Mikä teitä rassaa näissä kyselijöissä? Joillekin se hinta kuitenkin on kohtuu tärkeää ,maksaako 2e vai 7e purkki.
Sitten asiaan, kyselin aiemmin itsevalmistetusta nuuskasta tai oikeamminkin paikoista mistä voi niitä tarpeita tilata. Vastauksien perusteella löytyi pieni putiikki Ruotsinmaalta josta sain ainekset tilattua. Valmistus oli todella helppoa ja purkillisen hinnaksi tuli alle euro.
Maku ja koostumus oli ok ,vaikka alkuun vähän epäilyttikin. Normi ettani on alkanut satsin loputtua tuntua aika miedolta, tuotteen vahvuus vastasi mielestäni aika lailla skruffin stark lösiä ja koostumus oli kuin rödassa, ensi kertaa oli helppoa pyöräyttää pallo sormin.
Ainoa mikä jäi harmittamaan oli myyjäfirman käsittämätön töppäys, rahteja ei peritty maksettaessa eikä pakettia noudettaessa paikallisesta matkahuollon pisteestä. Viikon päästä oli mailiin tullut viestiä että voisinko ystävällisesti maksaa n.17e rahtia. No enpä yllättäen voi kun maksusysteemi vaatii jonkun payson systeemin ja itselleni ei tuotetta maksaessani jäänyt kyseisen firman tili yms. tietoja. Olen jonkun verran netin kautta nuuskaa tilaillut ja täytyy sanoa että oli ainut kerta kun unohdetaan veloittaa jotakin.
Onko kellekkään tullut maksulappuja tullilta jenkeistä tilatuista nuuskista. Itse olen muutaman kaverin kanssa nyt n.20 kertaa tilannut, aina 10 purkkia kerrallaan ja aina on kuori tuotteineen tullut ilman ylimääräisiä muikkareita.