Paitsi että sinun teksteistä näkee sokea otsaallaan että koska et osaa perustella omaa kantaasi "vastustajana" niin halveeraat H-a:ta ja perusteena käytät "koska mäkin kyllä kannatan sitä".
JA WOOT! Siis yhteiskunnallisesti merkityksetön asia että oikeudessa ei olla tasa-arvoisia edes enää näennäisesti(koskaanhan siellä ei olla oltukkaan täysin, vaan jotkut saavat aina erityiskohtelua)? Mikä sitten on mielestäsi merkittävä juttu?
No turha sun on alkaa mun perusteluita kaipaamaan. Esitin vain sulle kysymyksen sun alkuperäiseen väittämään missä sanoit että Halla-aho ottaa paljon muuhunkin kantaa ja pyysin linkkejä. Mutta olen kyllä huomannut että tässä ketjussa on sellainen talibaanimeininki että jos joku ei Halla-ahon kannattajaksi käänny niin sitten seuraavaksi mennään henkilökohtaiselle vittuilun tasolle.
Yhteiskunnallinen merkittävä juttu voisi olla vaikka tämän hetkinen lama ja miten siitä selvitään jne jne.
Mutta nyt jätän teidät rauhaan kannattamaan Halla-ahoa ettei tarvitse alkaa mun kuvia seuraavaksi kadulla polttamaan ;) :peace: