Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Silviisii...
Tästä asiasta saat jatkossa jatkaa yksin. Jos Sturmmann perustelee väiteensä, jonka mukaan Koraanissa ei mainita Aishan ja Muhammedin sukupuolisuhteen alkamisesta, niin palaan asiaan.

tälviisii...

Ei ole kiva kirjoittaa paskaa.
No lopeta hyvä mies.

Miksi tuosta aisha jutusta pitää vängätä, kun ei halla-ahokaan väitä asian löytyvän koraanista.

Siksi, että kaveri paukkaa palstalle ainoina aseinaan pilkunnussiminen, sanamuodoista vääntäminen ja yleinen trollaaminen. Ihan vaan tämän tavan yleisen järkevyyden osoittamiseks mä oon tässä jankannu. Ja kaverin omaa logiikkaa noudattaen, todistustaakka siitä, että koraanissa ei mainita asiaa on hänellä....näin järkevää se pilkunnussiminen on.

Lähde: http://www.halla-aho.com/scripta/oikeudenkaynti.html

Tämä voi olla jännä linkki lukea myös tai sitten ei
http://www.muhammadanism.org/Hadith/Topics/Marriage.htm
Edelleenkään se, että Halla-aho sanoo yhtä tai toista ei ole mulle millään tavalla merkityksellistä.

Hienoa! Vaikuttaa siltä, että Jussi-poika on itsekin huomannut virheensä. Niin sitä pitää!
mutta missä sun lähdeviitattu perustelu tuolle on. OMalla logiikallasihan sun pitäis se toimittaa...still waiting...

mutta missä sun lähdeviitattu perustelu tuolle on. OMalla logiikallasihan sun pitäis se toimittaa...still waiting...

Edelleen sama lähde:

Paras lähde siihen, että Koraanissa ei mainita tiettyä asiaa on varmaan ihan tuo Koraani. ;)
Eli perustelen väitteeni, jonka mukaan Koraanissa ei kerrota Aishan ja Muhammedin sukupuoliasioista siihen, että Koraanissa ei kerrota Aishan ja Muhammedin sukupuoliasioista. Tämän voi helposti tarkistaa Koraanista.

Tämä lienee selkeää kaikille muille paitsi sinulle...

Oliko se niin, että sinä et jaksa tai ehdi lukea? Sille en mahda mitään. :)

Edelleen sama lähde:

Paras lähde siihen, että Koraanissa ei mainita tiettyä asiaa on varmaan ihan tuo Koraani. ;)
Eli perustelen väitteeni, jonka mukaan Koraanissa ei kerrota Aishan ja Muhammedin sukupuoliasioista siihen, että Koraanissa ei kerrota Aishan ja Muhammedin sukupuoliasioista. Tämän voi helposti tarkistaa Koraanista.

Tämä lienee selkeää kaikille muille paitsi sinulle...

Oliko se niin, että sinä et jaksa tai ehdi lukea? Sille en mahda mitään. :)
Mitäs jos mä väitän että siellä lukee se. Lähteenä sama Koraani.

Herra isä kun on teillä väsynyttä vääntöä. Onhan se nyt helpompi osoittaa jostakin kirjasta yksi kohta jossa jokin asia mainitaan kuin näyttää koko kirjasta että jotain ei mainita.

Jostain kumman syystä nämä keskustelut menevät joka ikisessä paikassa ainoastaan pilkunviilaukseksi, henkilöiden käsittelyksi sekä vänkäämiseksi merkityksettömistä asioista. Ehkä oleellisempaa on, uskooko kuinka suuri % muslimeista Muhammedilla olleen seksuaalinen suhde 9-vuotiaan vaimonsa kanssa?

Jos uskovat näin niin tuohan vaikuttaa heidän kulttuuriinsa ja elintapoihin/lakeihin huomattavasti. Maailmalta kuulee kyllä monista paikoista hieman osviittaa siihen kuinka paljon tuohon oikein uskotaan. Ehkä jopa Jammukin uskoi näin mutta oli piru vie kristitty niin tuli tuomio (toki siihen liittyi muutakin sairasta fyysisyyttä).

