Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

O-M-G. Olen kotona keskiviikkoiltana, vaikka huomenna olisi vapaapäiväkin. Masentavaa :(

Onpa harmi. Mitenköhän pärjäät?

En oikein tiedä. Kamalan yksinäinen olo, kämppäkin on ihan kaaos kun on muuttolaatikoita ja puoliksi purettuja huonekaluja joka paikassa.

Mee Lyniin.

En mä nyt niin alas vajoa. Olin tosin DBTL:n aikaan katsomassa Johanna Tukiaista siellä... selvinpäin vielä :wtf:

En mä nyt niin alas vajoa. Olin tosin DBTL:n aikaan katsomassa Johanna Tukiaista siellä... selvinpäin vielä :wtf:
Jaa, no missä sitten käyt? Onnela? Forte? Eipä oo hirveästi valinnanvaraa Turussa nuoremmille, kun kaikki paikat on =Lyni.

Tiesitkö, että olen ollut aina selvinpäin? Siltikään en ole kokenut elämääni ihan niin huonoksi, että olisin käynyt katsomassa Johanna Tukiaista.

Miltä Jossu kuulosti?

Ei kovin hyvältä :D

Jaa, no missä sitten käyt? Onnela? Forte? Eipä oo hirveästi valinnanvaraa Turussa nuoremmille, kun kaikki paikat on =Lyni.

Koulu, Edi, Onnela, Rento, Whisky, joskus arkisin Forte. Riippuu aina siitä missä seurassa olen... Ja valikoima on kyllä tosi huono, mutta mä käyn yleensä baareissa nimenomaan seuran takia ja silloin ei ole niin kamalasti väliä sillä missä on...

Aijaa. Mä luulin että se on just se paikka mistä sut löytää. Kaikella kunnioituksella.

:( Jos olisin yhtään herkempi tyttö niin voisin melkein loukkaantua siitä miten paljon aina dissaat mua.

Edit.
JudoHemmo: No olihan se pakko käydä katsomassa kun sattui sopivasti vapaatakin silloin.

Enhän dissaa. Eikä se Lyni nyt niin kamala paikka ole, halpaa viinaa ja kaikkea.
Ja Mr. Young -kisoja ja itkeviä tyttöjä ja...

Mua kysyttiin blokkariksi Lyniin tossa pari kuukautta takaperin. Mietin hetken aikaa sitä tungosta, lasinsiruja ja likaa mitä siellä on viikonloppuisin ja kieltäydyin tarjouksesta :jahas:

Back
Ylös Bottom