Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Raiskausrikoksissa ei varmaan ihan kauheasti ole heittoa. Vai arveletko, että jos Espoossa tapahtuu mustaihoisen tekemä raiskaus, niin poliisi hakee puolet Espoon mustaihoisista miehistä asemalle? Sanoisin, että hyvä jos yksi saadaan rikoksesta epäillyksi.

Riippuu ihan asenteesta. Mun mielestä mielummin 10 väärää epäiltyä kuin ei yhtään epäiltyä. En tunne polisiin tilastoja niin tarkkaan, että osaisin yhtään sanoa, että minkä verran epäiltyjä on väkivaltarikoksissa per tuomio.

Kuka täällä väitti että suomalainen saa samat tuet kuin ulkomaalainen?Mä en usko... Ite jouduin hakeen toimeentulotukea, ja kun ei ole ammattia sain alle 700e, se summa siis oli tarkoitettu kahden kuukauden vuokran maksuun+kaikkiin menoihin paitsi lääkärikulut ne olis maksanu.Voi vittu mikä läppä!

Kuka täällä väitti että suomalainen saa samat tuet kuin ulkomaalainen?Mä en usko... Ite jouduin hakeen toimeentulotukea, ja kun ei ole ammattia sain alle 700e, se summa siis oli tarkoitettu kahden kuukauden vuokran maksuun+kaikkiin menoihin paitsi lääkärikulut ne olis maksanu.Voi vittu mikä läppä!
Voihan noita tilastoja sillai manipuloida että sitä kämppään kuluvaa rahaa ei esim. makseta suoraan käteen...

Tossa uutisessa ei puhuta mitään muslimeista.Aftonbladet ja SVT on myöskin käsitelly aihetta nuorison riehumisesta on kyse.Muslimeja ei maininu kukaan.
Voi tätä sinisilmäisyyden määrää. Oikeastaa aika herttaista :haart:

Hän, joka on seurannut yhtään enemmän tuota ruotsin uutisointia, tietää keihin "nuorisojengeillä" viitataan. Siellähän ei saa enää suoraan sanoa, että kuka siellä riehuu. Se on sitä poliittista korrektiutta pahimmillaan.

Hahahahaaa :D

Edelliseen löytyi vastaus 7 minuutissa...nyt on menny 20 minuuttia eikä uutista oo löytyny... olisko tähän sellanen lyhenne ku MOT paikallaan :lol2:

kato, just 20 minuutin kohalla löyty joku käpy internet-julkaisu :lol2: mitä mä sanoin, ei paljon valtakunnallinen media huutele.

Siinä vaan kerrotaan maahanmuuttajien tekemistä raiskauksista tyyliin raiskausaalto vuosi maassa kaksi raiskausta.Pistin linkin lähinnä korostaakseni että tuolta länsinaapurista löytyy melkoisen muukalaisvihamielistä väkeä.
Näistä asiosta kinastellaan ruotsalaisilla keskustelupalstoilla melko paljon,esimerkiksi flashback forumilta löytyy keskustelu Integration och invandring siellä juttu lentää melko vilkkaasti.

Joo. Aika muukalaisvihamielistä kun keskustellaan ulkomaalaisten tekemistä raiskauksista.

:DOho sustahan on tullut suvaitsevainen.Kohta halailet vegaani somalihomokommaria vihreiden puoluekokouksessa!

:DOho sustahan on tullut suvaitsevainen.Kohta halailet vegaani somalihomokommaria vihreiden puoluekokouksessa!
Ei mulla mitään homoja vastaan ole.

Back
Ylös Bottom