Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jarkolta ihan fiksu veto pistää emo-miro kansainvälisen suuryrityksen johtoon. Pepin potentiaalinen korkkaaja taitaa olla löytynyt, mutta jotenkin etäisesti uskottelen vielä itselleni että (Jerry-)Ossi vetää vielä pitemmän korren
ja peppiä b-dekkiin![]()

Sampoltahan se sitä sai. Isoveli näytti miksi häntä sanotaan "isoksi" veljeksi vaikka hän on pituudeltaan aika normaali.no keltä se sitä olis saanu?
Sampoltahan se sitä sai. Isoveli näytti miksi häntä sanotaan "isoksi" veljeksi vaikka hän on pituudeltaan aika normaali.
Oli siitä muistaakseni tässäkin threadissa aika hyvä hehkutus silloin kun se tapahtui. Mutta ei kyllä Sampon katkarapu vedä vertoja tämän Ossin kaverin (mikä sen nimi nyt oli?) lerssille. Kyllä Peppi on nyt vasta pääsemässä ensimmäistä kertaa kunnon miehen makuun.Aijaa, tuollainen jakso jääny täysin huomioimatta. :evil:
Siitähän olis pitäny tehdä ihan oma 30min spesiaaliepisode, Peppi sentään korkattiin!
Mutta ei kyllä Sampon katkarapu vedä vertoja tämän Ossin kaverin (mikä sen nimi nyt oli?) lerssille.
Mä oon sitä mieltä, että miehen yleisestä olemuksesta voi päätellä, kuinka miehekäs johnssoni sillä on. Sampo on yleisesti sellainen väsynyt vässykkä, ei sillä voi olla isoa melaakaan. Sen sijaan se Ossin kaveri on semmonen reippaan ja suoraselkäisen näkönen isänmaantoivo, varmasti sillä on myös kunnon sausage. :DJa mistähän helvetistä SÄ sen tiedät? :D
Toivottavasti et oo tosissas? Et sä ainaka tietäs pelkän pärstän perusteella kuin helevatan iso "sausage" mulla on.Mä oon sitä mieltä, että miehen yleisestä olemuksesta voi päätellä, kuinka miehekäs johnssoni sillä on. Sampo on yleisesti sellainen väsynyt vässykkä, ei sillä voi olla isoa melaakaan. Sen sijaan se Ossin kaveri on semmonen reippaan ja suoraselkäisen näkönen isänmaantoivo, varmasti sillä on myös kunnon sausage. :D
ISMO CESAR HAHAHAHAHAH!!! :lol2: Päivän pelastus. HAhahahhaha. :D
Mä oon sitä mieltä, että miehen yleisestä olemuksesta voi päätellä, kuinka miehekäs johnssoni sillä on. Sampo on yleisesti sellainen väsynyt vässykkä, ei sillä voi olla isoa melaakaan. Sen sijaan se Ossin kaveri on semmonen reippaan ja suoraselkäisen näkönen isänmaantoivo, varmasti sillä on myös kunnon sausage. :D
Kaikki mitä mä kirjoitan salkkarithreadiin on tosissaan. Tää on vakava aihe, eikä siitä sovi vitsailla (siis salkkarit, sausageista voi vähän vitsaillakin, vaikka on nekin vakava aihe). Enkä mä puhunut pelkästä pärstästä, vaan yleisestä olemuksesta, juunou, niinku miten ihminen liikkuu ja käyttäytyy ja yleisesti on.Toivottavasti et oo tosissas? Et sä ainaka tietäs pelkän pärstän perusteella kuin helevatan iso "sausage" mulla on.

Jenni ei ollu maksanu vakuutusmaksuja ajoissa.Mikä niissä Kentaurin vakuutuksissa oli vikana?