Kuuluuko omistusasunnon kunnostukseen käytetyt remppatarvikkeet (tapetit, liisterit yms) verovähennyksen piiriin?
Ei. Vain työn osuus kuuluu.
edit. Niin joo, mä päässäni päätin että puhut kotitalousvähennyksestä..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuuluuko omistusasunnon kunnostukseen käytetyt remppatarvikkeet (tapetit, liisterit yms) verovähennyksen piiriin?
tulee vähän myöhässä, mutta esimerkiksi:Mitäs sitä voi syödä kun on viisurit kiskottu muutama tunti sitten? Alkaa olla jo pikkuhiljaa nälkä mutta ei mitään kiinteää uskalla kyl syödä.
Kuinka yleisiä tsunamit eli hyökyaallot ovat?
Meillä on kotona kauhea vääntö asiasta, kun mies väittää, että tsunamit on päivittäinen ilmiö (mutta niihin ei vaan kuole ihmisiä) ja mä taas väitän, että ovat kohtuu harvinainen ilmiö.
Faktatietoa en löydä mistään.

A tsunami is a surge in the tide caused by a seismic event, as opposed to the regular tides caused by gravitational gradients. The term tsunami is conventional in scientific writing.
Kuinka yleisiä tsunamit eli hyökyaallot ovat?
Meillä on kotona kauhea vääntö asiasta, kun mies väittää, että tsunamit on päivittäinen ilmiö (mutta niihin ei vaan kuole ihmisiä) ja mä taas väitän, että ovat kohtuu harvinainen ilmiö.
Faktatietoa en löydä mistään.
Kuinka iso prosentti sairaankuljettajan palkasta kuuluu olla lomakorvauksia? Tuleeko ne peruspalkasta vai kokonaispalkasta? Tyttökaverille ei oo maksettu kesältä lomakorvauksia, siksi kyselen.