Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Mietipäs nyt itsekin vähän. Kuka tahansa voi olla ostamatta autoa, mutta jos haluaa ettei Suomeen oteta maahanmuuttajia, niin ratkeaako ongelma sillä että äänestää oikein? Ei ratkea. Siihen vaaditaan aika monta muutakin ihmistä haluamaan samaa. Pikkuisen eri asia kuin joku auton osto.

Äläkä heittele mulle mitään käyttätymiskehoituksia. Mun käsittääkseni se olit sinä joka täältä hiljattain bannattiinkin.

Kerros nyt se esimerkki kun kerran kehuskelit.

Jokainen äänestysikäinen kansalainen voi hakea eduskuntaan ja päästä päättämään asioista. Toki politiikkaan voi vaikuttaa muutenkin. Jos on liian extreme niin ne jutut menee kaikilta ohi ja mistä tuon viimeisen oikein päättelet:hyvä:. Onneks jotkut on modejen kamuja niin ei ole hätää:piis:. Enkä ole mielestäni sinulle aiheuttanut ongelmia joten ei tarvitse tulla aukomaan päätään.

Vittu sä oot lapsellinen. Ei hyvä jumala voi ihminen olla noin yksinkertainen. Sä toivot aina "hyvää keskustelua" ja sit sä ite heität tollasia juttuja...

Vittu sä oot lapsellinen. Ei hyvä jumala voi ihminen olla noin yksinkertainen. Sä toivot aina "hyvää keskustelua" ja sit sä ite heität tollasia juttuja...

Faktahan se on eikä mitään vittuilua:pano:. Kukakohan täällä on lapsellinen jos ei osaa muuta kuin avautua.

Paras tapa vaikuttaa mamuasiaan on hoitaa asia jo rajalla piste. Oletteko eri mieltä?

Kerros nyt se esimerkki kun kerran kehuskelit.

Jokainen äänestysikäinen kansalainen voi hakea eduskuntaan ja päästä päättämään asioista. Toki politiikkaan voi vaikuttaa muutenkin. Jos on liian extreme niin ne jutut menee kaikilta ohi ja mistä tuon viimeisen oikein päättelet:hyvä:. Onneks jotkut on modejen kamuja niin ei ole hätää:piis:. Enkä ole mielestäni sinulle aiheuttanut ongelmia joten ei tarvitse tulla aukomaan päätään.

Siis mistä mun pitäisi esimerkki kertoa?

Enkä ole mitään päätäni aukonut, sanoin vain että tuo sun esimerkki oli todella huono. Päättelin tuon viimeisen lauseen siitä, ettet kirjoitellut tai avannut yhtään threadia viikkoon, eikä ollut vippejä. Ja taisin osua aivan oikeaan. :hyvä: Mutta se siitä.

Joo ei vaihdeta :D:D

Mä voisin hyvinkin ottaa vaikka tommosen kuvankauniin nuoren hoikan somalinaisen itselleni joita täällä itähelsingissä muuten näkee aika paljon...Rankkurille kanssa niin siltä loppuis tänne mamukriitinen kirjoittelu melkosen nopeesti ;)

Siis mistä mun pitäisi esimerkki kertoa?

Enkä ole mitään päätäni aukonut, sanoin vain että tuo sun esimerkki oli todella huono. Päättelin tuon viimeisen lauseen siitä, ettet kirjoitellut tai avannut yhtään threadia viikkoon, eikä ollut vippejä. Ja taisin osua aivan oikeaan. :hyvä: Mutta se siitä.

Pitäkää pojat mielessä, että foorumilla saa varoituksen jos "loukkaa" toista foorumilaista, ettei kannata avautua. On kokemusta siitäkin, ihme ettei teillä:dance2:.

Jokatapauksessa jos ajatellaan tätä asiaa back to basics niin iso osa näistä toisen polven mamuista on jo menetetty juttu. Ajatelkaa, että kun pysyy asialinjalla niin ei kenenkään tarvitse heittää mitään typeriä argumentteja

Kaikki nämä, että perheellä on oikeus yhdistyä ja mikä kaikkia näitä sääntöjä onkaan niin tietenkin porsaanreikiä käytetään hyväksi.

Rankkurille kanssa niin siltä loppuis tänne mamukriitinen kirjoittelu melkosen nopeesti ;)
Ei mua yhellä pillulla vaienneta :D kahdella ehkä....

Pitäkää pojat mielessä, että foorumilla saa varoituksen jos "loukkaa" toista foorumilaista, ettei kannata avautua. On kokemusta siitäkin, ihme ettei teillä:dance2:.
Oisko kyse siitä, että onko loukkaus paikallaan? sä nimittäin kaipaat sellasta lähes joka postin jälkeen.

Muista nyt että muslimeilla sai olla oliko se nyt peräti 6 vaimoa :kippis1:
Hmmm....kyllähän komialta kuulostais: Mujahed bin Rankkuri Faisal :D

Et vois uskoa, että kuinka hassulta tää kuulostaa sulta :D

Ympyrä on sulkeutunut!
Höpöhöpö. Vähintään keskityn asian viereen, mutta osa porukasta tuntuu keskittyvän enemmän muiden dissaamiseen ja vittuiluun kuin mihinkään muuhun. Henkilökohtaisuudet eivät ainakaan vie asiaa eteenpäin, mutta jos joku katsoo asiaa hieman out of the box niin porukka voi saada muutakin keskustelunaihetta. On se nyt vähän eri asia.

Höpöhöpö. Vähintään keskityn asian viereen, mutta osa porukasta tuntuu keskittyvän enemmän muiden dissaamiseen ja vittuiluun kuin mihinkään muuhun. Henkilökohtaisuudet eivät ainakaan vie asiaa eteenpäin, mutta jos joku katsoo asiaa hieman out of the box niin porukka voi saada muutakin keskustelunaihetta. On se nyt vähän eri asia.
Sun kyl täytyy olla yks internetin tekopyhimmistä jeesustelijoista. Elä itse ensiks niinku saarnaat niin ehkä sit sulla on varaa itkee muiden sanomisista ja tekemisistä.

Back
Ylös Bottom