Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
kuka antaa tän päivän tiivistelmän??? missasin :(

Mä oon melko varma että tuolla Iiriksellä ja Helillä on jotain yheistä lusikkaa jossain sopassa.. eikö se Heli karannu Tarun kanssa sillo joskus Ranskaan, jossa tämä taiteilijanainenki oli. Ranskahan on tunnetusti pieni maa, joten on enemmän kuin todennäköistä että Iiris ja Heli ovat siellä aikaisemmin tavanneet. Olisikohan jopa niin, että tuo Iiris sotkeutunut Taruun, joka sitten johti Helin ja Tarun eroon :eek:

Meinaakohan se pöppiäinen nyt alkaa styylaamaan sen hojohojo miehen kaa?
No totta helvetissä meinaa. Siihen malliin on hommat pedattu valmiiksi, että ei tossa paljon muuta vaihtoehtoa ole.

Sampo on kyllä yksi Pihlajakadun kusipäisimmistä, selkärangattomimmista ja kaiken kaikkiaan saamattomimmista paskoista. Löysä ihmispaska! Ei vittu että että vituttaa se jätkä! :curs::curs::curs: Mitä vittua sen tarvii mennä oikein yllyttämään tätä Japanin ninjaa Oonan perään, vaikka tietää että Oona on kihloissa! Siis ihan paska jätkähän Mirokin on, mutta ei tommosta silti tehdä.

Mä oon melko varma että tuolla Iiriksellä ja Helillä on jotain yheistä lusikkaa jossain sopassa.. eikö se Heli karannu Tarun kanssa sillo joskus Ranskaan, jossa tämä taiteilijanainenki oli. Ranskahan on tunnetusti pieni maa, joten on enemmän kuin todennäköistä että Iiris ja Heli ovat siellä aikaisemmin tavanneet. Olisikohan jopa niin, että tuo Iiris sotkeutunut Taruun, joka sitten johti Helin ja Tarun eroon :eek:
Totta! Tästä tulikin mieleen, että eikös Silja muuttanut Amerikkaan, ja Miikahan oli myös asunut Amerikassa... :rolleyes: Ainakin jos Silja on käynyt siellä lääkärissä, on melko varmaa että se on Miikan vaimo.

Ihme kun Olavi ei oo kyselly siitä sen toisesta pojasta mitään. Helenakin on unohtanut sen kokonaan :D

Mitä mieltä ootte Katrin uudesta tukasta? Mun mielestä tosi kiva! Ainakin kivempi kuin se tätä edellinen blondi poikatukka.

No totta helvetissä meinaa. Siihen malliin on hommat pedattu valmiiksi, että ei tossa paljon muuta vaihtoehtoa ole.

Sampo on kyllä yksi Pihlajakadun kusipäisimmistä, selkärangattomimmista ja kaiken kaikkiaan saamattomimmista paskoista. Löysä ihmispaska! Ei vittu että että vituttaa se jätkä! :curs::curs::curs: Mitä vittua sen tarvii mennä oikein yllyttämään tätä Japanin ninjaa Oonan perään, vaikka tietää että Oona on kihloissa! Siis ihan paska jätkähän Mirokin on, mutta ei tommosta silti tehdä.

Tästä saadaan draamaa...

Mitä mieltä ootte Katrin uudesta tukasta? Mun mielestä tosi kiva! Ainakin kivempi kuin se tätä edellinen blondi poikatukka.

Mikä vitun poikatukka? :eek: Kantrillahan oli ihan normaalit hiukset ja aina nätisti ponnarilla tai jollain nutturalla? :haart:

Nykyäänhän tuo kirveellä veistetty polkkatukka näyttää ihan kauheelta!

Tuo tukka on ihan kauhea.
Nukkemainen taitaa olla just se joka tossa tökkii. Naamassa 8mm kerros pakkelia ja tuollainen tukka. Näyttää ihan joltain meikatulta törmäysnukelta :down:

Jaa niin Oona on vielä kihloissa:curs: Nyt olis kyllä rasisti ipin pesismailalle käyttöö :curs:
"HALUUT SÄ JÄTKÄ TURPAAS!!!"

Back
Ylös Bottom