Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Jarkolta ihan fiksu veto pistää emo-miro kansainvälisen suuryrityksen johtoon:rolleyes:. Pepin potentiaalinen korkkaaja taitaa olla löytynyt, mutta jotenkin etäisesti uskottelen vielä itselleni että (Jerry-)Ossi vetää vielä pitemmän korren
ja peppiä b-dekkiin
:pano:

Jarkolta ihan fiksu veto pistää emo-miro kansainvälisen suuryrityksen johtoon:rolleyes:. Pepin potentiaalinen korkkaaja taitaa olla löytynyt, mutta jotenkin etäisesti uskottelen vielä itselleni että (Jerry-)Ossi vetää vielä pitemmän korren
ja peppiä b-dekkiin
:pano:

WTF?!?

Eikö Peppi ole saanu sitä keppiä jo ajat sitten? :rolleyes:

no keltä se sitä olis saanu?

Sampoltahan se sitä sai. Isoveli näytti miksi häntä sanotaan "isoksi" veljeksi vaikka hän on pituudeltaan aika normaali.

Aijaa, tuollainen jakso jääny täysin huomioimatta. :evil:
Siitähän olis pitäny tehdä ihan oma 30min spesiaaliepisode, Peppi sentään korkattiin!

Aijaa, tuollainen jakso jääny täysin huomioimatta. :evil:
Siitähän olis pitäny tehdä ihan oma 30min spesiaaliepisode, Peppi sentään korkattiin!
Oli siitä muistaakseni tässäkin threadissa aika hyvä hehkutus silloin kun se tapahtui. Mutta ei kyllä Sampon katkarapu vedä vertoja tämän Ossin kaverin (mikä sen nimi nyt oli?) lerssille. Kyllä Peppi on nyt vasta pääsemässä ensimmäistä kertaa kunnon miehen makuun.

Mutta ei kyllä Sampon katkarapu vedä vertoja tämän Ossin kaverin (mikä sen nimi nyt oli?) lerssille.

Ja mistähän helvetistä SÄ sen tiedät? :D

Ja mistähän helvetistä SÄ sen tiedät? :D
Mä oon sitä mieltä, että miehen yleisestä olemuksesta voi päätellä, kuinka miehekäs johnssoni sillä on. Sampo on yleisesti sellainen väsynyt vässykkä, ei sillä voi olla isoa melaakaan. Sen sijaan se Ossin kaveri on semmonen reippaan ja suoraselkäisen näkönen isänmaantoivo, varmasti sillä on myös kunnon sausage. :D

Mä oon sitä mieltä, että miehen yleisestä olemuksesta voi päätellä, kuinka miehekäs johnssoni sillä on. Sampo on yleisesti sellainen väsynyt vässykkä, ei sillä voi olla isoa melaakaan. Sen sijaan se Ossin kaveri on semmonen reippaan ja suoraselkäisen näkönen isänmaantoivo, varmasti sillä on myös kunnon sausage. :D
Toivottavasti et oo tosissas? Et sä ainaka tietäs pelkän pärstän perusteella kuin helevatan iso "sausage" mulla on.

Näköjään syksyn linja on jakso jaksolta paskempaan suuntaan. Mahtaa tosiaan olla ideat lopussa käsikirjottajilta.

:lol2:

Toivottavasti et oo tosissas? Et sä ainaka tietäs pelkän pärstän perusteella kuin helevatan iso "sausage" mulla on.
Kaikki mitä mä kirjoitan salkkarithreadiin on tosissaan. Tää on vakava aihe, eikä siitä sovi vitsailla (siis salkkarit, sausageista voi vähän vitsaillakin, vaikka on nekin vakava aihe). Enkä mä puhunut pelkästä pärstästä, vaan yleisestä olemuksesta, juunou, niinku miten ihminen liikkuu ja käyttäytyy ja yleisesti on.

Saisko joltain pientä briiffausta päivän tapahtumista, kun jäi jakso väliin?:nolo:

no en mä nyt oikeasti usko, että sausagen koon voi päätellä jollain poppaskonsteilla

Joo mutta täällä on yleensä niin hyviä tiivistelmiä, että melkein mieluummin lukee niitä kuin katsoo väliin jääneen jakson. Ei se kuitenkan ole sama asia, kun ei "livenä" pääse näkemään. Vähän kuin kattois jotain urheilukisoja jälkilähetyksenä :(

Back
Ylös Bottom