Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vaihteeksi tällee keskiviikko iltana tosissaa humalossaan :P tätä ne opiskelijapimpalot teettäää :O yhtä ryyppäämista tuo opiskeliu :D ei vissii paljo kouluun huomena kykene :)

Vaihteeksi tällee keskiviikko iltana tosissaa humalossaan :P tätä ne opiskelijapimpalot teettäää :O yhtä ryyppäämista tuo opiskeliu :D ei vissii paljo kouluun huomena kykene :)

Ehei! Ei se ryyphääminen koulunkäyntii vaikuta :) Pikkuusen vaan on häjyä atklla istuskella eilisen jälkee...

Tiukasti topicciin liittyen, onneks täytän vasta koeviikon ja ruotsin kirjotusten jälkeen. :rolleyes::kippis1:

Miten helvetissä sä noin aikaisin oot pippaloista jo tullu kotiin ja pakkikselle? :D Ite oon nähtävästi tullu kotiin puoli 7 ja onnistunut laittamaan digiboksiin nauhoitukseen aamu-tv:n(mitähän vittua mä oon oikein meinannu?) :D Ramaisee tosi kovaa vaikken edes juonut paljoa ja olin vain drinkkilinjalla baarissa koko ajan...

iloinenhylje kadoksissa, tullut juotua pari liikaa varmaan sillä

Sai bannit pakkikselle. Syystä ei vissiin tarvitse keskustella.

258Troll_spray.jpg

Tursajaiset = koko eiline päivä soppaa.. Olo on nyt sen mukaine
Arvasin, kun et ollu tunneilla :D

Mua juopottais nyt ihan pirusti. Kaverin luona ois pippalot, mutta rahat on bueno ja huomenna ois aamulla tosi tärkeitä tunteja koulussa...

Nautin aloittelujuomina panimotuotteita ja katselen metallivideoita itse myös musisoiden. Seiskalta lähtee juna Tampereelle jonne morjestamaan kaveria, hyvää aikaa nostattaa tunnelmaa. :kippis1:

Viime lauantaina tuli napattua 6pack karhu savuolutta ja olipahan sellaista kuraa, että ei toiste tarvii ostaa. Todella kitkerää, eikä hirveesti kutkutellu makuhermoja. Pitipähän tästäkin tulla avautumaan.

Viime lauantaina tuli napattua 6pack karhu savuolutta ja olipahan sellaista kuraa, että ei toiste tarvii ostaa. Todella kitkerää, eikä hirveesti kutkutellu makuhermoja. Pitipähän tästäkin tulla avautumaan.

Tota kun testasin kevättalvella yhden saunaoluena oikeaoppisesti perisuomalaisen hiihtolenkin jälkeen, maistui oikein hyvälle. Ja joku aika sitten kun maistelin kans sixerin, ei meinannu mennä alas ollenkaan. :wtf:

Eli ehkä tota eksoottisena kokeilee jonkun yhden, saattaa mennäkin, mutta ei juomalla juotuna.

Back
Ylös Bottom