Viimeksi muokattu:
Mitäs jos mä väitän että siellä lukee se. Lähteenä sama Koraani.
Heh mitä vääntöä... Jos sä tällaista väität niin silloin sä laitat lähteeksi koraanin ja sieltä sen kohdan jossa näin sanotaan, esim. sivunumeron. Jos kyseiseltä sivulta sitten löytyy tällainen asia niin olet todistanut aikaisemman väitteen vääräksi.

Tämä toinen väittelijä kun tässä väittää, että kyseistä kohtaa ei löydy koraanista voi laittaa tosiaan lähteeksi tuon koko kirjan mutta sinä kun väität, että löytyy niin silloin olisi hyvä tarkentaa, että mistä kohtaa se löytyy.

Aishaa ei mainita Koraanissa, mutta ei montaa muutakaan tyyppiä. Sinänsä tuo on pieni asiavirhe mikä tuli selville jo H-a:n kirjoituksissa.

Mihin sinä perustat tämän väitteen? Koraaniinko? Täällä eräs keskustelija ei varmaan oikein hyväksy Koraania tässä asiassa lähteeksi. Olisiko sinulla tarjota jotain muuta lähdettä?
Kyllä mä ton muilta voin hyvinkin hyväksyä. En vain sulta, koska tää on sun tapas keskustella asioista niin jatketaan samalla linjalla loppuun asti. Et muuten tälläkään kertaa pitänyt lupaustas siitä, että saisin jatkaa yksin tästä eteenpäin. Sä oot kova uhoamaan, mut huono pitämään sanaas :)

En yhtään tiedä mistä Aishasta te puhutte, mutta eikö tosta tekstistä aika selvästi käy ilmi, että joku Aisha siellä Koraanissa ainakin esiintyy?

http://en.wikipedia.org/wiki/Aisha

Itse asiassa olen tainnut mainita noista Aishan ja Muhammedin sukupuolinussimisasioista ja niiden esiintymisestä Koraanissa.

Mutta mielenkiinnosta kysyisin, että kerrotaanko tuolla Wikipediassa, että Aisha nimeltä mainitaan Koraanissa? En siis asiaa tunne, mutta mielenkiinnosta kysyn...

Kyllä mä ton muilta voin hyvinkin hyväksyä.

Niin juu. Hyväksyt muilta Koraanin lähteeksi. Mahtavaa! Ei tässä sitten muuta ollutkaan. :)

En vain sulta, koska tää on sun tapas keskustella asioista niin jatketaan samalla linjalla loppuun asti.

Juu. Minun tapani on tosiaan se, että väite perustellaan lähteellä. Näin olen tässäkin asiassa toiminut. Ikävä, ettei sinulla ole aikaa tai huvitusta perehtyä antamaani lähteeseen. ;)

Et muuten tälläkään kertaa pitänyt lupaustas siitä, että saisin jatkaa yksin tästä eteenpäin. Sä oot kova uhoamaan, mut huono pitämään sanaas

Palasin asiaan, koska eräs kirjoittaja toi asiaan liittyvää tärkeää tietoa liittyen Halla-ahon käsityksiin.

Ja aiemmin mainitsin, että saat jatkaa tästä ihan yksinäsi:

Pidät pedofilian pyhittämistä hyvänä. Omin sanoin vielä sen kerrot.

Ja niin saat edelleenkin. ;)

Hauskaa viikonloppua kaikille! Jatketaan taas maanantaina. Koraani on oikein hyvä aihe ja nyt siihen tuleekin taas perehdyttyä lisää!

Niin juu. Hyväksyt muilta Koraanin lähteeksi. Mahtavaa! Ei tässä sitten muuta ollutkaan. :)

Ei vaan voin olla samaa mieltä muiden kanssa, mutta koska sä halusit, että asioista keskustellaan tällä tavalla niin keskustellaan sitten. Tällä vänkäämisellä ja sun tavalla keskustella sä oot saanu aikaan: 1) 10 sivua off-topicia 2) myöntäny kannattavas lapsiavioliittoja 3)todisustaakka siitä että aishaa ei mainita koraanissa on sulla.

Palasin asiaan, koska eräs kirjoittaja toi asiaan liittyvää tärkeää tietoa liittyen Halla-ahon käsityksiin.

Ja aiemmin mainitsin, että saat jatkaa tästä ihan yksinäsi:
Älä valehtele.

Back
Ylös Bottom