Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ekana puhuit kanapaloista narussa niin nauroin tuolle sun hornetti kommentille pari minuuttia putkeen kun kuvittelin että jos sä olisit valokuvaaja pistäisit jonkun hirmu mörön kaulaa roikkumaan niitä syötäviä hornettejaNo joo, taidat olla oikeassa. Kai suurin osa haluaa kettingin kaulaan, putket pintaan ja kovat kontrastit. Hummerii, risteilijää, hornettia taustalle tarvis - ei mulla oo suhteita, vaikka taitoa onkin siunaantunut monenlaista.:thumbs:

Turvakerroin turvallisuutta tarjoava yritys - kettinki - nastarenkaat - riittävä urasyvyys
hyvin toimii
Lollotus. Hei Termis, mä annan rakentavaa palutetta. Harmittaa puolestasi ettet sitä ymmärrä - Miké onnekseen ymmärtää.
Olen sitä paitsi vanha VIP! Joten säästätkö höpötyksesi vaikka NGV:n topikkiin, jookosta.

Kotisivujen blogiin päivittyy kisamatka ja materiaali mitä siellä sattuu eteen tulemaan...
www.juharyodi.fi

Älä kutsu herrasi nimeä turhaan, sillä hän ei jätä sitä rankaisematta. MÄ olen Termis, tuo terminaattori on vain halpa kopio musta, jota ei pidä kutsua Termikseksi.![]()
"That's negative!"Itseasiassa olen eka kerran kirjautunut vuotta aikaisemmin, hra t2 joten, Hasta la vista, baby!:D