Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

No totta helvetissä meinaa. Siihen malliin on hommat pedattu valmiiksi, että ei tossa paljon muuta vaihtoehtoa ole.Meinaakohan se pöppiäinen nyt alkaa styylaamaan sen hojohojo miehen kaa?
Totta! Tästä tulikin mieleen, että eikös Silja muuttanut Amerikkaan, ja Miikahan oli myös asunut Amerikassa...Mä oon melko varma että tuolla Iiriksellä ja Helillä on jotain yheistä lusikkaa jossain sopassa.. eikö se Heli karannu Tarun kanssa sillo joskus Ranskaan, jossa tämä taiteilijanainenki oli. Ranskahan on tunnetusti pieni maa, joten on enemmän kuin todennäköistä että Iiris ja Heli ovat siellä aikaisemmin tavanneet. Olisikohan jopa niin, että tuo Iiris sotkeutunut Taruun, joka sitten johti Helin ja Tarun eroon![]()
Ainakin jos Silja on käynyt siellä lääkärissä, on melko varmaa että se on Miikan vaimo.Mitä mieltä ootte Katrin uudesta tukasta? Mun mielestä tosi kiva! Ainakin kivempi kuin se tätä edellinen blondi poikatukka.
No totta helvetissä meinaa. Siihen malliin on hommat pedattu valmiiksi, että ei tossa paljon muuta vaihtoehtoa ole.
Sampo on kyllä yksi Pihlajakadun kusipäisimmistä, selkärangattomimmista ja kaiken kaikkiaan saamattomimmista paskoista. Löysä ihmispaska! Ei vittu että että vituttaa se jätkä! :curs::curs::curs: Mitä vittua sen tarvii mennä oikein yllyttämään tätä Japanin ninjaa Oonan perään, vaikka tietää että Oona on kihloissa! Siis ihan paska jätkähän Mirokin on, mutta ei tommosta silti tehdä.
Mitä mieltä ootte Katrin uudesta tukasta? Mun mielestä tosi kiva! Ainakin kivempi kuin se tätä edellinen blondi poikatukka.
Mitä mieltä ootte Katrin uudesta tukasta? Mun mielestä tosi kiva! Ainakin kivempi kuin se tätä edellinen blondi poikatukka.
Kantrillahan oli ihan normaalit hiukset ja aina nätisti ponnarilla tai jollain nutturalla? :haart:No miten vaan, pihlajakadulla 95% naisista on kuitenkin paremman näkösiä.
No miten vaan, pihlajakadulla 95% naisista on kuitenkin paremman näkösiä.
No totta helvetissä meinaa. Siihen malliin on hommat pedattu valmiiksi, että ei tossa paljon muuta vaihtoehtoa ole.
Sampo on kyllä yksi Pihlajakadun kusipäisimmistä, selkärangattomimmista ja kaiken kaikkiaan saamattomimmista paskoista. Löysä ihmispaska! Ei vittu että että vituttaa se jätkä! :curs::curs::curs: Mitä vittua sen tarvii mennä oikein yllyttämään tätä Japanin ninjaa Oonan perään, vaikka tietää että Oona on kihloissa! Siis ihan paska jätkähän Mirokin on, mutta ei tommosta silti tehdä.