Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mitäs sitä voi syödä kun on viisurit kiskottu muutama tunti sitten? Alkaa olla jo pikkuhiljaa nälkä mutta ei mitään kiinteää uskalla kyl syödä.

Voiko iphonella olla kaikki ilmasta ku on tilannu rajattoman netin? GPS:sät ja kaikki. Tämähän on kätevää.

Ja sitten mistä voin vaihtaa itunes storen kirjautumisosoitteen iponessa? En löytäny.

Jos pistän sykemittarin ranteeseen lätkätreeneihin ja joku vaikka mailalla huitasee sen paskaks niin korvaako vakuutus tai takuu tai joku?

Vähän vähemmälle jääny tuo Turku-kiekon seuranta, mutta mitä on tapahtunut Mustille Kobrille?
Eräänkin kerran jäi puolet pelistä näkemättä kun oli istumapaikka valittu vähän "väärästä" paikasta..

Mitäs sitä voi syödä kun on viisurit kiskottu muutama tunti sitten? Alkaa olla jo pikkuhiljaa nälkä mutta ei mitään kiinteää uskalla kyl syödä.

Kylmä mustikkasoppa. Saa energiaa ja kylmä hyydyttää niitä tulevia ja olevia pikkuvuotoja.

Jätskiä tietenkin. Kylmää ja hyvää.

Mun viisaudenhampaidenpoistoihin kuului aina mustikkajäätelö, en tiedä miksi..

Ku on paljo pakkasta että esim: iho paleltuu sormista ni miksei silmät jäädy päähän? ei silmiä kumminkaa suojata millään hanskoilla/vaatteilla...

kun on tosi kylmä, niin keho nostaa verenkiertoa hengissä säilymisen kannalta oleellisissa paikoissa, ja vastaavasti vähentää sitä ei niin tärkeissä paikoissa. eli veri lähtee sormista ja varpaista ja kasvoista, ja siirtyy lämmittämään sisäelimiä(tämä on varmaa tietoa).

mutua: ja ehkä osa verestä menee aivoihin ja sitäkautta lämmittää myös silmiä.

toisaalta aivoissa varmaan aina niin vilkas verenkierto, että ei sen verenkiertoa tarvitse nostaa, jotta se pysyy lämpimänä, ainakaan jos on pipo päässä.

miks bb osalla bb asukkaista on mustelmat tos kainalo-ojentaja alueella? siis vittu melkeen kakilla :S en tajuu.. onkse se keski-ikä (yli 20v)

miks bb osalla bb asukkaista on mustelmat tos kainalo-ojentaja alueella? siis vittu melkeen kakilla :S en tajuu.. onkse se keski-ikä (yli 20v)
idiootin merkki :)

Mulla oli viisurileikkauksen jälkeen koko naama niin solmussa, etten pystynyt syömään pariin viikkoon mitään kunnollista ruokaa. Sanomattakin lienee selvää, että mustikkasoppa, piimä ja jäätelö eivät tuossa riittäneet, joten söin vauvanruokia. Siis myös niitä, missä on lihaa ja perunaa. Suolaa ja mausteita piti kyllä lisätä. Jos olisin ollut vähemmän lääketokkurassa, olisin tietysti voinut tehdä ja soseuttaa itse. Jos sulla vain vedettiin hampaita niin voit varmaan jo syödä normaalisti, joten tämä lähinnä välihuuteluna.

Oma kysymys: miksi olen ehdollistanut itseni nukkumaan aina liikennevälineissä? Ihan sama kuinka pirteä olen, kun menen kyytiin, parin minuutin sisällä alan pilkkimään. Ja jos matka kestää yli 10 min nukun suht sikeästi. Meillä ei ollut autoa, kun olin vauva/pieni, vasta vähän isompana lapsena. Tämä ei ole mikään ongelma kun tulen töistä, sillä herään aina samassa kohdassa, mutta vähän vittumaista noin muuten. Lukeminen tai musiikin/äänikirjan kuuntelu ei vaikuta ilmiöön.

Kuinka pitkä irtisanomisaika on sijaisella, joka tekee opintovapaan sijaisuutta?

Sulla on todennäköisesti määräaikainen sopimus, jossa lukee: Henkilön NN opintovapaan sijaisuus ajalle pvm. alkaa - pvm. loppuu.

Jos näin on, niin duuni loppuu sovitusti, ellette muuta sovi. Eli et voi irtisanoutua/ sinua ei voi irtisanoa. Näin periaatteessa.

Mua kiinnostais kans tietää. BB extrassa joku kysy tätä siinä chatissa mutta ei tullu juontajalta vastausta.

Mua kiinnostais kans tietää. BB extrassa joku kysy tätä siinä chatissa mutta ei tullu juontajalta vastausta.

Tätä on selitetty jommassakummassa BB-threadissa täälläkin, mut ny ei kerkee kaivaa....

Pystyykö huutonetissä valitsemaan, että näytetään ainoastaan ne "osta heti" tuotteet? Siis samoin kuin ebayssa?
Edit: näimmä pystyy.

Jaahas, astianpesukone päätti tehdä temput ja se jäi "jumiin" kesken pesuohjelman. Eli kone jäi tilaan jossa se poistaa vettä ja tekee sitä niin kauan kuin antaa sähköjohdon olla seinässä. Vaikka koneen yrittäisi virtanapista sammuttaa, jatkuu vedenpoisto. Vedenpoisto jatkuu myös jos sähköjohdon irroittaa seinästä ja laittaa takaisin kiinni. Pesuohjelman merkkivalot eivät pala. Onko noissa koneissa joku "reset"-kikka jolla tuo saadaan lopettamaan väkisin käynnissä oleva ohjelma vai onko tuo nyt sitten lopullisesti sökö? Kyseessä on Electroluxin pöytämallinen astianpesukone, malli ESF 2435.

Jaahas, astianpesukone päätti tehdä temput ja se jäi "jumiin" kesken pesuohjelman. Eli kone jäi tilaan jossa se poistaa vettä ja tekee sitä niin kauan kuin antaa sähköjohdon olla seinässä. Vaikka koneen yrittäisi virtanapista sammuttaa, jatkuu vedenpoisto. Vedenpoisto jatkuu myös jos sähköjohdon irroittaa seinästä ja laittaa takaisin kiinni. Pesuohjelman merkkivalot eivät pala. Onko noissa koneissa joku "reset"-kikka jolla tuo saadaan lopettamaan väkisin käynnissä oleva ohjelma vai onko tuo nyt sitten lopullisesti sökö? Kyseessä on Electroluxin pöytämallinen astianpesukone, malli ESF 2435.
onhan poistoletkut ja sihdit tyhjiä

Back
Ylös Bottom