BB Juha Ryödi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Komeita kuvia ja vielä komeampi on miehen kunto. Täysi kannustus täältä ja tsemppii Juha kisoihin!

ps. sponssit on kuitenkin vielä vähän komeampia ;)

Vaikka kuumeessa oonkin ja paska fiilis niin tuli naurettua noille Miken ja Nyyssölän kommenteille 0200052:lle ihan kybällä :D
No joo, taidat olla oikeassa. Kai suurin osa haluaa kettingin kaulaan, putket pintaan ja kovat kontrastit. Hummerii, risteilijää, hornettia taustalle tarvis - ei mulla oo suhteita, vaikka taitoa onkin siunaantunut monenlaista.:thumbs:
Ekana puhuit kanapaloista narussa niin nauroin tuolle sun hornetti kommentille pari minuuttia putkeen kun kuvittelin että jos sä olisit valokuvaaja pistäisit jonkun hirmu mörön kaulaa roikkumaan niitä syötäviä hornetteja :)

hornet.jpg

On muuten Juhalla aika ihanne kroppa ja kunto meikäläisen silmään... Vois tavoitella samanlaista 15 vuoden tähtäimellä, vaikka todennäkösesti haaveks vaa jää...

Turvakerroin turvallisuutta tarjoava yritys - kettinki - nastarenkaat - riittävä urasyvyys

hyvin toimii

Ja kas huomasin itsekin joutuneeni sitten kuviin :)

Onnee JJärrälle kauheesti kisoihin! Ja ps. eikös kaikki lihaksikkaat miehet oo aina pitänyt ketjuja kaulassa? Tumman sprintterit kultaketjuja ja sitten suomalaiset raavaat miehet rautaketjuja....

Hyviä kuvia! näitä lisää.

Kuinka mä nyt oon missannu nää kuvat tyystin. Hienoa settiä niin mallilta kuin kuvaajalta. Muskula, kettingi ja maastokuosi toimii aina!

Lollotus. Hei Termis, mä annan rakentavaa palutetta. Harmittaa puolestasi ettet sitä ymmärrä - Miké onnekseen ymmärtää.

Olen sitä paitsi vanha VIP! Joten säästätkö höpötyksesi vaikka NGV:n topikkiin, jookosta.

Älä kutsu herrasi nimeä turhaan, sillä hän ei jätä sitä rankaisematta. MÄ olen Termis, tuo terminaattori on vain halpa kopio musta, jota ei pidä kutsua Termikseksi.:eek:

Back
Ylös Bottom