Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

:offtopic: Vähän kuule veikkaan että ei ruokita ja hoideta ihan asianmukaisesti. En nyt ala etsimään mutta on niitä videoita ollut missä rääkätään noita showkarhuja jossakin puolassa tai vastaavassa maassa ja kuljetetaan vitulliset ketjut kaulassa ja päässä. Muutenkin tyyliä haulikko kurkussa kiinni jos oppi ei mennytkään perille vaan karhu sattuukin näyttämään sen puolen itsestään jonka luonto on sille luonut. Karhua ei ole tarkoitettu sirkukseen (turha vinkua ettei mitään eläintä ole tarkoitettu lemmikiksi). Jos karhu nauttisi torven soitosta ja muusta käskytyksestä miksi se ei tee sitä ilman että joku sen siihen pakkottaa tai käskee? Voin etsiä niitä esimerkki videoita jos sua kiinnostaa, mutta nyt kun mä olen kertontu mun perustelut niin perustele sä puolestasi että miten niin tuo karhu nautti tuosta ja millä perusteella sitä ruokitaan asianmukaisesti? En ole eläinaktivisti, mutta aivan idioottimaista keneltäkään väittää että tuohon karhu on luotu ja että siitä se nauttii.

:offtopic:
Uskon, että minkä tahansa eläimen voi kesyttää. Ihan sama millainen luonne tai vietti esim. metsästää tms. Kun oma lemmikki ei nauti jonkun asian tekemisestä, sen huomaa. Sen mitä minä pieni ihminen eläimiä olen oppinut tuntemaan, niin ei tuo karhu ainakaan kärsinyt. Ja en kyllä tiedä vaikka sitä kuritettaisiinkin ja hakattaisiin verhon takana. Ihmettelen vaan, että miksi ihmeessä hakata ja ruokkia päin helvettiä, jos kerran noin suuren vaivan on nähnyt ja kouluttanut karhua noinkin hyvin ja sitten ei hoida sitä kunnolla ja antaa sen riutua ja hyvä ettei kuolla pois.. ei ole hyvää bisnestä.

Mutta joo, se siitä ja nyt nautitaan näistä videoista!

Jostai syystä tuli katottua toi varmaa 10kertaa :jahas:

:D Mä vetäsin sen samantien suoraan koneelle kun näin. http://www.savevid.com:lla.

Noi värit ja toi aidontuntuisuus että ite olet tossa jätkän tilalla reissaamassa ympäri jenkkejä tekee kyl sikamahtavan fiiliksen. Kun mukana on vielä koree eukkoki. Taijanpa katella ja kuunnella taas.:dance:

[E] Heh, ja mäkun luulin olevani ainut (pointfiveo). :D ^

:D Mä vetäsin sen samantien suoraan koneelle kun näin. http://www.savevid.com:lla.

Noi värit ja toi aidontuntuisuus että ite olet tossa jätkän tilalla reissaamassa ympäri jenkkejä tekee kyl sikamahtavan fiiliksen. Kun mukana on vielä koree eukkoki. Taijanpa katella ja kuunnella taas.:dance:

[E] Heh, ja mäkun luulin olevani ainut (pointfiveo). :D ^

Kyllä! Täytyy suorittaa sama toimenpide

Back
Ylös Bottom