NHL 10 PS3 LIVE porukka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
Eikös tollanen varustepaketti maksa 2,95€ ?
Ja sit siihen ne boostit päälle.. niin ja ostettaisko sieltä ne kaikki boostit vai suoraan ne +5 ?

E: ostin tuon hyökkäävän pakin tehostepaketin ja pipon. Maksoi reilu 4 euroa. Voinko vielä noihin tehostepaketteihin lisätä noita +5 boosteja??
Et oo tosissas?! :jahas: :lol2:

Pitää itekkin tutkailla noita tehosteita, mutta en kyl aio kauheesti sijoittaa, HappyHockeytahan tää vaan on. Käy vielä niin että kun osalla porukasta on täydet tehosteet, niin ne ketkä eivät jaksa tehosteita hommailla (joka on ihan ymmärrettävää) jättävät pelit kokonaan.:D

Juuzh76, tervetuloa mukaan. Eilenkin oli niin, että kuus pelaajaa oli linjoilla, mutta yks lähti pois kun ei halunnut olla maalissa.

Kuka muuten on LLCoolP, tunnustaudu!:D

Pitää itekkin tutkailla noita tehosteita, mutta en kyl aio kauheesti sijoittaa, HappyHockeytahan tää vaan on. Käy vielä niin että kun osalla porukasta on täydet tehosteet, niin ne ketkä eivät jaksa tehosteita hommailla (joka on ihan ymmärrettävää) jättävät pelit kokonaan.:D

Juuzh76, tervetuloa mukaan. Eilenkin oli niin, että kuus pelaajaa oli linjoilla, mutta yks lähti pois kun ei halunnut olla maalissa.

Kannattaa kokeilla kyllä ehdottomasti tuota maalivahti hommaa. Pirun hauskaa ja jännitys on "hieman" toista luokkaa kun kenttäpelaajana :D

Kannattaa kokeilla kyllä ehdottomasti tuota maalivahti hommaa. Pirun hauskaa ja jännitys on "hieman" toista luokkaa kun kenttäpelaajana :D
Uskon, että on jännää ja varmasti kokeilemisen arvoista, mutta jos me muutenkin hävitään Norjalaisille 7-0, niin ite en ainakaan halua yhtään enempää jännitystä sen kaiken muun vitutuksen päälle.:D
Jos halukkaita maalivahteja on, niin siitä vaan. Eikös siitä saa jonkun pokaalinkin, kun pelaa kuudella?:)

Mä en kyllä rahojani laita tohon tehostepaskaan :D muutenkin ihan naurettavaa kun tuotu tollanen homma tähän peliin, olis riittäny aivan hyvin se ukon kehittyminen pisteillä.

Tänään pelejä? laitan sumpit pihiseen niin sitte voi hyvin mielin pelailla koko loppu päivän ja illan :)

btw oisko noi tehoste jutut vähän enemmän ammattilaisten hommia? mehän höntsäillään harrastelijoina :)

Mä en kyllä rahojani laita tohon tehostepaskaan :D muutenkin ihan naurettavaa kun tuotu tollanen homma tähän peliin, olis riittäny aivan hyvin se ukon kehittyminen pisteillä.

Tänään pelejä? laitan sumpit pihiseen niin sitte voi hyvin mielin pelailla koko loppu päivän ja illan :)

btw oisko noi tehoste jutut vähän enemmän ammattilaisten hommia? mehän höntsäillään harrastelijoina :)
Jokainen ostakoon tehosteita jos haluaa, kaikki ovat yhtä tervetulleita, oli tehosteita tai ei. Ei ne tehosteet muilta pois ole, kunhan joukkueena pelataan.:)

No pakkohan se on kokeilla et onko noista boosteista oikeasti hyötyä.. jos musta tulee nyt joku super pro :D
Teen nyt maalit suoraan omasta päästä laukomalla sillä kultasella mailalla :lol2:
LLCoolP ei välttämättä ole täältä. Oli jääny se kerho avoimeks, eli kuka tahansa pääsi kait liittymään ilman kutsua. Nyt se on suljettu.

näytti pellesillä ainakin lähtevän lämäri. Muutaman siniviivalta heitit häkkiin ;) Voitettiin jopa pari peliä tänään, oisko ollu jopa 3/4 .

okok... pakko tulla kaapista (ja rekisteröityä). Pakkotoistoa tullut selattua aikaisemmin kyllä melko aktiivisesti. Kävin eilen kattomassa josko pääsis peliin mukaan, mutta byyriin mua ei kaikkien viihtyvyyden turvaamiseks kannata laittaa. Mielellään ketällä kuitenkin muutaman pelin ottaisin, jos aikatauluun tässä joku pvä sopii. Mikkiä multa ei kyllä löydy ja boosteihin ei ole vielä tullut tustustuttua/niitä hankittua.

LL

:D :D Ollaan voittojen tiellä. Yhet jopa luovutti ylivoiman eessä..

:D :D Ollaan voittojen tiellä. Yhet jopa luovutti ylivoiman eessä..
Joo kyl se koko ajan paranee, eka peli meni vituiks, mut kyllä se siitä läks kulkemaan. Pientä boostia tekis kyl miel ottaa.:D
Kävin muutenkin niin hitaalla, spurtit ja syötöt läks myöhässä, syötöt ihan päin mäntyä.:jahas:
Wirtanenkin liittyi joukkoon hyvällä menestyksellä.:)

Mä voisin tulla nyt pelaan.

Lagas niin pahasti että oli parempi jättää peli kesken.:(

Vittu et repesin ku näin Pellesin, siinä on visa huutanu leipää, jätkä on niin Blingbling.:lol2:
Mitä kaikkea oot hommanu ja paljo on maksanut? Mä haluun samanlaiseks!:D

Juuzh76 laitoin kerhoon liittymis kutsun, onkohan tullut perille? Mun moga kun pyysin sua pelaamaan vaikka et ollut vielä joukkueessa.

Lagas niin pahasti että oli parempi jättää peli kesken.:(

Vittu et repesin ku näin Pellesin, siinä on visa huutanu leipää, jätkä on niin Blingbling.:lol2:
Mitä kaikkea oot hommanu ja paljo on maksanut? Mä haluun samanlaiseks!:D

Juuzh76 laitoin kerhoon liittymis kutsun, onkohan tullut perille? Mun moga kun pyysin sua pelaamaan vaikka et ollut vielä joukkueessa.

Ei ole tullu kutsua.
Ja nuo kultakamathan saa pelaamallakin, vain 40 matsia kolmena kautena ja joku palkinto päälle...

Ei ole tullu kutsua.
Ja nuo kultakamathan saa pelaamallakin, vain 40 matsia kolmena kautena ja joku palkinto päälle...
Yritin kutsua nyt uudestaan ja tuli ilmoitus, "pelaajalle on lähetetty jo kutsu", missään ei vaan näy että sut olisi kutsuttu, ei edes liittymispyynnöissä. Outoa.

Back
Ylös Bottom