Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

:offtopic:
Uskon, että minkä tahansa eläimen voi kesyttää. Ihan sama millainen luonne tai vietti.....

:anssi::offtopic: EI muuten varmana saa. Yhtälailla voi varmaan sanoa että jos taot pikkulapsen päätä tarpeeksi kauan seinään ja teet sille selväksi että seksuaalinen kiinnostuminen vastakkaista/samaa sukupuolta olevia kohtaan on kielletty niin se loppuu? Ja ei muuten lopu. Karhu, sudet, ilvekset ym pedot tappaa saadakseen ravintoa = selviytyäkseen, eikä mistään tappamisen ilosta. Jos se olisi niille vain tapa viettää aikaa niin asia olisi eri.

http://www.youtube.com/watch?v=dSKjDOoF3BQ

Kei -Kenkiin :D

raiskatkaa porukalla jos vanha...

extreme_rape.jpg

Eli siis ikivanha.

Omistat siis "kiitos veteraanit" t-paidan ja kaulassasi roikkuu leijonariipus?
...ja kuuntelen sonata arcticaa? No ei, mutta mulla on the stooges paita, ja pari viikonloppua takaperin meinasin kännissä ottaa tällaisen suomileijonan, mutta tatuoitsijan mielestä ei ollu hyvä idea. En mä kyllä tiedä, miten mun isänmaallisuus(tai sen puute) korreloituu musiikkimakuun.

...ja kuuntelen sonata arcticaa? No ei, mutta mulla on the stooges paita, ja pari viikonloppua takaperin meinasin kännissä ottaa tällaisen suomileijonan, mutta tatuoitsijan mielestä ei ollu hyvä idea. En mä kyllä tiedä, miten mun isänmaallisuus(tai sen puute) korreloituu musiikkimakuun.

No asiahan on näin, että minä pidän metrohousu/kiitos veteraanit t-paita/leijonariipus- tyyppejä tämän maan alhaisempana kyläwhitetrashpohjasakkana joidenka äly ei riitä ymmärtämään tämän musiikkivideon erilaisuuden ja hienouden. Näköjään on muitakin ihmisryhmiä jotka eivät näe kyseisen videon hienouden. My bad!

No asiahan on näin, että minä pidän metrohousu/kiitos veteraanit t-paita/leijonariipus- tyyppejä tämän maan alhaisempana kyläwhitetrashpohjasakkana joidenka äly ei riitä ymmärtämään tämän musiikkivideon erilaisuuden ja hienouden. Näköjään on muitakin ihmisryhmiä jotka eivät näe kyseisen videon hienouden. My bad!
Niinno niin. Toisaalta on ehkä vähän yliampuvaa väittää kyseessä olevan kaikkien aikojen paras musiikkivideo ja myös se on merkki tietynlaisesta kapeakatseisuudesta ja sivistymättömyydestä.

Back
Ylös Bottom