BB Juha Ryödi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Lappeenrannan kisaaja tällä kertaa kuvauksissa. Vantaalla kuvattiin varastohallissa. Juhan sponssi

www.turvakerroin.com

Kuvat

VG7G5261-10.jpg

Mike, miks tolla pojalla on tuo paksu rautakettinki kaulassa? Eks oo jo aika vanha ja huono idea? Ideat vähissä? Aikasta väkinäistä. Hiusten pidennykset tommoselle söpölle pojalle ois sopinu paremmin.

Hyvää intiaanikesää!

Mike, miks tolla pojalla on tuo paksu rautakettinki kaulassa? Eks oo jo aika vanha ja huono idea? Ideat vähissä? Aikasta väkinäistä. Hiusten pidennykset tommoselle söpölle pojalle ois sopinu paremmin.

Hyvää intiaanikesää!
Kiitos palautteestanne, otamme tämän huomioon ensi kuvauksissa.

Hei, nättiä! Lisää tipsejä: ihmisillä on myös jalkapohjat, sisäreidet ja takaraivo. Näitä hyödyntämällä saa aikaan vekkulia ja omaperäistä materiaalia. Pakaraakin voi kuvata monesta kulmasta.

Hei, nättiä! Lisää tipsejä: ihmisillä on myös jalkapohjat, sisäreidet ja takaraivo. Näitä hyödyntämällä saa aikaan vekkulia ja omaperäistä materiaalia. Pakaraakin voi kuvata monesta kulmasta.

Multa bodaripeukkua sun vastauksillesi. Iso harppaus eteenpäin - nyt vaikutat ainakin vastauksiesi kautta hivenen ammattimaisemmalta. :thumbs: Mut miks toi kettinki? miksei vaikka kananpaloja narussa, jos kerran tolle linjalle lähdetään?

Multa bodaripeukkua sun vastauksillesi. Iso harppaus eteenpäin - nyt vaikutat ainakin vastauksiesi kautta hivenen ammattimaisemmalta. :thumbs: Mut miks toi kettinki? miksei vaikka kananpaloja narussa, jos kerran tolle linjalle lähdetään?

Noita kettinkejä käytetään ihan treenauksessakin joten pelkkä kuvausjuttu tuo ei ole.

Harvemmin kyllä salilla juoksentelevat vastaan kettingit kaulassa, varsinkaan noin MASSIIVISET ja JYLHÄT versiot.

Olen kyllä kuullut kettinkiä syövästä miehestä. Hän ei bodannut.

Aika kauan olet antanu Mike pyöriä ton hra.0200052 täällä provoamassa.Mutta todennäkösesti hänen tarkotus on saada bannit että voi muilla saiteilla itkeä kuinka pakkis on perseestä. Anyway, siistejä kuvia, mustavalkokuvat silloin tällöin luo fiilistä.

Aika kauan olet antanu Mike pyöriä ton hra.0200052 täällä provoamassa.Mutta todennäkösesti hänen tarkotus on saada bannit että voi muilla saiteilla itkeä kuinka pakkis on perseestä. Anyway, siistejä kuvia, mustavalkokuvat silloin tällöin luo fiilistä.

Lollotus. Hei Termis, mä annan rakentavaa palutetta. Harmittaa puolestasi ettet sitä ymmärrä - Miké onnekseen ymmärtää.

Olen sitä paitsi vanha VIP! Joten säästätkö höpötyksesi vaikka NGV:n topikkiin, jookosta.

Sun ideat ne vasta ovatkin hyviä!!
Lisää tipsejä: ihmisillä on myös jalkapohjat, sisäreidet ja takaraivo. Näitä hyödyntämällä saa aikaan vekkulia ja omaperäistä materiaalia. Pakaraakin voi kuvata monesta kulmasta.
Jep. Mun puolesta sä saat mennä kuvaamaan pakaroita ja jalkapohjia jos haluat.
Mut miks toi kettinki? miksei vaikka kananpaloja narussa, jos kerran tolle linjalle lähdetään?
Juu ja saat tehdä kehonrakentajista kuvasarjoja noilla sun ideoilla. Kuinkahan moni tulis kuvattavaksi? Veikkaappa!:pano:

Sun ideat ne vasta ovatkin hyviä!!

Jep. Mun puolesta sä saat mennä kuvaamaan pakaroita ja jalkapohjia jos haluat.

Juu ja saat tehdä kehonrakentajista kuvasarjoja noilla sun ideoilla. Kuinkahan moni tulis kuvattavaksi? Veikkaappa!:pano:

No joo, taidat olla oikeassa. Kai suurin osa haluaa kettingin kaulaan, putket pintaan ja kovat kontrastit. Hummerii, risteilijää, hornettia taustalle tarvis - ei mulla oo suhteita, vaikka taitoa onkin siunaantunut monenlaista.

Uskoisin kuitenkin, että Nyyssiksen saisin houkuteltua. Se kun on sellanen huumorintajuinen höpönassu.
:thumbs:

Back
Ylös Bottom