Vedä nyt vaan fuhrer ne napit ihan niinku kaikki muutkin:D
En oo kokeillu, mutta poretabletit ei välttämättä varmastikaan ole mukavin vaihtoehto

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vedä nyt vaan fuhrer ne napit ihan niinku kaikki muutkin:D

Mulla ku on kuumetta niin mä teen kaikki poppakonstit. Vedä pirusti jätskiä, sauno niin kovaa että meinaa taju lähteä, mee hankeen makaamaan jos on talvi, juo paljon kuumaa mutta ei kahvia ja jos vielä jatkuu nii tee kaikkesi että kuume nousee todella korkeaksi. Ei ehkä mikään auta mutta lääkkeitä en syöToipuuko flunssasta nopeammin jos ei käytä kuumetta alentavia särkylääkkeitä? Asiasta on niin monenlaista "tietoa", että en tiedä mikä pitää paikkansa.

Tiedäpä häntä, kun tosiaan kaikki on eri mieltä. Omalla kohdallani voin kuitenkin sanoa täysin varmaksi 100 % omaan kokemukseen perustuen, että paranen nopeammin ilman lääkkeitä. Myös C-vitamiini tuntuu lisäävän päivän tai pari sairasteluaikaan.Toipuuko flunssasta nopeammin jos ei käytä kuumetta alentavia särkylääkkeitä? Asiasta on niin monenlaista "tietoa", että en tiedä mikä pitää paikkansa.
Ai että se tabletti imeytyy sielä rectumissa?:hyvä:Eipä siihen ikinä paria päivää pidempään ole mennyt muutenkaan.
Tiedäpä häntä, kun tosiaan kaikki on eri mieltä. Omalla kohdallani voin kuitenkin sanoa täysin varmaksi 100 % omaan kokemukseen perustuen, että paranen nopeammin ilman lääkkeitä. Myös C-vitamiini tuntuu lisäävän päivän tai pari sairasteluaikaan.
Jep jep, ajan hengen mukaisesti sekä tehokkuuden että esimerkin vuoksi vastasin kahteen kysymykseen samaan aikaan...Ai että se tabletti imeytyy sielä rectumissa?:hyvä:
En keksinyt mihin muualle laittaa joten kysyn täällä. Mikä ihme mulla on kun on koko ajan niin helvetin kuuma? Varsinkin käsiä kuumottaa ja välillä joutuu käymään huuhtelemassa käsiä jääkylmällä vedellä.
mistä saan ylioppilastutkintotodistuksen kun oon menny hukkaan?![]()
Kiitos!
Mistähän saisi parhaaseen hintaan (hintalaatusuhteeltaankin) kalaöljykapseleita?