunhan vaan kerroin sulle minkä hintasta se nuuska on kun 4e hurjasta hinnasta valitit. Ja yleensä normaalisti se on mennyt niin että röökiä palaa kaks kertaa enemmän kun nuuskaa.

"Ruotsiin en muuta jonku nuuskan hinnan takia, se maksaa sielläkin sen 4€/prk." ihan hyvä tosiaan että vielä viestissäsi kerroit minulle paljonko se nuuska sielä maksaa.

Ja joo eihän se tietenkään kannata käyttää nuuskaa tai vetää röökiä mutta jos se on sulla tapana sen takia että sulla on liikaa massia päällä ja nyt kun ei rahat enää riitä ja on pakko lopettaa niin mun mielestä vähän väärästä syystä olet ikinä edes alottanutkaan :rolleyes: Taidat olla näitä henkilöitä jotka kannattaa alkoholiveron nostamista jotta juoppojen määrää saataisiin leikattua?

No jätkät joko trollailee huviksee, tai ei oo seurannu nuuska-asioita, mut Camel ei oo ku joku pari vuotta max ollu markkinoilla

Nii ja tommonen päivämäärän merkintään sattunu virhe on voinu ihan hyvin tapahtua tehtaalla, kumminkin ei siihen nuuskaan kuole vaikka se oiskin menny just vanhaks. Ite ainakin käyttäisin vanhaakin nuuskaa hirveissä niksoissa, ku ei kai nuuska nyt kauheesti voi vanhentuessa huonontua.

Tänään torni röödaa:kuola:

Siinä Haaparannan Candy Worldissa ei myyty enää olleskaan.Netossa taasen oli esim. Rödan puntti öpaut kakskymmentä kruunua Nuuskakairantukun hintaa halvempi.

Mikä teitä rassaa näissä kyselijöissä? Joillekin se hinta kuitenkin on kohtuu tärkeää ,maksaako 2e vai 7e purkki.
Sitten asiaan, kyselin aiemmin itsevalmistetusta nuuskasta tai oikeamminkin paikoista mistä voi niitä tarpeita tilata. Vastauksien perusteella löytyi pieni putiikki Ruotsinmaalta josta sain ainekset tilattua. Valmistus oli todella helppoa ja purkillisen hinnaksi tuli alle euro.
Maku ja koostumus oli ok ,vaikka alkuun vähän epäilyttikin. Normi ettani on alkanut satsin loputtua tuntua aika miedolta, tuotteen vahvuus vastasi mielestäni aika lailla skruffin stark lösiä ja koostumus oli kuin rödassa, ensi kertaa oli helppoa pyöräyttää pallo sormin.
Ainoa mikä jäi harmittamaan oli myyjäfirman käsittämätön töppäys, rahteja ei peritty maksettaessa eikä pakettia noudettaessa paikallisesta matkahuollon pisteestä. Viikon päästä oli mailiin tullut viestiä että voisinko ystävällisesti maksaa n.17e rahtia. No enpä yllättäen voi kun maksusysteemi vaatii jonkun payson systeemin ja itselleni ei tuotetta maksaessani jäänyt kyseisen firman tili yms. tietoja. Olen jonkun verran netin kautta nuuskaa tilaillut ja täytyy sanoa että oli ainut kerta kun unohdetaan veloittaa jotakin.
Onko kellekkään tullut maksulappuja tullilta jenkeistä tilatuista nuuskista. Itse olen muutaman kaverin kanssa nyt n.20 kertaa tilannut, aina 10 purkkia kerrallaan ja aina on kuori tuotteineen tullut ilman ylimääräisiä muikkareita. :rock:

Mikä teitä rassaa näissä kyselijöissä? Joillekin se hinta kuitenkin on kohtuu tärkeää ,maksaako 2e vai 7e purkki.
Sitten asiaan, kyselin aiemmin itsevalmistetusta nuuskasta tai oikeamminkin paikoista mistä voi niitä tarpeita tilata. Vastauksien perusteella löytyi pieni putiikki Ruotsinmaalta josta sain ainekset tilattua. Valmistus oli todella helppoa ja purkillisen hinnaksi tuli alle euro.
Maku ja koostumus oli ok ,vaikka alkuun vähän epäilyttikin. Normi ettani on alkanut satsin loputtua tuntua aika miedolta, tuotteen vahvuus vastasi mielestäni aika lailla skruffin stark lösiä ja koostumus oli kuin rödassa, ensi kertaa oli helppoa pyöräyttää pallo sormin.
Ainoa mikä jäi harmittamaan oli myyjäfirman käsittämätön töppäys, rahteja ei peritty maksettaessa eikä pakettia noudettaessa paikallisesta matkahuollon pisteestä. Viikon päästä oli mailiin tullut viestiä että voisinko ystävällisesti maksaa n.17e rahtia. No enpä yllättäen voi kun maksusysteemi vaatii jonkun payson systeemin ja itselleni ei tuotetta maksaessani jäänyt kyseisen firman tili yms. tietoja. Olen jonkun verran netin kautta nuuskaa tilaillut ja täytyy sanoa että oli ainut kerta kun unohdetaan veloittaa jotakin.
Onko kellekkään tullut maksulappuja tullilta jenkeistä tilatuista nuuskista. Itse olen muutaman kaverin kanssa nyt n.20 kertaa tilannut, aina 10 purkkia kerrallaan ja aina on kuori tuotteineen tullut ilman ylimääräisiä muikkareita. :rock:

Ei se varmaan rassaa muutaku niissä asioissa joita on kysytty sata kertaa tässä aiheessa. Eikö kannattais ensin etsiä että löytyykö kysymykseen jo vastausta. Eikö se nyt kuitenkin ole jokaisella tiedossa että paljonko laivoilla suunnilleen nuuskat maksaa. Se hinta nousee ehkä ~eurolla vuodessa joten ei se 20 centiä varmaan ketään aja vararikkoon, ja Ruotsin puolella nuuskan hinta riippuu täysin kaupasta.

Ei se varmaan rassaa muutaku niissä asioissa joita on kysytty sata kertaa tässä aiheessa. Eikö kannattais ensin etsiä että löytyykö kysymykseen jo vastausta. Eikö se nyt kuitenkin ole jokaisella tiedossa että paljonko laivoilla suunnilleen nuuskat maksaa. Se hinta nousee ehkä ~eurolla vuodessa joten ei se 20 centiä varmaan ketään aja vararikkoon, ja Ruotsin puolella nuuskan hinta riippuu täysin kaupasta.
Yhdyn tähän lähes täysin. Ei sitä 27euron hintaa musta joka sivulle tarvi erikseen laittaa. Mutta sitten taas on jotain poikkeuksia, esim itseäni ainakin kiinnostaa nuo tarjoukset 'ota 5 maksa 4' joita nyt ainakin siljalla on ollut.

Nuuskan käyttö lopetettu. Eipä ollu paha rasti, lopetin jopa kahteen kertaan. Ekaks 2vko ilman, mut sit parin päivän ränni sai nuuskan takasin ylähuuleen. Ku alkoholit oli verestä pois ni uus lopetus ja sen jälkeen nyt taas 2vko ilman. Ei tee oikeestaan ees enää mieli, joskus satunnaisesti ruuan jälkeen tai viihteellä.

Back
Ylös Bottom