NHL 10 PS3 LIVE porukka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
Tänää on pätkiny ja tilttaillu useasti.

Turvallinen 3-1 johto vaihtuikin 3-0 luovutustappioon..:jahas:

Voiko vika olla mun hitaassa wlan-yhteydessä, jota muija viel hidastaa lukemal jotain kakkureseptejä missä kuvat on vähintään vitun isoja?:jahas:

Turvallinen 3-1 johto vaihtuikin 3-0 luovutustappioon..:jahas:

Voiko vika olla mun hitaassa wlan-yhteydessä, jota muija viel hidastaa lukemal jotain kakkureseptejä missä kuvat on vähintään vitun isoja?:jahas:

Voi :)

2 kovaa voittoo tuli :D

Vituttaa tämä pätkiminen.. nytki pätkii niin et pitää arvailla missä kaveri on hetken päästä. Mutta voitto tulee taas :D

Joo pientä lagia välillä.. Vois nyt mennä ostelee noita tehosteita muutamat :D

Valottakaapas vähän noita tehosteita. Riittääkö että ostaa yhen kenttäpelaajan tehosteen, eli siis kannattaako OL pelinrakentajan ostaa esim. hyökkäävän puolustajan tehostetta vai riittääkö pelkkä pelinrakentajan tehoste?

Tänään peliä joskus neljän aikoihin?
Hienoa että on paljon pelaajia, eilenkin joutu jakautumaan kahteen huoneeseen. :)
Onko Kerde1 tjsp. pakkislaisia?

Se pistää vieläkin silmään, että pakit joutuvat antamaan hyökkääjille uhkarohkeita koko kentän levyisiä syöttöjä, jotka usein johtavat vastustajan läpiajoon. Haetaan mielummin alhaalta uutta avausta, ennemmin kun sählätään kiekko vastustajalle. Hyökkäyksiin lähdöissä ei tarvi pitää kiirettä näissä peleissä, mielummin pari onnistunutta hyökkäystä kun kymmenen vähän sinne päin.:D

Mä jo pelästyin että toi pelien pätkiminen johtui pelkästään mun huonosta netistä, mutta onneks sitä on esiintynyt ilman mun läsnäoloakin.

Mä ostin ainoastaan hyökkäävän pakin paketin! Ja sit tietty "pakkis"pipon :D
Kyl noi koko ajan paremmin menee noi hyökkäyksiin lähdöt, alhaalta kannattaa tosiaan hakea kiekko.
Oisko ny pelaajia?
En kans tiiä kuka kerde on?

Ja mä omistaja.. saiskohan tiimistä paljon rahaa jos myis? :D

Pellesin kanssa toimi aika helvetin hyvin kun vaikka olenki vl niin täyteen vauhtiin oikealta laidalta sisään , melkein aina pääs alueelle ja joko veto,syöttö maalille tai jättö taakse josta tää pipopää-pelles iski jäätävälällä lämärillä kiekon ylämummoon.
En tiedä kannattaako sinne alueelle jäädä paljon hieromaan kiekkoa ja hakee kuviota vai mahdollisimman paljon vaan vetoja hyvistä paikoista. Helposti käy niin että kun jää rakentaa jtn "kuvioo" niin sieltä tulee 4miestä iholle ja kiekko on vastustajalla.

tänään vois pelailla tossa 3jälkeen jos sais kyhättyä vaikka jonkunasteista maali-iloittelua ;)

Monesti tosiaan on parempi heittää kiekkoa maalivahdin patjoihin, ja isketään häkki riparista. Haluisko Juzzi ottaa ittelleen ihan kokonaan ton oikean laidan, tulee muuten vähän tungosta?;) Tai no jos sä saat kerättyä noin paremman vauhdin, niin mikä ettei, kuhan tajuan ite leikata sun puolelle. Alas tullessa otetaan omat paikat?
Ylivoimalla vois yrittää rakentaa jonkinlaista aluepainostusta, ihan harjotuksenkin merkeissä.

Viimeksi muokattu:
joo mä oon sen verran kieroutunu mieleltäni että en osaa pelata vasenta laitaa, mut en osaa myöskään pelata oikeaa laitaa jos olen OL :D mun on pakko kierrellä ja kaarrella päättömänä keskialueella :D eli oon vasenlaituri joka pelaa silti lähes kokoaika oikealla :D

joo mä oon sen verran kieroutunu mieleltäni että en osaa pelata vasenta laitaa, mut en osaa myöskään pelata oikeaa laitaa jos olen OL :D mun on pakko kierrellä ja kaarrella päättömänä keskialueella :D eli oon vasenlaituri joka pelaa silti lähes kokoaika oikealla :D
Selvä, kun osutaan samaan peliin ni mä voin olla sit se OL joka pelaa vasentalaitaa.:D

meikä saattas tulla geimeihin siinä puolviis - viis. saattas olla vaikka pakkina, vai voiko noita pelaajan tietoja muuttaa kesken BAP kauden. ainaskin 09:ssä oli että jos laitto vaikka vähän massaa ukolle lisää nii kaikki ansaitut tehosteet hävisi???

Parashan se on että saa paljon laukauksia maalia kohti. Menee sitten suoraan sisään tai patjoista joku muu lyö sisään. Juzzin kans toimi tosiaan pelit eilen tosi hienosti. Lauoin niin perkeleesti :D
Turha sinne hyökkäyspäähän tosiaan hautomaan on jäädä muuten ku ehkä ylivoimalla. YV:llä sitten muutama syöttö ja yrittää suoraan syötöistä vetoja.
Alkaa oleen maalivahdit tässä pelissä sen verran hyviä et maskia on pakko saada eteen. Eilen yritinki ampua aina viivalta ku joku oli edessä ja tulihan sieltä useampi maali ohjauksista tai suoraan vedoista.

E: voisin kolmen maissa olla pelailemassa muutaman pelin.

Toi vitun tehostekauppa valittaa, että mun kortti ei kelpaa. Mitäköhän vittua. Eiks mun visat kelpaa.

Back
Ylös Bottom